View Full Version : God mandag
KristianSk
14-07-2014, 07:05
God morgen fra London..
Oslo med bolaget kaller, men før det skal jeg rydde bittelitt.
En bil fra mitt favorittselskap fortiden: Uber, skal som vanlig ta meg til LHR.
Ha en bra dag
Mornings fra Oslo. Første dag på jobb venter etter to ukers fødselspermisjon. Greit og komme ajour før ferien starter om noen dager, selv om jeg jevnlig har vært online. Ha en fin dag
God morgen fra ett somerlig Vestland! Dagen bringer noe så spennende som en tur på jobben.
God morgen fra Radisson Blu på Osl. Turk Hava Yollari skal ta oss til Bangkok. Videre blir det både Vietnam, Singapore og Thailand. Ha en flott uke!
AirbusTrond
14-07-2014, 09:32
God morgen fra Akersgata. Ser ut til å bli en lang dag, med dels dobbeltvakt, da et eller annet charterselskap har prestert å endre avreisen for kollega fra Varna. Men unner jo alltids noen litt ekstra tid der. Nå er det bare 2,5 uke til jeg reiser den veien. God mandag ønskes!
ATC-flyradar
14-07-2014, 10:10
God morning far PMI sine flystriper - kanskje det er litt trafikk i dag også :)
Jan
Guten morgen fra Lillestrøm. Greit tung jet-lag-knoll i dag. Er faktisk nesten bedre og gå rett på jobb etter sånne turer enn å skulle ha ferie.
Men... Det er bare å sale opp og bevege seg så går det nok bra.
Ha en fin dag, folkens
Nest siste uke før ferien er i gang, og tar meg selv i å synes at det er deilig å ha litt overskyet her i Trøndelag... Verden er gal! :)
Masse som skal gjennomgås og planlegges før høsten, så kan man ta 3 uker uten dårlig samvittighet. SAS i business til IAD neste torsdag, så HNL og LAS de neste ukene.. Kjenner det skal bli godt! Booket faktisk ekstratur til ITO og egen vulkanguide der èn av dagene med den minste.. Det gledes!!
Nyt skyene folkens!
Kim
Concorde98
14-07-2014, 12:06
God dag også fra Lillestrøm! :) Her er ferien i gang, endelig! Kona jobber første ferieuka mi, så jeg har "fått lov" til å ta noen flyturer denne uka. Godt hun forstår min interesse. ;) Har fått en grei pris og skal til HEL tirsdag, onsdag og torsdag... Via ARN og CPH. Det gir både poeng og 10 flyturer. ;) Ikke alle forstår at det er ok med så mange flyturer. Men jeg tror noen her inne gjør det. Noen kolleger synes jeg er litt gal! ;) Ønsker alle en fin dag! På bakken eller i lufta! :)
Mornings fra Oslo. Første dag på jobb venter etter to ukers fødselspermisjon. Greit og komme ajour før ferien starter om noen dager, selv om jeg jevnlig har vært online. Ha en fin dag
Gratulerer med familieforøkelsen , har du ikke lest Hegnar sin leder angående pappapermisjon kanskje?
Anyway, god dag fra Forus. Her er det rimelig stille og det gir god anledning til å arbeide igjennom all e-post etter 3 ukers ferie sydpå.
Det skal bli noen rolige uker med god anledning til å ta igjen en del arbeid før siste arbeidshalvår setter inn for fullt.
Og så blir det en del jobbplanlegging med Flydagen på Sola 30. august i forbindelse med felles 30-år jubileumsfeiring for Flyhistorisk Museum Sola og Sola Flystasjon Flyklubb.
Ha en fin dag folkens.
G'morgen! Tid for morgengymnastikk, old school style:
https://www.youtube.com/watch?v=un_RZ51jP0U#t=22
God kveld fra Danmark
Et par øl og tre gode drinker med rom måtte til for å døyve skuffelsen over at det var dårlig vær når vi kom og tapet til Argentina igår. Men det er ferie og har ikke lov å klage ;););)
Ha en fortsatt flotg kveld 🍻