PDA

View Full Version : Spørsmål om opptjening av Eurobonus poeng

oskarflekkefjord
12-07-2014, 18:13
Hei.

Jeg lurer på om det er en feil i systemet koblet til min konto da jeg ikke har fått poeng for de 8 siste flightene mine med Star Alliance flyselskap. Trodde man fikk poeng for alle flighter hos SAS uansett?

Siste flighter 6 og 9 juli ble gjort i M klassen som man skal kunne opptjene poeng for.

Og som dere kan se her har jeg fått poeng for en flight tidligere men ikke samme flight ved senere anledninger: 27 mars, 22 april, 19 juni.
24 okt 2013
Stavanger - Oslo
SK 4014E SAS Go
Basic Points

500

0

Hvordan kan man se hvilken bookingklasse man booker når man bestiller billetter?

mikro
12-07-2014, 18:22
Opplevde det samme som deg for et par år siden jeg og. Tjente 0 poeng på alle SAS eller Star Alliance flyturer. Tok kontakt med SAS på 05400, og etter en del fram og tilbake måtte jeg slette profilen min og lage en ny. Videre etterpå måtte de flytte EBG statusen og alle poengene over til den nye profilen, og det tok litt tid.

Ta kontakt med SAS først, så hjelper de deg videre. Forhåpentligvis fikser de det for deg enkelt.

oskarflekkefjord
12-07-2014, 18:29
Opplevde det samme som deg for et par år siden jeg og. Tjente 0 poeng på alle SAS eller Star Alliance flyturer. Tok kontakt med SAS på 05400, og etter en del fram og tilbake måtte jeg slette profilen min og lage en ny. Videre etterpå måtte de flytte EBG statusen og alle poengene over til den nye profilen, og det tok litt tid.

Ta kontakt med SAS først, så hjelper de deg videre. Forhåpentligvis fikser de det for deg enkelt.
Takk for hjelpen, tenkte at det måtte være noe slikt. :) Da ringer jeg inn i morgen og regner med at alt ordner seg til slutt.
Eller har SAS en mail man kan bruke utenom åpninstider?

mikro
12-07-2014, 18:39
.
Eller har SAS en mail man kan bruke utenom åpninstider?

Hvis du har gullkort kan du prøve gull.no@sas.no ;)

oskarflekkefjord
01-08-2014, 17:54
Når man fyller 18 år skal man få tilsendt et brev hjem i posten om man vil fortsette med Eurobonus. Har ikke fått noe brev så har følgelig ikke fått svart på om jeg vil fortsette, derfor er kontoen deaktivert. ;) Må ringe på mandag for å åpne kontoen igjen..

Star Flyer
01-08-2014, 18:00
Når man fyller 18 år skal man få tilsendt et brev hjem i posten om man vil fortsette med Eurobonus. Har ikke fått noe brev så har følgelig ikke fått svart på om jeg vil fortsette, derfor er kontoen deaktivert. ;) Må ringe på mandag for å åpne kontoen igjen..

Samme skjedde med meg! Velkommen i klubben :)

Norfindir
01-08-2014, 20:05
får du tilbake poengene da?

Star Flyer
01-08-2014, 20:49
får du tilbake poengene da?

Ja, det fikk hvertfall jeg.
Men det tok sin stund. Ringte dem hvertfall 4-5 ganger før de skjønte hva som måtte til.