View Full Version : Fleksibel retur BA
KristianSk
08-07-2014, 22:49
Hei,
Har en kommende reise hvor det blir nødvendig med en fleksibel retur, men hvor utreisen er satt. Såvidt jeg kan sa lar BA meg kun bestille fleksibel utreise og retur, ikke en av de.
Korrekt?
Hvis det er shorthaul: Da kan normalt velge fleksibilitet på siden etter at du har valgt flighter. Jeg har hatt aller billigste en vei, og semi-fleks den andre veien (den som man kan endre gratis samme dag). Husk at de har forskjellig type fleks-billetter.
Hvor mange tier points får man ved en semi flex billett mellom feks Svg-Lhr?
KristianSk
08-07-2014, 23:28
Hvis det er shorthaul: Da kan normalt velge fleksibilitet på siden etter at du har valgt flighter. Jeg har hatt aller billigste en vei, og semi-fleks den andre veien (den som man kan endre gratis samme dag). Husk at de har forskjellig type fleks-billetter.
Er longhaul, men burde vel være det samme? Skal se nærmere på det senere ikveld.
Takk
KristianSk
08-07-2014, 23:31
Eco: 20, biz gir 40 fleksibel eller ikke (tror jeg).
Det er bare bookingklasse Y, B og H som gir full uttelling i economy (20 TP)! Semifleks shorthaul (gratis endring samme dag) er i den billige enden av skalaen, fra ca. 1200 kroner one way. (Business gir business-uttelling uansett klasse) http://www.britishairways.com/en-no/executive-club/collecting-avios/flights