PDA

View Full Version : God fredag

sirpjalle
04-07-2014, 06:55
God morgen fra Forus!

I dag er B-mennesket som tror det er A-menneske enig med seg selv! Det er nemlig fredag :drink:drink

T minus 7 før det er ferie og! :D

Ha en fin en forumister! :)

petter380
04-07-2014, 07:32
Hei og hopp fra en eldre B733 retning AES med DY. Blir SK senere i dag, opp og ned tre ganger: AES-TRD-BGO-SVG. Happy flying Friday :)

Fnate
04-07-2014, 07:46
God fredag fra BA761. I flg planen skal man senere kjøre litt dumbo, før dagen ender i San Diego.

Men først; London!

Ha en fjong dag.

Hypern
04-07-2014, 07:48
Mornings. I dag skal man også fly BA, men ikke så langt som til San Diego eller interkontinentalt. Blir en helgesvipp til London en by jeg teknisk sett ikke har vært i på over ti år, selv om jeg hadde en overnatting der tidligere i år. Og ja det blir litt champisfaktor da man flyr Club Europe. Et produkt jeg har blitt nokså gla i. Aviosene fikk i hvertfall litt ben å stå på på den måten der. Ellers var det dyrt. Nokså dyrt egentlig.

Someone
04-07-2014, 08:11
Mornings fra Sandaker. Få planer i dag, og OK med søvn har jeg fått. Får vel sørge for og få meg en løpetur senere for og unngå brakkesyken. Håper å få med meg dagens kvartfinaler i VM. Ha en fin dag

LN-FHU
04-07-2014, 08:13
Mornings fra Trondheim
Her er godværet tilbake-ser fram til en liten sykkeltur til Rissa i ettermiddag.Kvelden avsluttes med fotball og øl :drink :drink :drink

Hævv a nais wann :D :D :D

Tjab
04-07-2014, 08:19
Guten Morgen bitte fra SAS Lounge utland (folksomt) på OSL.

ATC-flyradar
04-07-2014, 08:20
Morn fra Oslo Nord - været er topp - blå himmel og sol - og det ser ut som denne kalde vinden vi har hatt den siste tiden er forsvunnet.

Dagen går til pakking - setter kursen nedover i morgen tidlig til Mallorca og de fortjener jeg og min frue. Ha en god fredag.

Jan

AirbusTrond
04-07-2014, 08:46
Hei og hopp fra en eldre B733 retning AES med DY.

Ja, spareflyene går ofte dit, dessverre. Men noen har jo ny seter, heldigvis.

God dag fra Akersgata!! Det er visst snart helg. En svinenakke ligger i sous vide-apperaturen, og skal bli småmat til kveldens show med rund ball. :drink

God fredag ønskes!

Ruby
04-07-2014, 09:57
God fredag fra Sola, en arbeidsplass som er kommet i feriemodus kombinert med planer om hyttetur gjør at arbeidsdagen blir litt kortere enn vanlig i dag.
Ha en flott fredag folkens.

TOS_EBG
04-07-2014, 10:31
God formiddag fra et grått og vått TOS som vasker seg litt før sommerværet setter inn fra i morgen!

Her ble årets ferie bråbestilt for 2 dager siden, det blir 9 netter i Orlando og 7 netter på Freedom of the Seas. Avgang fra TOS til MCO 18. juli med SAS Plus og United via OSL/EWR og retur via EWR/ARN (Jippi!!! slipper Gardermoen-helvetet på returen!!!!), optiontown og poengoppgraderingsrequest allerede lagt inn for turene over dammen.

Nå gjenstår det å finne egnet hotell i Orlando og finne ut hvilke attraksjoner som skal besøkes for gulljenta på 7 som er 121cm høy. Tror uansett en tur til Cape Canaveral er obligatorisk for far, må sjekke om det er noen Space-X launch på gang.

På jobben er det nok å gjøre før ferien setter inn, tentativt fra og med 14. juli, men ser ikke bort fra at man må jobbe noen dager den uka også. Prosjektet med å overvåke/oppdage ulovlig fiske i Vest-Afrika for Verdensbanken startet denne uka og de tekniske forberedelsene må komme igang før jeg tar ferie slik at de som ikke har ferie kan jobbe med det. Håper Ebola-utbruddet gir seg før det blir aktuelt med en tur til området for "user awareness and training", Sierra Leone og Liberia frister ikke for tiden, mens Senegal nok går bra.

Så er det vel bare å planlegge hva man skal bruke findagene til her i TOS, mulighetene står jo som en vegg foran oss når det blir finvær her. :-)

Have a nice one!

kimpe
04-07-2014, 10:48
Og da ønsker vi en god natt fra Las Vegas!

Kun 38 grader ute nå, så en kjølig natt.. Sove noen timer før det blir frokostkamp i VM!

Natta, Kim

Henshaw
04-07-2014, 11:50
Morn fra studentbyen.
Avreise nærmer seg med stormskritt og etter å ha sjekket tilgjengelighet og slikt igår så ser det nok en gang ut som om det vanskeligste blir å komme seg ut fra OSL og ned til Europa, men man har lagt en midlertidig slagplan, så med mindre ting forandres veldig fram til søndags morgen så burde det gå greit.

peterfox
04-07-2014, 12:32
God fredag fra innenriks kantina, her er det havregrøt på menyen
Ikke det spenstigste fredags guffet, også smekk fullt
Videre til SVG & KRS.
Pendling mellom OSL & KRS om sommeren, er rene Milagerun
God helg

Bizflyer
04-07-2014, 13:32
God 4 juli!
Vi gratulerer Dronning Sonja og USA med dagen!
Her i sør er dagen grå og overskyet og værmeldingen for helgen er ikke mye å rope hurra for. Heldigvis er det jo fotball på tv i kveld og i morgen.

Ble klart for en jobbtur til Oslo på mandag plutselig. Med bare 2 sas flighter om dagen, var morgenflighten full, og jeg måtte flashe gullkortet for å få plass. Da ble det ikke billig. Godt man ikke skal betale selv.

God helg! Jeg er tørst! Sikkert derfor jeg drikker!

LN-MOW
04-07-2014, 14:36
G'morgen! Her feirer vi nasjonaldagen med hæppi-piller og kaffe. To ting på programmet .. gressklipping og fotball. Alt annet er optional.

Deilig morgen og sitte ute. Litt lavere temp enn normalt. Vi sier takk for den.

:USA

KristianSk
04-07-2014, 15:55
God ettermiddag.. Her jobbes det på halvt gir, venter på eposter fra personer i en annen tidssone. Blir nok først og fremst jobb i helgen også, men regner med det blir tid til å ta en titt på tour de france som kommer til byen på mandag.