PDA

View Full Version : God onsdag fra Oslo


Someone
02-07-2014, 06:58
God morgen. Sol og blå himmel over hovedstaden akkurat nå. Får vel ta turen ned i garasjen og montere barnesetet før jeg drar til Riksen, da hvis alt er OK med mor og barn så blir det hjemreise i dag. Ha en fin dag

Ruby
02-07-2014, 07:22
God morgen fra Sola, hvor morgenen ikke er strålende på grunn av hav tåke som ligge som et skydekke over oss, men det klarner nok opp skal vi se.
Her skal en i møte på formiddagen og på ettermiddagen starter forberedelser ifm et firma som skal jobbe en hel del for oss i sommer.
Ha en flott dag :)

Chriscross
02-07-2014, 07:31
Tydeligvis på plass med gratulasjoner til Someone her, noen dager siden sist jeg leste god morgentråden.

Siste dag uten regn her i Bergen. Ble endel merarbeid etter et møte i går, men satser på en lang dag så jeg er tilbake på track.

ATC-flyradar
02-07-2014, 07:41
Someone med økning av befolkningen i Oslo, gratulerer Espen - alltid hyggelig med ny borger.

Eller er været i Oslo slik kl 07:00

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/p526x296/10392290_10152133050916260_2134966770181044509_n.j pg

Ha en god dag, der dere er :)

Jan

Discus
02-07-2014, 08:22
Gooooooooood morgen - sommerværet er tilbake (enn så lenge)

BSSW
02-07-2014, 09:20
Grynt fra Tananger

Vil ikke jobbe, vil ikke jobbe, vil ikke jobbe... fxxx, MÅ jobbe... :headbang

Her i Tananger er det sommer, tilsier ryktene. Det regner i hvert fall ikke :)
Ellers så går dagene sin vante gang, måkene/måsene/fuglene fra helvete angriper, mat må handles og Viking Lotto må spilles.

Grilling hos søster i ettermiddag, det gleder man seg til.

Gratulerer med avkommet Espen :)

Ha en bedre dag forumister :)

Fnate
02-07-2014, 09:26
Grynt fra Tananger
Vil ikke jobbe, vil ikke jobbe, vil ikke jobbe... fxxx, MÅ jobbe... :headbang


Åj åj åj... Et vaskeekte Tanagergrynt. De skal man ikke kimse av.

God morgen fra selveste jobben. Her skal det naturlignok jobbes. Jobbing betyr i dag å kuke med fakturering, kuke med statistikker og ikke minst kuke med noe som heter DSD.

Med andre ord, massiv kuking.

Ha en fin dag

LN-FHU
02-07-2014, 09:49
God strålende formiddag fra Trondheim
Solskinn,temperaturstigning og to-hjuling til jobb.....herlig !!!
Regner med en rolig dag-ettermiddagen nytes med barna :D :D :D

Ha en fortreffelig dag :) :) :)

eirikma
02-07-2014, 10:28
God morgen fra Bodø!
I dag starter langhelga, og i kveld setter jeg meg på flyet opp til TOS! Første gang i en ATR 72, spennende! Ellers er det en uke igjen med jobb før jeg tar ferie, og da går turen over dammen, men det er en helt annen historie.

Ha en fin dag!

BSSW
02-07-2014, 15:11
Åj åj åj... Et vaskeekte Tanagergrynt. De skal man ikke kimse av.
Nemlig!

Heldigvis så har jeg funnet litt interessante oppgaver innimellom, noe som da har hjulpet en del på humøret.

Bare en liten time til før snuten settes i retning sør, for å komme seg til der grillen står :cool:
Handlet inn et halvt kilo marinert indrefilet i går, gleder meg til den :colgate:

LN-MOW
02-07-2014, 16:21
Yagga yagga! Her er siste arbeidsdag i gang før langhelgen. Planla egentlig å dra til Myrtle Beach og besøke eldstemann, men med det været som er meldt blir vi heller hjemme .. 'Gleder' meg til tannlege i morgen. Det vil nok svi mer enn en plass ....

Twin Otter
02-07-2014, 17:37
God aften fra Forus. Ganske slapp i kroppen i dag. Ikkje bra. Skylder på VM. Formiddagen ble brukt til å gjøre avtaler med ny bank. Så da er jeg for alvor på vei ut i boligmarkedet. Nå gjelder det bare å ha litt is i magen så dukker nok drømmeleiligheten opp tenker jeg.

Ha en fin kveld videre folkens. Med eller uten slapphet, fotball og boligjakt. Og gratulerer også til Someone med junior!

Fbu76
02-07-2014, 19:29
God Affften fra Gullstuen!

Om en liten time skal en 738 ta med nedover til Gdansk. Trodde det var to timer til avgang, men så viste det seg at gulluret som ble tatt ut av safen i dag stod på vintertid. Må jo besmykke seg litt når man skal til utlandet. Kunne blitt riktig artig det!!!

Edit: Da dette ble skrevet lå det an til 738 med blokkert midtsete og mulig internett. Hadde 4 d og 4f. Da vi kom ombord var det LN-RPA som var en 736 og selvfølgelig ikke hadde skiboks og "manglet" 50 seter. Stinn brakke.Da jeg kom ombord satt det en av de største polakkene jeg har sett i midtsetet. Sendte han bort i 4f. Kontrollen over solskjerm og armlener var tapt før jeg fikk satt meg. Det positive er at de tre første koffertene på båndet var mine med priority tags. Er det rart............