PDA

View Full Version : God mandag fra Stavanger

Twin Otter
30-06-2014, 07:25
Akkurat hjemkommet fra nattevakt på Forus. Nå skal det bli herlig å finne loppekassa! Ha en fin dag forumister.

sirpjalle
30-06-2014, 08:00
God morgen fra Forus!

Noen kommer og noen går. Anyway, dagen er allerede godt i gang, så nå blir det litt tid til å skumlese forumet mens jeg venter på at jobber som er satt i gang skal gjøre seg ferdig.

Ha en flotters dag! :)

Discus
30-06-2014, 08:26
God morgen fra prærien! Minner mer om høst enn sommer utenfor husets fire vegger akkurat nå. Godt det snart er feire, eller...? :rolleyes:

BSSW
30-06-2014, 09:43
G'day fra havet

Her er det bare å vente frem til hjulvispen kommer, for å plukke opp meg og 17 andre for så å flakse inn til BGO. Satser på å komme så pass langt frem i køen at man finner en en-seter på S-92en. Håper det ikke er for stor kø i sikkerhetskontrollen på BGO når man skal gjennom den.

Utenfor vinduet så er det et greit vær, ikke noe nedbør, men heller ikke noe sol. Håper det ikke er verre hjemme.

Ha en fin dag forumister :)

LN-FHU
30-06-2014, 10:42
God mandag fra Trondheim
Satser på en normal dag.....men månedsavslutning tvinger nok gjennom overtid.
Ha en flott mandag :) :)

Fnate
30-06-2014, 10:51
God morgen fra Gaustad. Panikken begynner så smått å bre seg ettersom det kun er 4 arbeidsdager igjen til ferie. Inkludert denne.

Utover det er det ikke så mye å si. Bare å snu lua bak fram og legge i vei, tenker jeg

Ha en fin en

ATC-flyradar
30-06-2014, 11:12
God formiddag fra Oslo nord - 4 dager til ferieavvikling i mer solrikt og varmere strøk og fler fly av ulike flyselskaper og ikke så mange B737 som fartes på Norske flyplasser.

God dag i luken.

Ruby
30-06-2014, 11:39
God mandag fra Sola, ikke det aller beste været her i dag men ikke det verste heller.
I dag er det knoting på PC som gjennomføres, i morgen blir det kanskje et lite oppdrag i skauen.
Ha en fin dag.

Henshaw
30-06-2014, 11:48
Morn fra studentbyen. Siste arbeidsdag før ferien idag for min del, men det er hovedsakelig fordi det er juli imorgen. Selve reisingen må nok drøye til søndag

Hypern
30-06-2014, 12:36
God ettermiddag, diverse ærend som måtte gjøres, men noe av det fikk jeg ikke gjort grunnet at skolen ikke har lagt ut timeplanen for høsten. Ja de har lagt ut alle andre timeplaner unntatt for mine fag og sånn går nu dagan. Sommerjobb i morgen.