PDA

View Full Version : God onsdag

Someone
25-06-2014, 06:39
God morgen fra hovedstaden. Dagens etappe på E18 venter. Et vennepar kommer på besøk i kveld for middag og fotball. Alltid greit med en unnskyldning for å ta en tur til Strøm-Larsen, selv om kona mener jeg raider butikken.....sånn apropos og kaste stein i glass hus. Ha en fin dag

sirpjalle
25-06-2014, 06:52
God morgen fra Forus!

Da var det blitt onsdag gitt. På jobb har man vært en liten stund, så nå tenker jeg at det bllr litt skumlesning av forum før man fortsetter på dagens donter.

Ha en fin en! :)

Ruby
25-06-2014, 06:56
Fin onsdag fra Sola, fortsatt like strålende her :)
Intet nytt å melde.

Ha en flott onsdag da

LN-FHU
25-06-2014, 07:49
Flott onsdag fra Trondheim
Været er bra nok til å kjøre to-hjuling til jobb og da er jeg fornøyd. Overtid i kveld,noe som gjør at jeg går glipp av Argentina-Nigeria....bummer, men noe må man da ofra av og til.
Blir en lang dags ferd mot natt.... :( :(

Ha en fin onsdag :) :) :)

ATC-flyradar
25-06-2014, 08:13
Oy sitter nå får meg innflygningen med SAS sin Airbus A330-343X fra EWR denne morgen - flott å se på i den den går inn ILS område og får en flott finale til å lande 01R eller 01L -

Ha en god onsdag.

Jan

Hypern
25-06-2014, 09:40
God onsdag fra Helsinki, hjemreise i dag med 14:45 flyet. Har spist frokost, så får vel kanskje pakke sammen og sjekke ut og vandre litt rundt før jeg tar bussen ut til Vantaa?

Fnate
25-06-2014, 09:56
Og hva etterfølger skinketirsdag??? JO - skinkeonsdag. En forbaska helligdag blant de gamle Babylonerne, der man holdt senga litt ekstra lenge før man satte seg og gryntet surt i kaffen.

Ha en flottere dag

Discus
25-06-2014, 10:53
God formiddag fra prærien. Solen skinner i dag også - kanskje det blir utelunsj?

Hypern
25-06-2014, 12:56
Da var man her i SAS kantina på HEL, patetisk dårlig lounge vil jeg si. Liker bedre de i det ordentlige Skandinavia.

BSSW
25-06-2014, 13:47
God dag fra SVG

Her sitter man og blomstrer før man skal til BGO og ut med hjulvisp i ettermiddag.
Fant nettopp ut at man hadde glemt igjen en minnepinne på kontoret, men heldigvis var det noen der som kunne sende meg det jeg trengte på mail. Urutinert...

Det er fortsatt strålende vær her i området, håper bare at det blir det der jeg skal også.

Ha en fin dag forumister :)

LN-MOW
25-06-2014, 16:05
G'moorgen .. tilbake på jobb etter 10 dager fri. Heavy heavy heavy ....

Solen skinner blant truende skyer. Så da blir det nok litt bulder og brak i dag også. Intenettet virker 100% stabilt etter reperatørbesøket .. begynte å bli lei av vpn-hakkingen ..

Henshaw
25-06-2014, 20:27
God kveld fra 23 bussen, sauna edition... En liten arbeidsøkt unnagjort og man ser også at man har fått tilbake de få tusenlappene jeg betalte i inntektsskatt i fjor. Skal nok ikke bli vanskelig å få brukt de