PDA

View Full Version : God søndag fra Tórshavn

robertaas
22-06-2014, 07:41
God søndag fra Færøyene. Skal med morgenflyet til køben hvor jeg skal sjekke om gulletasjen er gjort om til lekeland.

Ha en god en alle i vest- og østerled.

ENGM 911
22-06-2014, 08:01
God søndag fra Færøyene. Skal med morgenflyet til køben hvor jeg skal sjekke om gulletasjen er gjort om til lekeland.

Ha en god en alle i vest- og østerled.

Flyr du med Atlantic?

Someone
22-06-2014, 08:56
God morgen fra Sandaker. Overskyet og ikke de helt store temperaturene. Med tanke på at middagen blir på Solsiden så hadde jeg ikke hatt noe i mot litt knall sommervær. Innen den tid må vi i en barnedåp, samt bilvask og en god løpetur står på agendaen. Ha en fin dag

robertaas
22-06-2014, 09:14
Flyr du med Atlantic?
Joda, SK codeshare. På boardingkortet mitt videre fra Køben står det at jeg er gull i både Eurobonus og Oneworld. De skal muligens kompensere for at det ikke er noe lounge på Færøyene. Kun en eneste gate her på flyplassen, men wlan fungerer som bare det uten noe tull eller registrering.

TriStar
22-06-2014, 10:53
God morgen fra Grønland. I og med at sommeren er satt midlertidig på vent er det en fin dag for inneaktiviteter som Formel 1 og fotball. Så får man se hva man finner av råvarer til dagens middag. Ingen planlagte reiser neste uke. Ha en aldeles fortreffelig dag:)

robertaas
22-06-2014, 12:47
God morgen fra Grønland.
Fra Nuuk, elller lengere nord? Trodde folk kledte seg skikkelig ved reise dit.

LN-MOW
22-06-2014, 12:52
... Eller Grønland i Oslo? ;)

God morgen fra bondelandet i SC. Dagens målsetting er å komme seg hjem før USA-Portugal. Oppskrapet og øm etter basketak med busker og kratt. Stopper nok i Gainesville og napper med oss en bøtte kylling fra Bojangle's ... God fotballmat.

AirbusTrond
22-06-2014, 13:14
God morgen, fra litt sydøst for Grønland. 15.3 grader. Herlig sommer! Det blir indretjeneste og ikke så mye annet. Hvalbiff til middag. Det er alltid et høydepunkt! God søndag!

Fikk gjort litt andre ting også. Det slo meg at flybillett "heim" til jul måtte bestilles. Norwegian skulle ha noen få kroner mindre enn 2.000 på de aktuelle dagene, SAS noe mindre. Men sparte i alle fall godt og vel 1.000-lappen på å svi av 10.000 eurobonuspoeng.

Hypern
22-06-2014, 15:01
God dag fra Egon Ullevål Stadion. Noe sen lunch etter tilbakevending fra Nordmarka. Man innser først at de bakkene er relativt bratte når man sykler dem nedover.

Bizflyer
22-06-2014, 15:33
God ettermiddag fra det Sørlandske!

Her har det vært en slapp dag så langt. Ble litt sent i natt ettersom jeg var veldig tørst. Men nå må jeg visst igang med både transporttjenester og indretjenester.

Er det rart jeg drikker?

robertaas
22-06-2014, 16:09
Tenkte 13 minutters ekstra venting på NSB var verdt 110 kr spart til Oslo. Og slenger de plutselig opp "20-25 min delay". :old

Star Flyer
22-06-2014, 16:35
God ettermiddag fra OSL.

Helt stappfullt i avgangshallen. Kom meg ikke fra Flytoget til SAS-skranker, så måtte gå helt ut til bussene for å komme meg dit - og deretter rundt Charter-skrankene før jeg endelig kom til Business Check-in. Mye kø også her.

Selvfølgelig, sommerferien har begynt.

Hypern
22-06-2014, 16:40
Tenkte 13 minutters ekstra venting på NSB var verdt 110 kr spart til Oslo. Og slenger de plutselig opp "20-25 min delay". :old
man sparer ikke 110 kr ved hjelp av NSB. ihvertfall ikke som student

robertaas
22-06-2014, 16:52
Med periodekort for Oslo betaler man kun tillegg på 60 for å komme seg til Oslo. Det er 110 mindre enn flytoget.

Hvordan det er for studenter er sikkert en studie verdt.

AirbusTrond
22-06-2014, 16:53

Nei, ikke som student, men tror ikke vedkommende er student... :-D

Hypern
22-06-2014, 16:58
Med periodekort for Oslo betaler man kun tillegg på 60 for å komme seg til Oslo. Det er 110 mindre enn flytoget.

Hvordan det er for studenter er sikkert en studie verdt.
Da så. Jeg hadde spart hele 25 kroner med NSB. fun fact så er Flybussekspressen dyrere med studentrabatt enn Flytoget

Thomas
22-06-2014, 17:36
God pollenfylt ettermiddag!
Kusine_av_damen_bursdag på Nordstrand er gjennomført, nå ligger man på sofaen med hodepine og slafsenese fra en annen verden. Regner med det blir litt VM nå også får man se ann formen før man "skal" på vakt 08:00 in the morning.

Sjallabais!

TriStar
22-06-2014, 17:44
Fra Nuuk, elller lengere nord? Trodde folk kledte seg skikkelig ved reise dit.

En del sør for Nuuk ja, nærmere bestemt mellom Tøyen og Bjørvika;) Så det går fortsatt greit med kortbukser...

Fnate
22-06-2014, 20:39
God kveld fra Lillestrøm. Har hatt en fenomenal helgetur i båt på Øyern, og som vanlig gjort betydelig mer enn jeg bør og hårfint mindre enn jeg hadde lyst til.

Nå er det vel straks noe mer fotball. Ha en fin kveld