View Full Version : God morgen fra London
KristianSk
18-06-2014, 06:39
God morgen fra LHR, ut og fly.
Stockholm idag, Oslo ikveld, Stavanger og London imorgen. Jamil fra Uber kjørte meg som vanlig uten problemer til Heahtrow.
Får finpusse svensken så lenge, ha en brillefin dag!
Mornings fra Oslo. Solen skinner og jobben kaller. Trolig kommer en kamerat på besøk i kveld for å se fotball og sprette noen pils. Ha en fin dag
God morgen fra Kristiansand.
Lang natt med koding og utprøving mot div systemer så skal det straks soves ;)
Noterer at DNB forsatt er nede, strevde med å få betalt reiser i natt. 3 nedetid på en uke... snart på tide DNB holder pressekonferanse med Evry ala Norwegian+Boeing i januar. Prøvde også forgjeves også å få billige billetter med *A til HKG i neste uke, tror jeg må gi opp det.
På spillelista: Adel Tawil - Lieder
Ha en super dag!
sirpjalle
18-06-2014, 07:11
God morgen fra Forus!
Stille og rolig på jobb i dag, enn så lenge. På agendaen i dag er det mye som skal unnagjøres, samt et møte med selgeren fra et av firmaene jeg kjøper in HW fra.
Jupp, ikke direkte god reklame for Evry dette med DnB og di! Ikke første gang dette skjer nei.
Ha en fin en forumister! :)
ATC-flyradar
18-06-2014, 07:48
God morgen fra Oslo nord - sola skinner og varmen er kommet tilbake. I dag lader man batteriene til morgendagens flyhistorie på OSL :)
Jan
God morgen fra Lillestrøm. Vanlig kontordag igjen i dag.
Tarraaaaa
Urk!
Laaaang natts ferd mot dag, med de bankproblemene til DNB så ble vakten lengre enn planlagt gitt.. Sove noen timer nå så er det "rise and shine" med nye VM-kamper til kvelds.. :)
Reisefri til neste onsdag, dagene skal nytes hjemme!
Nå sengen, god natt! :)
Kim
God formiddag fra #rute(r) 23 i transitt mellom er par møter. Skal bli bra når skranglekassene her pensjoneres, montro om Ruter greier å finne noen like dårlige...
God formiddag fra +10 grader og duskregn
Prognosene er ikke mye bedre de neste 10 dagene ser jeg...*HUTRE*
Vel, kan ikke gjøre så mye med været, så får heller brette opp armene og fakturere diverse forsikringsselskap for svimlende summer :) :)
Ha en flotters dag :D
På spillelista : Slayer - Decade of Aggression :musikk :musikk
SudCaravelle
18-06-2014, 10:16
God morgen fra sanden..
I dag valgte dragenm og jeg å prøve noen av Sirius Gold fordelene og tok en frokost på Al Qasrs Executive Lounge (de har faktisk to). Det er jo helt latterlig.. Fantastiske lokaler, mat og service – også gratis a gitt? Jeg har hatt dette kortet i over ett år nå og har først nå forstått at dette gir tilgang til syv lounger i nabolaget som jeg vil nesten klassifisere til rett under LH FCT nivå (men langt bedre setting). Hadde jeg vært svensk så hadde jeg tatt frokost, lunch middag her resten av vår tid i utlendighet :colgate:
God eftan frå Naboen i Trondheim. (Kanskje trønderbataljon skulle samlast her snart??)
Jobb er jobb, til helga skal DY-charter testast. Fordelen med å reise med ein unge: Vi får ein tre-setar for oss sjølv :) Canadatur må også planleggast i løpet av morgondagen og fredag. SAS og kanskje optiontown eller poengoppgradering iallefall ein veg, eller KLM og MD11...
Drikk godt!
ClassOne
18-06-2014, 17:06
God ettermiddag fra Kristiansand sentrum, her sitter jeg på en eller annen uterestaurant med en pils, og føler jeg er i ferd med å ta en doktorgrad i sosialt studium.. Det er jaggu meg mye rare folk som er i sirkulasjon på denne planeten.
Skål
God ettermiddag fra Oslo. Her har man så godt som gjort ingenting da man var på en fest i går (og derfor tror jeg det var grunnen til at magen kranglet litt - tror det kom av en pølse som kanskje ikke var helt bra, den smakte ihvertfall ikke helt som pølser flest). Men regninger har man betalt og mat har man lagd etterhvert som formen ble bedre. Og i går ettermiddag fikk man jo de gode nyheter om at jeg hadde fått tilslag på sommerjobb jeg hadde søkt - noe som jo gjør at man ikke vil mangle penger. Samtidig så er jo denne jobben relevant med tanke på det jeg studerer så win win situasjon. En rekke sommerjobber er jo ikke det.