View Full Version : God lørdag morgen fra BKK
God morgen fra BKK 40 min til flyet til Saigon avgår. Blir spennende å prøve nytt flyselskap nå. Turkish leverte varene nedover. Tom Interlining av bagasje mellom Turkish og Vietnam Airlines fungerte perfekt!
http://img.tapatalk.com/d/14/06/07/gy6ynymy.jpg
Ønsker alle en flott dag!
Twin Otter
07-06-2014, 07:05
Mornings fra Forus. Det ser ut til å bli en nydelig dag her i vest. Da var det bare å brette opp armene å gjøre seg klar for nok en runde med 12 timers vakter. Heldigvis blir det ekstra penger i kassa siden det er helligdagstilegg både i dag og i morgen. Det kommer nok kontoen til å sette pris på da det har gått litt vel mange tusenlapper ut i det siste. Nuvel! Man har hvertfall bestemt seg for å ta en skikkelig ferie i oktober. Og da går turen til California! Inntil da: God pinse!
G'morgen nordfra. Nok en nydelig dag her i Mosjøen. Ferden går opp på Farmen iløpet av dagen hvor Farmer visstnok har en flaske myrvann som er i ferd med å gå ut på dato. Slikt kan man ikke la skje, så jeg får nesten ofre meg og hjelpe til med å tømme den. ;)
Men først får vi kanskje se om det er noe lørdagsaction downtown.
Litt action hjemme ihvertfall ... godt å se at vi har en kompetent politistyrke.
http://www.usatoday.com/story/news/nation/2014/06/06/georgia-courthouse-shooting/10079493/
CUMMING, Ga. — Authorities killed a man Friday whom they say shot a sheriff's deputy in the leg outside the Forsyth County Courthouse.
The man, gun trader Dennis Ronald Marx, 48, drove up on the sidewalk in front of the courthouse at about 10 a.m. ET, threw spike strips and explosives out his car window to keep officers from reaching him then began shooting through the windshield of his SUV with an assault rifle, Forsyth County Sheriff Duane Piper said. Deputies returned fire, shooting Marx multiple times.
Flight Cancelled
07-06-2014, 09:06
God morgen fra HAM hvor man sitter å venter på avgangen til OSL med Germanwings, før det så bærer videre ned til Athen på poengsanking med SK (og med det blir diamant :D). Kjenner helt ærlig at 4 timers søvn var litt lite, så ser frem til en time på øret opp til OSL. Nyt helgen, alle.
God morgen fra Sandaker. Straks blir det å rusle ned til Strøm-Larsen for å fylle opp spisskameret. Ellers ser det ut som planen min om prokastinering ligger litt tynt an i følge kona....:rolleyes: En løpetur senere er vel heller neppe skadelig for hverken kropp eller sinn. Ha en fin dag
God formiddag fra Oslo. Her har man litt vondt i hodet, litt småkvalm etc. Men det verste er jo at jeg vet hva dette skyldes. Ble litt øl ute på byen i går gitt. Selvforskyldt ubehag. Og det er jo en perfekt dag til å gjøre omtrent ingenting på. Ja så må man kanskje rekke ølsalget som stenger ukristlig tidlig, men med omtrent 150 meter å gå til butikken så burde vel det gå fint om jeg bare gidder, orker, eller har lyst til det. Må vel uansett en tur dit tror jeg.
God formiddag fra Asker. Akkurat hjemme fra jobb, så nå blir det noen timer søvn. Etterpå blir det å klippe gresset og en runde på butikken før de stenger. I morgen: MR til BCN :D
God pinseaften!
God morgen fra Lillestrøm...
Da bærer det straks inn til Oslo for å feire Musikkens Dag. Egentlig er det så klart en unnskyldning for å treffe kompiser og vælve innpå øl, men vi føler oss jo svært kulturelle.
Ha en fin-fin dag
Bizflyer
07-06-2014, 12:50
Skulle ønske det var meg som kunne si god morgen fra BKK, men det blir fra det Sørlandske. Skulle det dukke opp noen millioner i lottogevinst i løpet av kvelden, skal man ikke se bort fra at jeg kan si hoy fra BKK om ikke så lenge........
Nuvel, men været her sør kan man ikke klage over i dag. Og ingen store planer heller for dagen. Må vel ut å handle mat for i dag og 2 påfølgende dager. Men det skal nok gå bra. Bare huske at butikkene stenger tidligere i dag. Men har fortsatt et par timer på meg. På slike dager pleier jo folk å handle som gale i frykt for at de skal gå tom for noe. Heldigvis har vi en søndagsåpen Kiwi butikk rett nede i bakken her, så alt håp er uansett ikke ute.
Nuvel! Blir vel biff & rødvin i kveld tenker jeg.
Glad for at jeg er sånn pilsevenn. God pilse dere!
BF:cool2