PDA

View Full Version : God torsdag fra Forus!

sirpjalle
05-06-2014, 06:45
God morgen godtfolk!

17.5 grader sa bilen at det var ute da man var på vei til jobb. Kan leve med det, selv om man heller har lyst til å heller ha fri og kunne være ute og nyte været... :drink

Nuvel, ha en fin en forumister! :)

sirpjalle
05-06-2014, 06:46
Æhhhh, torsdag var det visst!

Antar "noen" kan endre tittelen på tråden?! :)

LN-MOW
05-06-2014, 07:04
Hehe ... trykk report-knappen kanskje? ;)

G'moorgen ja !! Morgenens tallerken med oatmeal er inntatt og nå står kaffen og putrer ... Ble sittende sent å se på House of Cards i går kveld, men siden jeg begynte med Season 1 Episode 1 har jeg et stykke igjen. Har imidlertid som mål å være ferdig med serien før jeg reiser hjem.

Soool og fint! Døren bak meg er åpen og temperaturen er helt perfekt. Feels good!

sirpjalle
05-06-2014, 07:16
Hehe ... trykk report-knappen kanskje? ;)

G'moorgen ja !! Morgenens tallerken med oatmeal er inntatt og nå står kaffen og putrer ... Ble sittende sent å se på House of Cards i går kveld, men siden jeg begynte med Season 1 Episode 1 har jeg et stykke igjen. Har imidlertid som mål å være ferdig med serien før jeg reiser hjem.

Soool og fint! Døren bak meg er åpen og temperaturen er helt perfekt. Feels good!

Nja, tipper at "noen" oppdager det snart, og korrigerer dette! :D

ATC-flyradar
05-06-2014, 08:05
God morgen fra Oslo med 16-17 grader og regn nok, slik at vi slipper å vanne plenen i dag også.

Jan

Fnate
05-06-2014, 08:28
Bemerkelsesverdig god morgen fra Lillestrøm. Var ute og jaktet mamma til elefanten til relativt sent i går, men allikevel danser jeg på roser i dag. Kan ha noe med at det fremdeles knapt er leggetid i min tidssone.

I dag skjer det vanlige våset. Kontor - Mat - Repeat

Fnatstadbråten.

Someone
05-06-2014, 08:36
Mornings fra et eller annet sted i nærheten av Sætre. Noen møter her på morgenen før det blir og komme meg på kontoret. Siden kona har sin avsluttende preggisyoga i kveld så er det visstnok med partnere. Noe sier meg det kommer til å bli jævlig pinlig. Ha en fin dag

Fnate
05-06-2014, 08:52
Siden kona har sin avsluttende preggisyoga i kveld så er det visstnok med partnere. Noe sier meg det kommer til å bli jævlig pinlig. Ha en fin dag

He he. Lykke til

kimpe
05-06-2014, 09:29
Hei fra Skaun!

Solen skinner, 21 grader og alt er festlig! Skal ut å fly i dag, men hvor vites enda ikke. Har en gjeng (dårlige) venner som vistnok skal drikke meg ut har jeg fått beskjed om.. "Møt opp der kl 15.20, ta med pass..."

Så får vi se hvor kvelden ender! :) Håper været er bra, frykter høy luftfuktighet etterhvert uansett men.. :)

Nyt en usikker og uvitende dag alle sammen!

Kim

roger
05-06-2014, 09:32
Morn frå Trøndelag. Innedag idag er dårlege greier, sjølv om time-kontoen renn over så trumfar mengda arbeid som må gjerast lysta til å ta fri :(

Have fun!

LN-FHU
05-06-2014, 09:41
Go formiddag fra Trondheim
Som medforumistene er jeg fornøyd med vær og vind, to-hjuling til jobb er en bra start. Lurer meg på en tur rundt Byneset idag, om det ikke blir X-men;Days of future Past.... Decisions,decisions... :lol:

Ha en kul dag :cool: :cool:

pgaa
05-06-2014, 09:50
God morgen fra Nydalen. Heimeoffice idag, da en venter på en elektriker som skal sjekke noe angående sikringene.
Og er vedkommende som en håndverker flest, og forteller at han kommer klokken 10 - så kan jo det være alt mellom 10:00 og 16:00.
Så da får man holde seg hjemme.. Ha en innholdsrik torsdag!

Bizflyer
05-06-2014, 09:57
God formiddag fra det grå Sørland.
Sommeren har visst en midlertidig pause.

Ellers gratulerer vi vores Danske venner med deres Grundlovsdag i dag. Måtte det fejres med bajer og gammel dansk..... Og kanskje et wienerbrød og en rød pølse....

Her er det kontortjeneste i dag og bunkene på pulten er høye. Forhåpentligvis finner man litt arbeidslyst og får dem ned i løpet av dagen.

Hoy!!

Henshaw
05-06-2014, 12:31
"Morn" fra studentbyen v2.0. Fant endelig ut hvor boden min var igår så nå er man ordentlig flyttet inn på 16 kvm med kjøkken og bad. Ellers, siden sommerferien begynte i går ettermiddag så er det jo selvfølgelig blitt norsk sommer ute også...

KristianSk
05-06-2014, 12:34
God ettermiddag fra gullstuen på OSL. Var en rask tur innom innenriksloungen, og det så fint ut. London om noen titalls minutter.

Ha en fjong dag

FQTV
05-06-2014, 13:10
God morgen fra St Maartens selv om det er langt på dag der hjemme.
Etter 4-netter her og kraftig solbrent skal det bli greit å sette kursen videre seinere i dag så det blir AF som flyr meg mot hjemlige trakter i ettermiddag, lokal tid. Håper å være i London i morgen.

Ruby
05-06-2014, 14:30
God ettermiddag fra Sola. Lett regn i teigen her og arbeidsdagen nærmer seg slutten. En solid reiseregning i forhold til ant. dager borte er produsert og sendt til godkjenning, så da skulle en ha til salt i grauten til helgen også.
Ha en finere dag videre.