View Full Version : God onsdag fra Forus!
sirpjalle
04-06-2014, 06:40
God morgen fra Forus!
Da var det onsdag igjen gitt, og halveis til helg! Ukene går litt for kjapt gitt. Ser ut til å bli en dag med en del møter og sommeravsluttning med et av idrettslagene til ungene i kveld med grilling's og di.
Ha en fin en forumister! :)
Morning. Begynner dagen med regn her i hovedstaden. Kalenderen virker være tapetsert med møter i dag, før det er teambuilding et eller annet sted ute på Hurum i kveld. Ha en fin dag
Jeg har slitt meg ut av senga alt for tidlig, fått spist frokost på Osl og satt rumpa ned i 15 A-C på DY 802, seatbelt lampa er på og cockpiten kommer på høyttalerne og forteller om en time før ledig slot på ARN..
Dette blir garantert en festlig dag!
Håper på en bedre til dere andre!!
ATC-flyradar
04-06-2014, 07:25
God morgen fra en regnfylt natt i Oslo nord - men trøsten ved å jobbe på kontor er at det skal klarne opp og skal bli 23 grader.
Ha en god dag, uansett i verden du befinner deg.
Jan
Yaaayaaayaaa .... fra asken til ilden .. pokkern meg like varmt i Mosjøen som i Atlanta ... og jeg som håpet på å få kjølt meg ned litt ... Oh well ...
Sol og fint og snart kommer vel Egil og de andre kollegene veltende inn. Kaffen er klar!
Sol og fint og snart kommer vel Egil og de andre kollegene veltende inn. Kaffen er klar!
Døøøh... din dimling. Du kommer ikke først på kontoret når du er på US-time. Du setter bare alle oss andre i dårlig lys ;)
Anyways, her er man i hvert fall oppe etter å ha kommet hjem fra LA i går.
Helt fantastisk crew på siste leg'et LHR-OSL. Ser ut til at det har blitt Mixed Fleet der nå. Hun dama som styrte foran gardina var 100% PAN AM. Beste short haul flight på lenge.
Ha en strålende dag.
petter380
04-06-2014, 08:29
Yaaayaaayaaa .... fra asken til ilden .. pokkern meg like varmt i Mosjøen som i Atlanta ... og jeg som håpet på å få kjølt meg ned litt ... Oh well ...
I følge Dagsrevyen i går var Mosjøen varmest i landet. Av en eller annen grunn gikk en tanke til deg ;) hehe
Ellers tjohei fra Bjørvika. Denne uken bor jeg på hotell, Radisson Blu Scandinavia ved slottet. Veldig fin utsikt, kjekt å bli oppgradert og hele pakka. LHR på fredag, og så tilbake til leiligheten igjen mandagskveld - blir nesten litt trist :p
Før den tid blir det en laaaaaaaang arbeidsdag i dag og i morgen, helg om t-54 ;)
Døøøh... din dimling. Du kommer ikke først på kontoret når du er på US-time. Du setter bare alle oss andre i dårlig lys ;)
.
Ikke noe særlig valg ... har overnattingsrom her i bygget. :lol:
Flight Cancelled
04-06-2014, 08:49
God morgen fra gulloungen på OSL, første av dagens tre flighter er unnagjort, og endelig kan man sette seg ned å ta litt frokost før man snur snuten mot CPH og senere HAM.
Håpløst ved ankomst OSL i dag: parkerer på utland ved ankomst fra BGO, de som skal videre på utland får beskjed om å ikke gå til bussene, men opp og gjennom utland transfer i stedet. Men da blir vi jo sendt gjennom sikkerhetskontroll og der røk vannflasken og appelsinjuicen jeg kjøpte på BGO...
Nuvel, ha en fin dag alle forumister.
God morgen fra Trondheim
Fryktet å være hjemme med eldstemann idag, men han var i kongeform, så alt bra. Vært litt fraværende i det siste pga stress på jobb og tur til Oslo,konsert,finværet,motorsykkel etc.... :)
Håper alle får en flotters dag :):)
Yaaayaaayaaa .... fra asken til ilden .. pokkern meg like varmt i Mosjøen som i Atlanta ... og jeg som håpet på å få kjølt meg ned litt ... Oh well ... !
Har hørt at det ikke er fullt så varmt i sjøen.... hopp uti og jeg garanterer deg en fin avkjøling ;) ;)
KristianSk
04-06-2014, 14:07
God ettermiddag fra Singapore loungen på Heathrow. Ble akkurat annonsert at Singapore airlines starter boarding, så da ble det ganske så tomt her - jeg skal til Oslo en tur.
Ha en fortsatt finfin dag