PDA

View Full Version : Erfaringer med Thon Hotels


robertaas
03-06-2014, 14:38
Thon Hotel Gardermoen
Status: Gold
Booket: via thonhotels.no
Oppgradert: Nei
Andre perks: Vannflaske og avis
Opptjening: 800 poeng
Annet: Enkel frokost fra 4:00

Hypern
03-06-2014, 14:52
Dette er vel Budget? De hotellene der er skrale saker

robertaas
03-06-2014, 15:01
De heter definitivt Thon. Budget kjenner jeg ikke til noen hotellkjede som heter, de leier derimot ut biler.

Dag Viking
03-06-2014, 15:03
De heter definitivt Thon. Budget kjenner jeg ikke til noen hotellkjede som heter, de leier derimot ut biler.

:p

http://www.thonhotels.no/hoteller/concepts/budget/

petter380
03-06-2014, 16:10
Dette er vel Budget? De hotellene der er skrale saker

Kalles også IKEA-hotell ;)

robertaas
03-06-2014, 16:12
Jaja, jeg bruker tydligvis for liten tid til å sette meg inn i hvordan hotellkjedene deler sine hoteller inn i forskjellige konsepter.

LN-WIC
04-06-2014, 16:58
Låg på Thon Hotel Gardermoen for noen år siden, fordi jeg skulle videre med fly dagen etter. Greit og billig (mener jeg å huske) hotell. Men du får det du betaler for. Mener å huske at det låg et stykke unna terminalen, i et litt "øde" område.

BSSW
04-06-2014, 17:14
Har også testet ut dette hotellet, og det funker til det det skal, nemlig overnatte ;)

Ligger borte ved E6 i et lite område med noen andre hoteller, en bensinstasjon og McD.

O_K_
04-06-2014, 18:18
Thon Budget er jeg vanligvis litt skeptisk til, kan være litt ymse etter min erfaring, og noen av de er litt loslitte i utseendet.

Ett Thon Budget som skiller seg ut er Thon Munch som fremstår som ganske nytt og pent innvendig, og med veldig trivelig betjening i resepsjonen. Det er blitt mitt foretrukkene sovested i Oslo når jeg har morgenmøter der. Ganske billig, sentralt og helt OK standard. Ingen fantastisk frokost, men vanligvis en eller annen form for varm rett (Kjøttboller, pølser etc.), og greit utvalg i brød og pålegg. Kaffen er dessverre ingen ting å juble for, men akkurat kaffe er lett å få andre steder i Oslo.

Piper
04-06-2014, 18:40
Overnattet 2 - 3 ganger der når vi skal videre på ferie og må ta et tidlig fly fra Gardermoen. Funker helt greit for oss. God frokost. Har også ekstra lav pris hvis en skal fly charter videre.

Hypern
04-06-2014, 19:15
Thon Budget er jeg vanligvis litt skeptisk til, kan være litt ymse etter min erfaring, og noen av de er litt loslitte i utseendet.

Ett Thon Budget som skiller seg ut er Thon Munch som fremstår som ganske nytt og pent innvendig, og med veldig trivelig betjening i resepsjonen. Det er blitt mitt foretrukkene sovested i Oslo når jeg har morgenmøter der. Ganske billig, sentralt og helt OK standard. Ingen fantastisk frokost, men vanligvis en eller annen form for varm rett (Kjøttboller, pølser etc.), og greit utvalg i brød og pålegg. Kaffen er dessverre ingen ting å juble for, men akkurat kaffe er lett å få andre steder i Oslo.

Thon Hotel Trondheim er stusselige saker, er vel det eneste Budget hotellet til Thon jeg har bodd på. Om Prinsen ikke er mye dyrere velger jeg heller det over gata (og ja prisforskjellen er noen ganger minimal).

roger
04-06-2014, 20:06
Thon Budget er jeg vanligvis litt skeptisk til, kan være litt ymse etter min erfaring, og noen av de er litt loslitte i utseendet.

Ett Thon Budget som skiller seg ut er Thon Munch som fremstår som ganske nytt og pent innvendig, og med veldig trivelig betjening i resepsjonen. Det er blitt mitt foretrukkene sovested i Oslo når jeg har morgenmøter der. Ganske billig, sentralt og helt OK standard. Ingen fantastisk frokost, men vanligvis en eller annen form for varm rett (Kjøttboller, pølser etc.), og greit utvalg i brød og pålegg. Kaffen er dessverre ingen ting å juble for, men akkurat kaffe er lett å få andre steder i Oslo.

Det var fast stopp der for meg også for eit par år sidan. Då var det under oppussing og så som så... Bra beliggenhet og grei pris. Billegaste eg har budd på var vel Thon Astoria. Knøttlite, men heilt nytt, rom og heilt grei frukost til 500... Funka fint det for ei natt.

geirfugl
04-06-2014, 23:39
De heter definitivt Thon. Budget kjenner jeg ikke til noen hotellkjede som heter, de leier derimot ut biler.

Thon har tre nivåer på service,budget,city og conference. Budget kan være temmelig skrale greier,men da betaler du også ca 500 spenn,og da synes jeg ikke du bør forvente alt for mye.

geirfugl
04-06-2014, 23:44
Det var fast stopp der for meg også for eit par år sidan. Då var det under oppussing og så som så... Bra beliggenhet og grei pris. Billegaste eg har budd på var vel Thon Astoria. Knøttlite, men heilt nytt, rom og heilt grei frukost til 500... Funka fint det for ei natt.

Det er riktig,det,funker for ei natt,mere bør du IKKE bo på Thons "small single room",har fådt dette for helt ned til 400,med frokost og poengoptjening,og DA bør IKKE forventningsnivået være skyhøyt,f.eks fra 20.00 kveld til utsjekk om morran er det helt OK.

Jeg liker Thon,jeg,synes de er skikkelig bra på litt lengre opphold i Norge om sommeren,de har veldig,veldig bra tilbud for 4 dagers opphold om sommeren,men som sagt "small single room",for mere en ei natt styrer jeg unna,også har de et helt suverent fordelsprogram. For øvrig er det jo litt forskjell på f.eks de dårligste Courthyard i USA og de beste Intercontinental,da!!