PDA

View Full Version : God tirsdag

sirpjalle
03-06-2014, 07:06
God morgen fra Forus!

Trøtt i trynet, men det er vel straffen når man ikke kommer seg i seng på kristelig tid. Men på den lyse siden, så er det en del å henge fingrene i dag, så dagen skal vel gå greit unna. :)

Ha en fin en forumister!

kimpe
03-06-2014, 07:26
Morgen, trøtt morgen...

Sovet svært dårlig, altfor lyst utenfor, selv blendingsgardinene stråler.. :)

Vel, vel T-2 til utdrikningslag slik det ser ut, dagen i dag nytes på terrassen med PC.

Nyt dagen!

Kim

ATC-flyradar
03-06-2014, 07:27
God morgen fra Oslo nord, med 16,5 grader i luften og delvis blå himmel. Dette er vær som man helst ikke skal jobbe i, men har ikke noe valg :9

God tirsdag.

Jan

Someone
03-06-2014, 07:32
Mornings fra Storokrysset. Litt uvant med kollektivt, men siden det blir å jobbe på Prærien i dag går det greit. 18 grader var for lengst passert da jeg gikk hjemmefra, så ser ut til å bli en brukbar sommerdag.

LN-MOW
03-06-2014, 11:43
God morgen fra Kåpendorf. 2 x Lufthansa gikk prikkfritt. Nå venter en CRJ til Trøndelagen. Trakdot melder at kofferten også er ankommet, så alt er såre velstand.

LN-MOW
03-06-2014, 11:52
... Og her står OY-KAO isteden for den oppsatte CRJ. Første tur i SAS A320 for meg. :)

AirbusTrond
03-06-2014, 12:21
God dag fra Akersgata. Her er det litt småting som skal gjøres får det blir DY til AES i løpet av ettermiddagen. Heldigvis ikke bagasjestreik, slik at jeg får med meg type avataren i kofferten. :) Det blir først Ytre Romsdal for deretter et lite utvalgt slektstreff ute på FLØ. Gleder meg stort. :drink