PDA

View Full Version : God søndag - Juni er her

Someone
01-06-2014, 09:00
God morgen fra Tjøme. Sol, klart og blå himmel. Må være fint for de på østsiden av fjorden og nå kunne se over på den fine siden av Oslofjorden. Til middag hos mormor i Sandefjord i ettermiddag, og blir vel neppe alene på E18 tilbake til Oslo. Men med dynamisk cruisecontrol er det bare å følge bilen foran. Ha en fin dag
http://img.tapatalk.com/d/14/06/01/quhu9yba.jpg

pgaa
01-06-2014, 09:31
God morgen fra bygdelandet i Telemark.
Solen skinner, og ikke stort på timeplanen idag - så en helt OK dag.
Men drar vel etterhvert tilbake til Oslo, før de verste køene oppstår langs veien.

Ellers fikk man med seg en kort reportasje om en forumrist, fra Stavanger på TV2 Nyhetskanalen her isted.

Ha en køfri dag.

AirbusTrond
01-06-2014, 12:04
God dag fra Gamle Oslo. Med så fint vært det har vært, og så fint det er meldt, har jeg ikke så dårlig samvittighet for at dette blir for det meste en innedag. Litt av hvert skal ordnes før avreise til Nordvestlandet på tirsdagen. God søndag i finværet!

Bizflyer
01-06-2014, 14:20
Hæppi sommer!
Måtte sommermånedene utelukkende bringe strålende varmt sommervær!

Etter en fuktig kveld i går, er man nå klar til en liten tur på sjøen igjen. Aldri så galt med en liten ettermiddagstur i skjærgården.

Fint søndag ønskes!

kimpe
01-06-2014, 14:53
Goood morgen!

Etter en meget hyggelig kveld og natt på Clarion Kongress i Trondheim, skal formen nå pleies utover dagen.

Merkelig å gå inn på sin Eurobonus-konto og se opptjeningen starter på 0 -null- 0 i dag.. Holder vel seg slik noen få dager, ble nesten 150k grunnpoeng opptjent denne perioden, og har allerede booket nok flights til å nå Diamond igjen innen Oktober... Tjohei, her skal det flys! hehe

Solen er fremme her, men kald temperatur så holder meg innendørs i dag!

Kos dere og nyt fridagen!

Kim

Twin Otter
01-06-2014, 15:04
Ellers fikk man med seg en kort reportasje om en forumrist, fra Stavanger på TV2 Nyhetskanalen her isted.

En reportasje som i utgangspunktet var ment for dette "Fly med oss"-konseptet. Men så syntes vaktsjefene i Tv2 at det var så bra at de ville ha det med på Lørdagsmagasinet. Moro det. Five minutes of fame osv. osv.

God ettermiddag fra Stavanger. Sløv søndag. Bortsett fra en liten roadtrip til Bryne har dagen ikke så veldig mye mer innhold. Blir nok sløvings resten av dagen også tenker jeg. Bookingfingeren fikk kjørt seg i går. Blir en tur for å teste ut Dreamliner'n i august. Gleder meg!

LN-MOW
01-06-2014, 15:23
G'morgen ! Vått og varmt ventes å gå over til tørt og varmt. Luftfuktigheten forventes likevel høy. Sånn er'e ...

Juni innvies med jobbsøndag. Min assistent/sikkerhetsvakt ligger allerede snorkende ved siden av meg. Får se om jeg klarer å lure meg ned for å hente en kopp kaffe uten å vekke ham ..

T-1 til avreise Mosjøen.

Fnate
01-06-2014, 16:53
Nyt været mens dere kan, folkens. På tirsdag kommer jeg hjem og tradisjonen tro vil det da bli "gloomy" fra og med onsdag morgen.

God morgen fra Newport Beach. Siste dag med messe venter, før det blir BA hjem imorgen. Får spørre på hotellet om det er mulig med noe late check-out, for flyet går jo ikke før 21:45 eller noe. Riktignok har de free booze på kantina, men det får være måte på. Selv for rockestjerner som meg.

Ha en strålende dag.