PDA

View Full Version : God mandag fra Forus!


sirpjalle
26-05-2014, 07:35
God morgen fra Forus!

Ny dag, ny uke og nye moglegheitar! Da var det mandag gitt! Litt av hvert på tapetet, så jeg regner med at denne dagen og skal gå unna.

Ha en fin en forumister! :)

Someone
26-05-2014, 07:50
Mornings. På tide å komme meg ut i skogen for dagens arbeidsøkt. Planen i kveld er egentlig å ta toget til Gøteborg, men det ser ut som er avhengig av de statsansatte gidder og jobbe i dag eller ikke. Så får vi se om vi velger kjøre eller bli hjemme ved en eventuell streik. Ha en fin dag

SudCaravelle
26-05-2014, 08:02
God morgen fra landet hvor streik ikke skjer..
Herlig tredagers på grunn av religiøs høytid er plutselig over. Ble mye koselig dagfesting med en skikkelig skalldyrbrunch på sjøen lørdag - som sitter i kroppen ennå. Hektisk fire dagers uke er allerede startet og de nye fancy svømmebrillene skal f å bein å g å på i kveld.

Nyt dagen.

KristianSk
26-05-2014, 09:26
Istedenfor meg selv så hilser dronningen god morgen, ettersom det er fri i dag.

http://img.tapatalk.com/d/14/05/26/me2eve5a.jpg

Våknet tidlig og tenkte jeg skulle gå meg en tur, så begynte det å regne... På undergrunnen tilbake til start i dette øyeblikk.

Selvom det er fri for den jevne borger (som ikke jobber på turistattraksjoner eller H&M) skal jeg gjøre en innsats som alltid :)

Ha en mindre våt dag!

LN-FHU
26-05-2014, 09:29
God morgen fra Trondheim :)
Tilbake til hverdagen etter guttetur til AMS.....huff :drink :drink

Ha en strålende dag....den blir rolig for min del ;) ;)

ATC-flyradar
26-05-2014, 09:35
God morgen fra Oslo nord - våknet til passe temperatur og blå himmel og dagen blir som vanlig - en ny dag på kontoret:

Jan

pgaa
26-05-2014, 09:38
God morgen..Er vel på tide å bevege seg fra sofaen, komme seg på t-banen og jobb.
Mandag er det jo idag, noe etter mitt syn er en forferdelig dag - med tanke på den kommer etter søndag. Så måtte dagen gå fort unna.

Ha en bedre mandag.. :D:)

OJB
26-05-2014, 10:59
God morgen fra Forus,
En grå morgen , ingen sol enda.
Den kommer vel en gang.............
Her er det smilende kolleger som har hatt en god helg og trives med oppgavene i prosjektet som ruller fremover.
Det er bare å la seg inspirere i denne korte arbeidsuken.
Jeg avgrenser jobbreising til en tur denne uka til ABZ.
Ha en fin dag folkens

Twin Otter
26-05-2014, 10:59
God morgen fra Forus. Som forventet er det litt å gjøre på en mandags morgen her på kontoret så da flyr timene fort unna. Plutselig var man tre timer inne i vakta. Så da begynner man å glede seg til lunsj. Ingen store planer for uka ellers. Men bilen skal på verksted og litt praktiske ting som må gjøres unna på hjemmebane også så man skal nok få fylle dagene med innhold. Jammen blir det ikke en inneklemt fridag denne uka. Så da regner jeg med at det blir en rolig avslutning med uka i hvertfall.

Martin
26-05-2014, 12:50
Got mandag fra Neskollen. I gang med en liten ferieuke. Planene for uka er: Stikke på lensmannskontoret på Årnes og få bestilt en liten rød bok, muligens få stusset det som vokser ut av knollen, kanskje rydde litt i leiligheten. Og så blir det BA på torsdag (men ikke den "vanlige" BA ;)). Det blir sikkert "a night to remember" ;)

God mandag ønskes :)

Fnate
26-05-2014, 12:58
Og så blir det BA på torsdag (men ikke den "vanlige" BA ;)). Det blir sikkert "a night to remember" ;)

Har hørt at han elsker "summer of 69" requests fra salen. Da blir du visst helten!

God formiddag fra Gaustad. I morgen er det jaggu den vanlige BA for min del. A380, dessverre, men fint allikevel.

Ha en fin dag videre

Martin
26-05-2014, 13:00
Har hørt at han elsker "summer of 69" requests fra salen. Da blir du visst helten!

Tror han spiller den uansett, så da trenger jeg ikke å requeste den ;)

petter380
26-05-2014, 13:26
I morgen er det jaggu den vanlige BA for min del. A380, dessverre, men fint allikevel.

Haha, nå lever du virkelig opp til signaturen "Skriver før jeg tenker" :p Mega misunnelig!

Ellers hei og hopp fra Bjørvika. Tiden flyr og takk og pris for at jeg jobbet litt i helga; det må til skal man ta helt 100% fri fra onsdag 1736 og til neste mandag. Jeg digger langhelgene i mai, utnytter de alltid maks ut. Og når denne ukes langhelg er ferdig er det jammen meg LHR igjen neste fredag - så herlig!

Ha en flott kort uke ;)

Fnate
26-05-2014, 14:38
Haha, nå lever du virkelig opp til signaturen "Skriver før jeg tenker" :p Mega misunnelig!

He he... Så klart. Men det er nok ikke så mye puddersnø der jeg skal, så det hadde neppe vært noe for deg. ;)

LN-MOW
26-05-2014, 15:48
'allå 'allå! Her er forrige ukes langhelg fortsatt i effekt, og vil gjøre det et par dager til. Nytt parkhælvete i dag, men på lavere gir og uten ekspresspass. Blir nok en lang lunch i Marguaritaville.

Hjem i morgen med Delta på Eco Comfort.

LN-MOW
26-05-2014, 19:02
Mission accomplished! :up; #Selfiewithhomie. http://img.tapatalk.com/d/14/05/27/syqe6umy.jpg

Martin
26-05-2014, 19:06
Må være drømmejobben å tasse rundt inni en sånn drakt i Florida om sommeren.

Fnate
26-05-2014, 19:51
Må være drømmejobben å tasse rundt inni en sånn drakt i Florida om sommeren.

Vurderer du å søke?

Martin
26-05-2014, 19:55
Vurderer du å søke?

Næh. Er så mye styr med visum og oppholdstillatelse og sånt.

Discus
26-05-2014, 20:19
Må være drømmejobben å tasse rundt inni en sånn drakt i Florida om sommeren.
Ja, men han ligner veldig på MOW, og har til og med ATA-caps :lol:

Hickok
27-05-2014, 00:48
Ja, men han ligner veldig på MOW, og har til og med ATA-caps :lol:

Helsiken. Det var det første som slo meg også! :)

LN-MOW
27-05-2014, 02:26
Moroklompene .... :rolleyes: