View Full Version : God fredag tidlig morgen
Fjordheim
23-05-2014, 01:11
Etter å ha blitt oppvartet siden rundt kl.1600 med seminar og greier ("miniseminar") samt båttur I den Bergenske skjærgård deretter, med veldig bra sjømat....jada og tilhørende drikke og avslutning på 5te I andre på Strand hotel så ønsker jeg god morgen. Alderen tynger(40+) og jeg sa nei takk til å bli med videre, tror aldri det har skjedd før :)
BTW.: Har fri I morgen og siden det er festpill etc. her så kunne jeg tenkt meg å bli til lørdag, men det virker som om det er nokså fullt overalt her, bl.a. her jeg bor, på nedslitte Augustin Hotell, hvor det knøttlille badet ble oversvømt etter en 3-4 minutters dusj tidligere idag. Noen som vet om et hotel jeg kan finne ledig rom imorgen tidlig.
Ha en fin arbeidsdag til dere som må jobbe (det har jeg lengtet etter å si).
Mvh
Fjordheim (som sikkert ikke er I kjempeform I morgen)
Desk pilot
23-05-2014, 03:19
God morgen fra Mosjøen. Lang dags ferd mot natt og ny morgen er snart over. Kvalifisering av nytt produkt til kunde krevde en ekstra lang arbeidsøkt. Bonusen er at jeg får med meg en fin vårmorgen på turen hjem. :)
Ha en fin dag alle flypratemakere!
God morgen fra Nydalen.
På tide å komme seg på jobb, bare en har fått dytta noe for i kjeften. Disse som styrer å bråker verre enn verst på utsiden her - er snart i anmarsj likevel.
Og jagge godt det er fredag. Burde vært flere fredager i uka syns jeg. F.eks på tirsdag - så en hadde fri onsdag osv.
Ha en strålende fredag, hva enn man foretar seg. :):):)
sirpjalle
23-05-2014, 06:50
God morgen fra Forus!
Da var det fredag, så da er det å brette opp ermene og sase inn det siste, så er det pinadø helg!
Ha en fin en forumister! :)
jcnorway
23-05-2014, 07:13
God morgen fra Dan Lounge i TLV.
Ikke mye imponert over loungen her. Litt trangt og kjedelig utvalg av mat/drikke. Mellomlanding i IST før man ankommer OSL i ettermiddag. Blir fint med helg! :)
God fredag!
SudCaravelle
23-05-2014, 07:31
Au.. Gårsdagens and og sofa utkikk da far kom hjem og hagen var full av brisne nordmenn.. Dragen hadde hatt en lunch som sklei ut og varte til en eller annen gang i natt.. Tredagers langhelg på grunn av muslimsk høytid som blir mye bading og laaaangbrunch i morgen..
Nyyt..
Hoy fra Sola, da er det sannelig blitt fredag igjen. Ser fram til lunsj og vinlotteri som bør gå bedre enn de to foregående gangene.
He en støvanes flott dag :)
Chriscross
23-05-2014, 08:26
Etter å ha blitt oppvartet siden rundt kl.1600 med seminar og greier ("miniseminar") samt båttur I den Bergenske skjærgård deretter, med veldig bra sjømat....jada og tilhørende drikke og avslutning på 5te I andre på Strand hotel så ønsker jeg god morgen. Alderen tynger(40+) og jeg sa nei takk til å bli med videre, tror aldri det har skjedd før :)
BTW.: Har fri I morgen og siden det er festpill etc. her så kunne jeg tenkt meg å bli til lørdag, men det virker som om det er nokså fullt overalt her, bl.a. her jeg bor, på nedslitte Augustin Hotell, hvor det knøttlille badet ble oversvømt etter en 3-4 minutters dusj tidligere idag. Noen som vet om et hotel jeg kan finne ledig rom imorgen tidlig.
Ha en fin arbeidsdag til dere som må jobbe (det har jeg lengtet etter å si).
Mvh
Fjordheim (som sikkert ikke er I kjempeform I morgen)
Det har vært stans i helikoptertrafikken i tre dager, så du får satse på at tåke og torden er over for denne gang om du ønsker rom.
God morgen fra Bergen, denne uken fløy usedvanlig fort. Show i barnehagen så må komme meg avgårde tidlig.
ATC-flyradar
23-05-2014, 08:28
Good morning from Oslo North. Det var 18 grader kl 06:15 - flott dag å sitte inne på kontoret uten aircondision. Ha en god spotterhelg folkens.
Jan
God morgen fra NSB, der man sitter med full oppakning. Først kontor og deretter fly ned til Krestjansann.
Fin Feber & Øl igår, men neste gang skal jeg kjøpe solbriller så jeg slipper sitte å gni meg i øya en hel kveld.
Ciao!
God morgen fra Forus,
Grått her over i sørvest etter varm og fin dag i går.
Et par møter ut over dagen og så er det jo helg igjen.
I kveld er det SPE BBQ i Stavanger Forum.
Det blir kjekt å treffe kolleger i bransjen igjen.
Ha en fin dag og god helg.
Mornings fra Engø. Merker det ble nok i går og det ble sent i seng. Noen timer med møtet før jeg må komme meg til Prærien for flere møter. Litt admin og papirarbeid i forhold til bilen som kommer neste uke. Ha en fin dag
G'morgen ja ... da har man mosjonert kredittkortet litt og er klar for et par dager i parkhælvetet i Orlando. På plussiden så har noe av fondsene gått til ekspresspass, noe jeg tror er en god investering på en Memorial Day weekend .....
Godt og varmt .. straks klart for ukens siste arbeidsdag og så blir det fri til skjærtorsdag.
Bizflyer
23-05-2014, 14:52
God ettermiddag fra det oslofjordske!
Her seiler man ut med Color Magic og snart er det Drøbak.
Lang dag i dag som startet tidlig etter kun 4 timers søvn, så fly til OSL og 19B!! (Takk skarru f... meg ha Morten!!
Så 5 møter i Oslo før det jaggu meg blir jobbing utover fjorden her også. Det meldes utepils vær i Kiel i morgen. Må sannelig avprøves tror jeg.
God helg!
God morgen fra San Francisco. Her hadde man planlagt en rolig sovemorgen, men det satte brannalarmen kl 0730 en effektiv stopper for. Takk til geniet som måtte fyre opp røyken på rommet sitt. Man får ihvertfall mye ut av dagen...