PDA

View Full Version : God morgen derpå , Norge


SQ 777
18-05-2014, 03:09
Alt vel i SF, ferdig med en noe lang gåtur ( for meg altså :wow: ) for å plotte inn nærmeste Whole Foods for shopping siste dag. Noe kjølig men pent . Have a good one .

dc-8-63
18-05-2014, 04:28
Alt vel i SF, ferdig med en noe lang gåtur ( for meg altså :wow: ) for å plotte inn nærmeste Whole Foods for shopping siste dag. Noe kjølig men pent . Have a good one .

Whole Foods er alltid en god destinasjon, ja selv Jacobs paa Holtet blekner, hadde den whole Foods du fant, en "bar for far" (en utmerket idee - den lille italienerinnen shopper, far sitter i baren og nyter en noe godt fra et mirkobryggeri;)

I god Bainbridge Tradisjon ble dagen feiret ute paa havet med "a Sailing Problem" en 37ft Jeanneau Selection, med Kevlar seil brakte minner fra tiden en gjorde indre deler av Bunnefjorden utrygg paa diverse seilbrett med Rigg materiale som neppe ville bli godkjent av LN-KGL.

Etter en vellykket regatta (baaten kom inn som #4 i Vancouver - Honolulu Race tidligere) satte man sjoeben paa Bainbridge Brewery med en Hoptopus Dobbel IPA) en god 17 mai selv om man ikke er Norsk nok for Norge :D

SQ 777
18-05-2014, 06:13
Så ingen "bar for far" siden jeg bare tittet innom siden shopping er på mandag , denne var på 4st. En annen er på California og en et stykke ut i bushen..;)

Men så nok til å vite hva jeg skal fylle kofferten med...:colgate:

Yeager
18-05-2014, 07:11
God 18.mai morgen fra gullstuen. Tiiidlig kjøretur fra Østfold og inn til Osl, nesten ingen trafikk. Nå venter en jukse-milagerun til Alc med SK, ned i dag hjem i morgen etterm. Jeg får ett døgn i solen og blir 10.000 poeng rikere. Det vil si at jeg beholder gullkortet ett år til [emoji41] En god dag ønskes alle.

robertaas
18-05-2014, 08:22
God morgen fra Pristina. Fikk sjekket inn online idag etter at websiten igår ga feilmelding om at jeg ikke kunne sjekke inn igår da jeg måtte "kontakte et annet flyselskap". Alltid noe rart med Austrian, men jeg vil jo tjene hundrevis av poeng på denne turen.

Får et langt opphold i loungen i Wien. Lurer på om det er annet enn den sentrale business loungen som vil være tilgjengelig uten å gå utenom "sonen" jeg skal være innen.

Ha en god behagelig dag alle sammen, med eller uten loungebesøk.

jcnorway
18-05-2014, 08:32
God morgen fra hovedstaden.

Her har man nettopp gjort unna OLCI for morgendagens reise til TLV.

Blir litt jobbing, litt pakking, litt indretjeneste og diverse idag før man må legge seg litt tidligere enn normalt. Flyavgang kl 06:30 er ikke min favoritt.

Ha en fin dagen derpå alle sammen!

Someone
18-05-2014, 09:06
Mornings fra Sandaker. Får vel begynne på frokosten så kona blir fornøyd. Spinning på Sats samt at sykkelen må settes i stand før sesongen. Utenom det blir det å gjøre minst mulig. Ha en fin dag

Yeager
18-05-2014, 09:10
http://img.tapatalk.com/d/14/05/18/mapy6u4e.jpg

Hygger meg med wifi onboard og musserende i glasset, nettopp passert Nordsjøkanalen, hvor jeg seilte ut fra Amsterdam for et par år siden. Morsomt å se fra luften.

pgaa
18-05-2014, 09:11
God morgen fra Nydalen. Skjønner ikke helt hva jeg er oppe å surrer for, på disse tider en søndag.
Det er sjelden at det skjer, men våken var man plutselig. Planen idag er å ikke ha noen planer.. Ha en bedre søndag :)

Chriscross
18-05-2014, 10:07
Mornings fra Sandaker. Får vel begynne på frokosten så kona blir fornøyd. Spinning på Sats samt at sykkelen må settes i stand før sesongen. Utenom det blir det å gjøre minst mulig. Ha en fin dag

Før sykkelsesongen???? 18. mai jo.

God morgen fra Bergen. Venter på at noen skal hente et sykkelsete før turen går til Sats og Minisats. Været ser lovende ut så blir nok herjing ute og grilling til middag.

Hickok
18-05-2014, 10:21
God morgen fra Bergen. Snart tid for å komme seg på beina og opp på kontoret for noen timers jobb, før turen nok en gang går nordover i kveld. Denne gang BGO-TRD-EVE. Ser ut til at det blir en fin dag her på Solkysten, så jeg burde nok gjort noe annet enn å jobbe, men jeg får ta en for laget.

toftos
18-05-2014, 10:34
God morgen fra Nordhordland. No er frokosten akkurat ferdig spist, så no blir det enn lang fjelltur med familie og venner :)

ATC-flyradar
18-05-2014, 10:41
God morgen fra Oslo nord - mulighet for at sanddyna på runway 19R i løpet av dagen eller på SAS museet på Gardermoen - får se hva tiden strekker til i dag.

Jan

storg
18-05-2014, 10:49
God morgen fra Helsinki, her går turen snart hjemover.

Jeg er stadig forundret over at noen setter seg på setet ved siden av meg når det er nok av ledige plasser.

wilhelm
18-05-2014, 12:57
God dag fra Frankfurt. En fin flight med SAS, halvparten av flyet var ledig antar jeg, så fikk en treseter for meg selv. Neste fly rapporteres derimot å være fullt...

w

robertaas
18-05-2014, 13:01
Da har jeg fått en lettere frokost på hotellet. Ifølge betjeningen var ikke frokosten stengt, bare "out".
http://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=36880&stc=1&d=1400406894

På flyplassen i Pristina viste loungen seg å være en kafé som jeg fikk voucher til. Spurte hva som var inkludert. "Mat og drikke". Wlan fungerer bra og vaniljeshaken er kjempegod.

Har telt litt på knappene om jeg skal ta en tur innom Wien. 6 timer i loungen blir jo lenge. Hadde jo en grundig gjennomgang av Wien for under 5 år siden og det er meldt regnvær i ettermiddag. Ah, disse vanskelig avgjørelsene man stadig må ta.

Bizflyer
18-05-2014, 17:33
Her i sør har jeg allerede tatt en avgjørelse!

Tilbake til senga!

Au! Stønn!

LN-MOW
18-05-2014, 17:59
G'moorgen .. her sitter man med P13 og kaffe og bruker denne nitriste søndagen til noe fornuftig. Jobb.

Kjerringa farer snart avgårde til Charlotte på en liten jobbtur (i bil) så dermed blir det ungarshule for gutttungen og meg. Og mandag er fridag for oss begge, så da blir det sovedag, yay !!

AirbusTrond
18-05-2014, 19:26
Har telt litt på knappene om jeg skal ta en tur innom Wien. 6 timer i loungen blir jo lenge. Hadde jo en grundig gjennomgang av Wien for under 5 år siden og det er meldt regnvær i ettermiddag. Ah, disse vanskelig avgjørelsene man stadig må ta.

Rekker vel fint en Schnitzel eller Tafelspitz på et par timer og det finnes vel tak. :)

God dag fra Gamle Oslo. Her er arbeidsdagen sånn 75 prosent ferdig. Rolig dag, og sannelig rakk man ikke en Ute-IPA mellom slagene også.

Nå er det bare å vente i spenning å se på om man kommer seg til KØLN med DY på tirsdag....

... god rest-søndag og god arbeidsuke for de som skal jobbe!

robertaas
18-05-2014, 20:30
Rekker vel fint en Schnitzel eller Tafelspitz på et par timer og det finnes vel tak. :)
Velget stod mellom Holi-feiring og konsert med skjeggete dame. Hadde ikke forberedt komplett skift for Holi-feiring, så skjeggdama vant. Det var utdeling av løsskjegg og pølse (Wurst) ved inngangen til området. Har aldri før sett jenter ta selfie med skjegg.
http://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=36881&stc=1&d=1400434188

LN-MOW
18-05-2014, 21:19
Har aldri før sett jenter ta selfie med skjegg.


Av en eller annen grunn fikk jeg en flashback her ...... :lol:

http://www.sikhchic.com/current_events/cms/articles/photo1/Christian-mob-b.jpg

robertaas
19-05-2014, 02:12
For ordens skyld så så det noe slikt ut:
http://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=36883&stc=1&d=1400454694