View Full Version : God torsdags morgen
peterfox
15-05-2014, 00:39
Ja, det er en god torsdags morgen...
I nærheten av OSL (Ullensaker) kan vi se enkelte av kveldens siste ankomster suse forbi.
Det er blitt torsdag, damene drikker som det er fredag kveld. ALLTID.
Pussig at firma-børst alltid smaker godt...
God torsdag......
God morgen fra Lillestrøm , kjølig men pent vær.. Snart til OSL for frokost I kantina..
4. UA 39 bussen til EWR på 2 mnd... Videre til SFO, heldigvis allerede oppgradert til F på siste leg.. Ha en topp 17. alle forumister...:nor:cheers:
God morgen fra Luanda, Angola
Tidleg opp for å komme seg til flyplassen for å fly Sonair Beechcraft 1900 til Soyo, videre derifra med helikopter i HeliMalongo sin Sikorsky S-76 til Block 31
God morgen fra Oslo øst, på vei mot FBU for ukens siste arbeidsdag. I morgen går turen til Helsinki med Blue1.
Mornings. Sol her i morgentimene i hovedstaden. Straks på tide å komme meg ut i Skogen for dagens arbeidsinnsats. Løpetur med en kamerat i kveld. Itillegg er det vel trippel trumf så får fylle opp lagrene. Ha en fin dag
sirpjalle
15-05-2014, 07:00
God morgen fra Forus!
Javel, da startet man dagen etter å ha innsett at adgangskortet lå hjemme. Ja, selv om man kjenner alle på jobb og blir sluppet inn, så er det alikevel et herk og komme seg inn og faktisk komme seg inn i rett fløy:headbang
Men når det er sagt, ha en fortreffelig dag!
Chriscross
15-05-2014, 07:30
Torsdag ja. Hjemme med syk jente i dag. Får se om det uansett blir litt jobb. Til tross for sykdom er dette en god dag siden klagen på avslaget for ny terasse gikk gjennom i kommunen i går!
God morgon frå sola i Trøndelag. Eg set inne som vanleg, og prøver å lese til eksamen. Heime-lesing idag, då eg ventar på elektrikar og siste innspurt på kjøkken/gang-prosjektet. No ser det faktisk ut til at vi skal greie å bli ferdige før sommaren (kjem an på definisjonane).
Ha ein lesefri dag, folk flest!
God morgen fra OSL, venter på sk907 og måtte teste loungen da jeg for første gang har tilgang.
God morgen fra Værnes. Dro opp hit fra Kristiannsund tidligere i dag, med det som så å si var ett privatfly. Widerøemaskin med totalt 3 passasjerer inkklusive meg og jentungen...
Nå står SE-DOR å venter på å ta oss opp til Tromsø
God formiddag fra Trondheim
Her er man godt igang med dagens dont - etter jobb blir det shopping av MC-bekledning ;)
Ha en strålende dag :) :) :)
God formiddag fra Gèneve! I dag har jeg rotet meg bort i skogen ved flyplassen :)
KristianSk
15-05-2014, 13:38
God morgen fra London. Fin flyvning over med SAS igår, fantastisk eldre nordlending som var Purser. Jeg fikk forresten kjøpe plus-maten (etter kl. 16) selvom jeg satt i Go, trodde denne skulle være ekslusiv for plus? Uansett kyllingen var OK, gulrotkaken var veldig god.
Nå skal jeg spise burgerlunsj, ha en bra dag!
Gudd Måårning! Her synger Morrissey fornøyd (?) i bakgrunnen mens nattens regn er i ferd med å gjøre seg ferdig. Godt å få vasket vekk litt pollenjævelskap.
Snart i gang med dagens arbeidsøkt. Guttungen er i gang med første eksamensdag og kjerringe er på kontoret. Deilig å ha huset for seg selv. :up:
Og her har vi plenty med egg.. ;)