PDA

View Full Version : God onsdag

Someone
07-05-2014, 08:09
God morgen her fra skogen. Regn og fire grader både her og hjemme, så like greit å holde meg inne på kontoret. Kona har truet med at vi må raide Barnehuset og babyshop idag....hurra. Også skal jeg hjem og skru en flatplakke fra Ikea:headbang

Ha en fin dag

mcduck
07-05-2014, 08:19
God onsdag fra Kristiansand :)

Været kunne vært bedre, ser ut som bilen har vasket seg selv i natt :D Planen idag er hårklipp, bestille MR til BCN (kanskje 2) og div billetter med color line. Orker jeg så må jeg også på Elkjøp for å se etter billig kjøleskap /m frys. Har selv en IKEA flatpakke i boden, den er lykkelig fortrengt for øyeblikket! ;)

Ha en topp dag folkens!

OJB
07-05-2014, 08:24
God morgen gutter og jenter,
Her over i sørvest er det grått med litt regn inn i mellom.
Det er en herlig uke uten jobbreiser og ro på hovedkontoret der man får skuffet litt arbeid unna.
Neste uke blir nok annerledes igjen.
Vel, første kaffekopp er satt til livs så her er det å brette opp ermene og gyve løs på dagens oppgaver.
Ha en fin dag folkens.

ATC-flyradar
07-05-2014, 08:50
God morgen fra Oslo nord - nærmere bygrensen mot Akershus. Vi våknet til nedbør av blanding av regn og snø og 2 +grader.

Holder meg på kontoret resten av dagen.

Jan

LN-FHU
07-05-2014, 09:25
Mornings folkens
Starta dagen med en tur på St.Olavs for litt plasmatapping, men måtte avbrytes etter 200 ml da en kul på størrelse med en drue vokste opp ved stikkstedet...:p :p Da var det stopp gitt og blodet havnet på gulvet og på stolen og på maskina og på tja.....overalt.Så myyyye verre ut enne det var ;) ;)
Ikkeno farlig med det og nå sitter her jeg på jobb med kaffe og jobb, og venter på at klokka blir 14 da jeg skal på kurs til Gjensidige.

Ha en flotters dag :D :D :D

sirpjalle
07-05-2014, 09:31
God morgen fra Forus!

Groggy i trynet i dag! Ser ut som om jeg dratt med meg noen basselsusker fra Romania i helgen, da jeg har Hostet og harket siden i går. Så en god forkjølelse slår nok til i løpet av dagen/kvelden er jeg redd. Godt jeg har wiskey og lemzip hjemme.

Ha en fin en forumister! :)

flappflapp
07-05-2014, 09:41
God formiddag fra Ruters blå AnsaldoBreda!

Ble en litt sen kveld i går med arbeid på rammesøknad for ny kåk, så da får den lønnede arbeidsdagen starte litt senere. :)

Vått og grått i hovedstaden, men værmeldingen for helgen har bedret seg betraktelig og da overlever vi litt skitvær i ukedagene.

Ha en fin dag alle sammen!

kimpe
07-05-2014, 10:05
God morgen fra verdens navle, Skaun!

Her startet dagen med et brak (les: masse mails) like før kl 07.00 og siden har man ikke sette seg tilbake.

Reisefri til neste uke, er vel like før SAS ringer og spør om jeg er syk eller noe.. haha.

Ny, og siste, konfirmasjon til helgen så gledes til den er unnagjort og livet kan gå videre ! .) :)

Her blir det fullt kjør i dag, men fruen jobber sent i dag, så da får man tiden og veien til å gå!

Ha en flott dag der ute i den store verden.

Kim

AirbusTrond
07-05-2014, 12:26
God dag fra Gamle Oslo. Har hatt en sjelden "tredagers" litt diffuse plager og en fryktelig trøtthet. Men nå virker det å ha sluppet taket og jeg har lyst på kaffe for første gang på flere dager - godt tegn! Så da blir det en kort uke. Skal få tatt å gjort de siste bookingene for årets hovedferie, tenker jeg. God onsdag!

mikro
07-05-2014, 13:19
God ettermiddag fra Asker. Grått og lett regn for øyeblikket. Ikke jobb i dag eller i morgen, så da blir det vel å fortsette med eksamensforberedelsene. Kanskje det blir tid til å bestille noen hoteller til sommerferien til Japan i løpet av dagen og :)

God onsdag!

Bizflyer
07-05-2014, 14:03
God tidlig ettermiddag fra Skagen, Danmark!

Hadde en fin tur over Skagerak i dag morges, og nå blir det møter utover ettermiddagen. Hjem igjen i morgen.

Grått og trist og litt vann i lufta her også. Så det blir nok ikke ølleri utenfor Pakhuset på havnen i dag dessverre. Men det skal vel bli noe godt i glasset allikevel.

Ha en fortsatt innbringende onsdag.

BF:cool2

Flight Cancelled
07-05-2014, 14:26
God forettermiddag fra CPH hvor man sitter å venter på "next info at 14:25" uten noe gate på avgangsinformasjonen pga tekniske problemer på CRJ900-maskinen som skulle til BGO. Planen vsr egentlig forelesning kl 17, men den ble plutselig litt usikker. :fly

Ha en fortsatt fin onsdag folkens!

Jan
07-05-2014, 14:55
God tidlig ettermiddag fra Skagen, Danmark!

Hadde en fin tur over Skagerak i dag morges, og nå blir det møter utover ettermiddagen. Hjem igjen i morgen.

Grått og trist og litt vann i lufta her også. Så det blir nok ikke ølleri utenfor Pakhuset på havnen i dag dessverre. Men det skal vel bli noe godt i glasset allikevel.

Ha en fortsatt innbringende onsdag.

BF:cool2

God eftermiddag fra sydjylland, solskin og 9c her :)
BF du kan jo passende teste denne:

LN-MOW
07-05-2014, 15:15
G'mooorgen! Her skinner solen fortsatt! :)

Ny arbeidsdag straks i gang .. blir etterfulgt av en tur ned på skolen til guttungen, hvor det skal være bankett for skolens idrettsteam m/foreldre. Kan ikke si jeg gleder meg stort, men hva gjør man ikke for de 'søte små' .. aka bengel på 17 ..

Bizflyer
07-05-2014, 15:21
God eftermiddag fra sydjylland, solskin og 9c her :)
BF du kan jo passende teste denne:

Jojo, men hadde først tenkt meg en Kakerlakpuler!
http://www.pladderballebryghus.dk/kakerlak.html

Jan
07-05-2014, 15:35
Jojo, men hadde først tenkt meg en Kakerlakpuler!
http://www.pladderballebryghus.dk/kakerlak.html

Ikke et dårligt valg, den smager fantastisk godt :up:

Henshaw
07-05-2014, 15:52
God dag fra IFI. Går i Java for alle pengene, både på maskinen og i koppen, GUI er nå i det minste ganske morsomt å fikle med i forhold til alle andre deler av oppgaven :)