PDA

View Full Version : God torsdag Morgen folkens


Tjab
01-05-2014, 09:43
Sitter her pluselig i noen centimeter snø.

Godt med en fridag etter 3 dager hjemeifra. 2 av 2 fly forsinket i går, og jeg glemte boka mi ombord. Heldigvis var jeg ferdig med den før vi landet, og det var kun en pocket. Men uansett.

Someone
01-05-2014, 09:55
Mornings. Sol og blå himmel her i hovedstaden. Får vel hente drillen min og fikse det jeg har lovet konemor. Dessuten blir det en tur på jobb noen timer da et par ting må bli ferdige før i morgen. Så slik feirer vi arbeiderens dag her :p Sats i kveld for litt spinning. Ha en fin dag

ATC-flyradar
01-05-2014, 09:56
God morgen fra Alcudia - det er sol og varme - Instaweather sier 20 grader og himmelen er blå - denne 1.mai.

Tilbake til Oslo nord med Norwegian på lørdag.

Jan

robertaas
01-05-2014, 10:19
God morgen fra tiggerstaden. Idag skal jeg sjekke ut den "onde aksen".

Flight Cancelled
01-05-2014, 10:52
God morgen fra Flesland hvor man forbereder seg til dagens "EB-challenge run". BGO-OSL-ARN-HEL-CPH-BGO ble smått impulsivt booket i går kveld, og når man først skal tur retur hvorfor ikke besøke flyplassene til fire hovedstader. :)

robertaas
01-05-2014, 13:12
På OSL slår Imsdal til med nyheten "Eple, agurk, mynte". Lurer på hvor lang tid det skal ta før norske vannlangere oppdager rabarbravann.

Allerede på gaten begynner andelen russisktalende passasjerer med med ukurrant tannstilling å bli veldig høy. Kanskje det var dårlig planlegging fra min side å nå få 4 østblokkturer etter hverandre. :skep

JoeW
01-05-2014, 13:50
Noen timer på kontoret er unnagjort -- nå blir det lunch med venner. Ha en god 1. Mai!

AirbusTrond
01-05-2014, 14:24
På OSL slår Imsdal til med nyheten "Eple, agurk, mynte". Lurer på hvor lang tid det skal ta før norske vannlangere oppdager rabarbravann.



Ah, høres bra ut med agurk og mynte. Spennende. Men rabarbra er jo enda bedre. Snart sesong nå!

Her er det arbeidernes feriebestillingsdag. De siste rutene og hotellene for årets hovedferie skal bestilles. Ser ut til at Air Serbia skal ta meg fra Skopje til Berlin, via Beograd. Regner med serberne er flinke til å fly (?). Ellers blir det å finne hotell i Skopje, Ohrid og Berlin. Tror jeg starter på det letteste og mest kjente. :)

Edit: Ser ut til at det var vanskeligst å finne passe hotell i Berlin, men noen gode tilbud på luksus, som Westin, til 2.500 for tre døgn, mens de billige skal ha "vanlig pris"....

Åkkesom godt fornøyd med turen så lang. Ser ut til at jeg får reise og opphold i 24 dager for drøye 12.000 (fra 3- til 5-stjerners hotell) inkludert...:)

LN-MOW
01-05-2014, 16:53
Arbeidets dag, ja .. feires her på god amerikansk maner med en ekstra time.

Sol og fint! Har fått opp flaggene igjen etter uværet de siste dagene. Her skal det av en eller annen grunn helst ikke flagges når det er dårlig vær. Har vel kanskje litt med kvaliteten på stoffet å gjøre? Mitt norske flagg er av langt bedre kvalitet .. ;)

Nei, nå må jeg få meg en kaffe til .... riktig så travelt på morran, gitt ...

Fnate
01-05-2014, 17:07
Å, fytti hekkfjell. For en jat lag dag. Oppe kl 03. Bestemte meg for at jeg likesågodt kunne stå opp og gjøre ferdig en TR jeg har puslet med og skrive en artikkel.

Det gikk fint og jeg var ferdig kl 07:30. Da spiste jeg frokost og kræsjet i sengen. Sov to nye timer og tvang meg opp. Nå var jeg så intenst sliten at etter et par timer ga jeg opp og la meg igjen. Glemte vekkeklokka og våknet for 30 minutter siden.

Jadda... So much for en deilig og produktiv dag hjemme. Blææææh.

Kos dere med protestene.

robertaas
02-05-2014, 00:39
Ellers blir det å finne hotell i Skopje,
Hotel Solun har litt spesiell design på rommene, men har veldig bra beliggenhet og fungerer bra.

Pass på å få med en tur til Kratovo.
http://lh5.googleusercontent.com/-DUHLnD1L_os/UnwKsNdEFnI/AAAAAAAAHqo/ch4YQq-8_Eo/s1024/IMG_0983.jpg

AirbusTrond
02-05-2014, 09:53
Hotel Solun har litt spesiell design på rommene, men har veldig bra beliggenhet og fungerer bra.

Pass på å få med en tur til Kratovo.


Nettopp, Solun var allerede markert på min Booking.com-side. Bestilte direkte med hotellet. Da blir det 2+1 natt der. Ser ut til å være i smørøyet. :drink Takk for tips om Kratovo, får se hva jeg rekker!