PDA

View Full Version : God tirsdag fra Forus!


sirpjalle
29-04-2014, 07:44
God morgen fra Forus!

Da er det pinadø snart helg igjen! Begynner å merke at man fort blir borskjemt av å ha mye fridager og kortere uker! Saker og ting skal ferdigstillelsen i dag og i halve morgen før Lufthansen tar meg sørover retning OTP i løpet av Onsdag.

Nuvel, ha en fin en formister! :)

Someone
29-04-2014, 08:01
Mornings. Ser det har begynt å blir grønt her i hovedstaden mens jeg har vært på ferie. VPN er i ferd med å sveives i gang før litt hjemmekontor før det blir en tur til Riksen siden vi er med på et forskningsprosjekt som gjør at vi får ekstra ultralyder. Ha en fin dag

roger
29-04-2014, 09:55
Morn frå Trondheim. Tenkte å legge med sommardekk i bagasjerommet på bilen sidan den skal på service idag. Men droppa det då regnet var klumpete... Vi kan jo kalle dette "torsdag", sidan det er nest siste dag i veka. Panikken begynner å melde seg også; ein liten månad til eit par stygge eksamenar... Og eg som trudde eg var ferdig med slikt for sju år sidan!...

Ha ein fin dag, både oppe i lufta og nede på bakken.

OJB
29-04-2014, 10:31
God formiddag fra Forus,
Så kom havtåken i går kveld.
Typisk fenomen her i sørvest når vi har hatt fine varme dager.
7 grader på morgenkvisten i Tananger er ikke mye å skrive om nei.
Forhåpentligvis ser vi atter solen i løpet av dagen.
Det er en herlig uke uten reiser med luftbussen.
En del arbeid skuffes unna på hovedkontoret i løpet av uken.
Ha en fin dag Forumister.

Bizflyer
29-04-2014, 10:50
Deilig å kunne dra på jobb i bare kortermet og kjenne at solen varmer.
Blir kontordag idag før deg blir dugnadsjobb i kveld.

Ellers intet at melde..

AirbusTrond
29-04-2014, 11:17
God dag fra Akersgata. Her er man kortermet, så man slipper å brette opp noe. Ser ut til å bli en rolig dag på jobben, da opplæringssjefen er syk. Så benytter anledningen til å booke hotell i Varna og Inverness. Da mangler jeg bare en retur fra Balkan i august og litt flere hoteller der borte før vår-, sommer- og whiskytur er i boks. :-)

sirpjalle
29-04-2014, 12:27
Og der ser det ut som om man ble oppgradert(?) av Lufthansen. Men det gjenstår å se i morgen!

LN-FHU
29-04-2014, 12:37
God formiddag fra Trondheim
Her sitter man da...igjen på jobb, og kjenner det blir hektisk før måned-og tertialavslutning. Bare å brette opp ermene !!! :) :) :)
Blir vel en aldri så liten fotballkamp i ikveld.

Ha en flottere dag :D :D :D

LN-MOW
29-04-2014, 16:35
Ya ya ... da gjør vi oss klar for en ny runde styggvær .. livat i natt med torden og kraftige vinder, men tornadovarselet slo heldigvis ikke til. Prøver igjen i kved ...

Livat hos Fedex her i ATL også ... fæl skyteepisode i Kennesaw ..

Straks igang med arbeidsdagen .. katt ved tastaturet gjør sitt beste for å forstyrre, men det går for det meste bra - inntil han strekker seg ..

TOS
29-04-2014, 17:52
God tirsdag fra Tromsø! Her snør det...

Ellers har man en upcoming tur til øyriket sør-vest av meg, som bl.a. innebærer en svipptur innom Cranebank og B747-simulator session. Lenge siden sist nå (men tar jeg ikke feil så blir dette noe slikt som min 10. runde i enten B747, B777 eller B737), så det blir nok kjekt. Kanskje jeg må knipse noen bilder og komme med en trip report fra turen dit... :)