PDA

View Full Version : Etterregistrering norwegian reward


Glean EBG
27-04-2014, 23:14
Jeg melte meg inn i norwegian rewards etter en del full flexbilletter i jobb.
Hvordan får jeg lagt inn de og er det i det hele tatt mulig.
Og hvordan legger jeg inn fremtidige reiser bestillt av arbeidsgiver?

WF789
27-04-2014, 23:27
Etterregistrering er ikke mulig. Innbiller meg at det heller ikke er mulig på fremtidige reiser, men du kan evt prøve å kontakte Norwegian og be dem registrere rewardnummeret ditt på reisen.

Epilef
12-01-2015, 17:14
hvordan kan man legge til Reweard nummeret sitt etter at man har bestilt ?

jeg glemte da jeg bestilte i sta

vstenhjem
12-01-2015, 18:48
Det er nok ikke mulig. Norwegian gidder ikke styre med kostnadene etterregistrering medfører.

Bacardi
12-01-2015, 18:52
Dersom det er under fire timer siden du bestilte, kan du kansellere billetten din uten kostnad, og lage en ny bestilling.

http://www.norwegian.no/kundeservice/Reiseinformasjon/billetter/

Epilef
12-01-2015, 22:03
så ingen mulighet engang for å gjøre det ved skranken ?

Kashgar
13-01-2015, 00:00
Nei, det går ikke med etterregistrering, selv i skranken

WF789
09-06-2015, 00:36
Fikk mail i dag om at de åpner for etterregistrering fra 16. juni.
Samtidig får du ikke poengene før du har gjennomført reisen.

Norwegian Reward fornyer og forbedrer fordelsprogrammet sitt. Dette påvirker opptjeningen for deg som bruker Bank Norwegian-kredittkort.

Fra 16. juni skjer følgende med opptjeningen i kortet.
Økt opptjening innenlands og på langdistanse – Opptjening for innenlandsreiser og langdistansereiser øker fra 2% til 5% på lavprisbilletter, og fra 10% til 20% på Flex-billetter.
Opptjening blir personlig - Ved betaling med Bank Norwegian-kredittkort tjener du poeng på egen reise. Øvrige reisende kan legge inn eget Reward-nummer og få sine CashPoints for reisen som om de betalte med kredittkort.
Poeng tildeles etter reisen - CashPoints tildeles heretter ikke ved kjøp av billetten, men etter gjennomføring av reisen.
Det vil også komme mulighet for etterregistrering av poeng. Dersom noen andre har betalt reisen din, kan du etterregistrere poeng for din egen reise på din Reward-profil i inntil 30 dager etter den er gjennomført.

Du tjener fortsatt 1% CashPoints på all kortbruk. Kontantuttak i utlandet er som vanlig rente og gebyrfritt.

Vennlig hilsen

Bank Norwegian

roger
09-06-2015, 19:45
No begynne det å likne på noko. Kanskje det er meir på gang? For dei som reiser flex må det vere ganske bra, sidan andelen skatt er liten (får vel ikkje opptening på det?).