PDA

View Full Version : God lørdag


Someone
26-04-2014, 11:19
Nok en god morgen her fra Granka. Begynte også denne dagen med en løpetur, og snart er det ned for frokost. Ser ut som jeg må fyre opp excel for litt jobb etterpå, men stort sett blir det bok og basseng. Kona har ytret ønske om Paella så vurderer ta ture. Inn til Mogan eller Puerto Rico i kveld....stå uansett aldri i veien for gravides matønsker :stir

Ha en fjong dag

Flight Cancelled
26-04-2014, 11:35
God morgen fra Washington D.C. - riktig nok bare 0440 her nå, men har vært våken i nærmere 1,5 time allerede. Shared Van fra flyplassen til hotellet, innsjekk, og så rett i drømmeland. Ingen planer om å snu døgnet, ettersom at returen til Norge er om 36 timer bare. I dag står mye spennende på programmet, så snart metrostasjonen åpner blir det national mall, guidet tur rundt i Congress og besøk på smithsonian air and space museum før det blir baseballkamp klokken 13 - eller klokken 19 på den jeg har på hånden... :)

Ha en fin lørdag alle!

Twin Otter
26-04-2014, 12:24
God lørdag fra Forus. Her har man allerede kommet over fire timer ut i denne helgevakta. Foreløpig en fredelig helg på jobb og har allerede rukket å booke meg en billett på Weekendsalget til SAS. Spørs om jeg muligens må booke meg en tur til... We'll see...

Discus
26-04-2014, 12:37
God morgen fra hovedstadsområdet, ser ut som det blir en fin dag i dag. Laaaaang brunsj utendørs med god mat, avis og forum. Tror jeg blir sittende litt til, for dette var deilig...

Bizflyer
26-04-2014, 13:16
God midt på dagen fra det Sørlandske!

Formen er noe bedre i dag heldigvis. Hjalp nok med et par Jägermeistere i går samt en god natts søvn i egen seng. Men fortsatt litt groggy.

Planer for dagen: Nada! Og deilig er det.

OJB
26-04-2014, 13:17
God lørdag fra Tananger,
Her er det igjen full sommer.
Det blir å tilbringe mesteparten av dagen utendørs med trivlige gjøremål.
Ha en fortsatt god helg.

Hickok
26-04-2014, 13:47
God dag fra LHR T3. Har funnet roen før avgang ed AA137 og kveldens Black Sabbath konsert i Hollywood Bowl. Deretter går turen videre til Las Vegas i morgen for en uke med tant og fjas og annen morro. Dette blir bra!

Fnate
26-04-2014, 17:36
God morgen fra Lake Louise i Canada. Skjønner ikke helt hva jeg tenkte med når jeg bare pakket lette sommerklær og vindjakke. Men heldigvis selger de vin på hotellet og jeg har en bok til i kofferten så jeg skal nok klare meg til imorgen.

Ha en helt strålende lørdag alle sammen.

Tjab
26-04-2014, 17:50
Hadde ett møte med en russer i går kveld. Kom i klar farve og var flytende. Tok også en prat med både frydenlund, hansa og resten av gjengen.
Blir aldri fyllesjuk, men blir jo seff sliten dagen derpå. Og så sover jeg så uforklarlig merkelig, så ender alltid opp med pinn stiv nakke.

Når appåtill Aston Villa ser ut til å rykke ned ifra PL, så er det neimen ikke noe særlig til Lørdag gitt.....

Satser på en opptur i natt med NASCAR fra Richmond.

LN-MOW
26-04-2014, 23:23
G'ættermidda fra Chattanooga. Båttur med innlagte flytende varer er gjennomført. Nå er det en liten tur i himmelriket som gjelder ... Og været er prikkfritt.

http://img.tapatalk.com/d/14/04/27/uvubataq.jpg

kosvines
27-04-2014, 09:14
G'ættermidda fra Chattanooga. Båttur med innlagte flytende varer er gjennomført. Nå er det en liten tur i himmelriket som gjelder ... Og været er prikkfritt.

http://img.tapatalk.com/d/14/04/27/uvubataq.jpg


Ikke mye som er bedre enn å lete etter skatter i vinylbunkene. Ligger vel oså en McKay i Chattanooga, men de har kanskje ikke så mye vinyl? Ble skuffet over vinylutvalget deres i Nashville.