Log in

View Full Version : God morgen fra EWR

SQ 777
24-04-2014, 00:53
Flott vær og mye meget støyende kinesere i United Club...En drøss ombord ua fra LAX i dag.. Virrer rundt i kabinen til alle tider...under turbulens , lente seg over uskyldige folk for å se på AVOD skjermen på 752'en...

Ikke bare Honuluu... Men i disse dager hvor alle er redde for å hilse på munken, kan vi vel gjøre mye strengere visabestmmelser hit :rolleyes::colgate:

sirpjalle
24-04-2014, 06:48
God morgen fra Forus!

Trøtt.no, men heldigvis nærmer det seg helg! Litt av hvert av stort og smått som skal unnagjøres, men begynner å få kontroll på backloggen etter to ukers ferie! ^_^

Blir nok ekstern lunsj i dag og få avlevert bilen til dekkskifte siden man ikke får tid til det selv før man reiser til Bergen på fredag.

Ha en fin dag forumister! :)

Chriscross
24-04-2014, 07:07
Flott vær og mye meget støyende kinesere i United Club...En drøss ombord ua fra LAX i dag.. Virrer rundt i kabinen til alle tider...under turbulens , lente seg over uskyldige folk for å se på AVOD skjermen på 752'en..

Ikke bare Honuluu... Men i disse dager hvor alle er redde for å hilse på munken, kan vi vel gjøre mye strengere visabestmmelser hit :rolleyes::colgate:

Høres ikke ut som oppgradering lax-ewr...

God morgen fra Bergen. Seminar på Flrsland så litt senere avgang hjemmefra med pitstop i barnehagen. Satser på at jeg fortsatt får låne dusj hos Clarion i notsetning til hos Scandic.

LN-FHU
24-04-2014, 07:31
God morgen fra bartebyen :)
Siste dag før man tar helg-Radisson Scandinavia på Holbergs plass venter i kveldninga.
Blir vel litt å henge fingreene før den tid vil jeg tro....:rolleyes:

Ha en strålende dag forumister :) :) :)

Flight Cancelled
24-04-2014, 08:02
God morgen fra Bergen! Her går de siste supene med kaffe ned før det snart bærer av mot Flesland for dagens dagstur til Oslo. Intervju med Avinor (fase 3 flygelederopptak) senere i dag, så er mildt sagt litt spent. :)

OJB
24-04-2014, 08:17
God morgen fra Forus,
Grått og overskyet tross for godt værvarsel her i sørvest.
Det ligger an til en lang dag med full dags møter i prosjektet etterfulgt av styremøte i SFMS i ettermiddag/kveld.
Men det skal gå greit.
Ha en fin dag Forumister.

erikd
24-04-2014, 09:18
God morgen! Jetlag sitter ganske hardt i her etter LAX-YYZ-LHR-OSL, med henholdsvis AA business og BA Club World tirsdag-onsdag... Men man endte opp med sølv hos BA, fikk prøvd A380 på vei over, Dreamliner på vei hjem, og en fantastisk uke i LA, Las Vegas og San Fransisco!

Ha en strålende dag!

Someone
24-04-2014, 09:24
Morning fra Granka. Shortsen er på og får snart rusle ned for frokost. Lite på programmet i dag også. Men ser ut som jeg må fyre opp VPN etterpå for litt jobb. Ha en fin dag

Bizflyer
24-04-2014, 09:30
Grumpf fra det Sørlandske!

Dårlig søvn i natt da jeg hoster som besatt. Sikkert pga 40 grader i BKK og mye inn og ut av aircon. Da blir det gjerne slik når man kommer hjem. I tillegg ligger resten av familiene flate med bjørkepollenplager. Så det er slitsomme dager.

Satser på snarlig bedring. Snart helg heldigvis.

kimpe
24-04-2014, 11:14
God formiddag fra Skaun!

LN-FHU, da møtes vi sikkert i baren der i helga, skal nemlig dit selv også! :) hehe

Pakker 80-tallsklær i bagen, skal nyte Samantha Fox og hele 80-talls eliten i Telenor Arena lørdag. Blir nesten litt "russefeiring" for oss gamlingene det! :)

Ellers står dekkskift på plakaten her i dag også, ser at meterologen sier det skal bli 20 grader her i dag, vil takke alle som varmer opp planeten! Kanskje man rekker en soltime også, bare for å markere?

Ha en flott dag folkens!

Kim

AirbusTrond
24-04-2014, 12:11
Hallo fra Swebus til Uddevalla. Dette blir ikke behagelig, med full buss i 2,5 time. Hvorfor byttet jeg ikke Farris med øl i det minste. :-((( gratis nett dog et pluss. Ha en komfortabel torsdag!

Twin Otter
24-04-2014, 12:20
Hei fra LIN. Straks på vei hjemover. Satser på litt tid i loungen hos søta bror før jeg kommer så langt.

LN-FHU
24-04-2014, 20:19
God formiddag fra Skaun!

LN-FHU, da møtes vi sikkert i baren der i helga, skal nemlig dit selv også! :) hehe

Pakker 80-tallsklær i bagen, skal nyte Samantha Fox og hele 80-talls eliten i Telenor Arena lørdag. Blir nesten litt "russefeiring" for oss gamlingene

Kim

Blir vel det ja.... Skal du også bo på Scandinavia?

kimpe
25-04-2014, 07:45
Yup LN-FHU!

Scandinavia er blitt "stamhotellet" i Tiggerstaden.. Bodd der jevnlig de siste 15 årene..

Kim

LN-FHU
25-04-2014, 21:38
Velkommen til rom 2010 for en drink.....