View Full Version : God morgon frå TRD
Skal teste frukostklasse til Oslo i dag, for første gang. Det beste sålangt var fast track! Gjennom på tretti sekund, mot truleg over ti i vanleg kø. Berre synd at Plus veldig veldig sjeldan er billegast, men denne gangen var det det hos VIA. Heim i ettermiddag blir det seteplassering på vanleg stad. Sikkert like greit det, ser ut til å bli sild i sete nedover.
Ha ein fin ein, i sola!
Twin Otter
23-04-2014, 07:22
Morn fra gullstuen på CPH. Ikke så veldig mye søvn på denne karen. Gleder meg til å stupe i seng i kveldingen. Kjapp frokost og forhåpentligvis en sigg før det bærer videre sørover. Ha en fisefin dag forumister.
Mornings fra Granka. En kjapp ristretto på balkongen før en løpetur om morgenen venter. Ser ut til å bli en knall dag.
http://img.tapatalk.com/d/14/04/23/9u7yse5a.jpg
AirbusTrond
23-04-2014, 09:02
God dag fra Akersgata. Her er dagens fjerde Nespresso Lungo på gang. Fem timer til fri. Angrer litt på at jeg ikke har bestilt meg flytur, blir å nøye seg med Torp-besøk over grensa. Men det blir jo en forandring. God onsdag !
Bizflyer
23-04-2014, 09:16
Morgen fra det Sørlandske!
Første dag på jobb etter 2 ukers ferie suger skikkelig. Skikkelig hoste og forkjølelse og stappfull mailboks gjør sitt til det. Eneste positive var at det lå et påskeegg fylt med sjokolade og ventet på meg. Det har jeg jo ikke godt av, men sånn som situasjonen er nå, må man jo ha lov til å trøstespise litt.
Jaja. Får haste meg videre her! Er det sommerferie snart?
God dag fra sete 2C på DY5145 på vei fra PMI til TRF. Har hatt 5 fine dager på Mallorca. Takker forumister for tips om både dagsturer med bil og restauranter. Simply Fosh i Palma var veldig bra:) Ikke ofte jeg flyr DY for egen regning, med de ser ut til å levere bra både ut og hjem...
G'ettermiddag fra Trondheim
Her er det skyet litt til , men det regner ikke :) :)
Litt forefallende tomtearbeid ettermiddag og deretter øl/fotball på TV
Ha en flott dag :):)
God morgen fra solfylte North Georgia! Klar for nye arbeidsøkter etter et par fine fridager. Kaffe i koppen, snorkende hund ved stolen og radioen innstilt på p13 ... Heeeere we go!
God tidlig morgen fra LAX, 0507, og United Club, etter topp tur I F fra HNL. Sov relativt godt.. Men litt for rask tur....