View Full Version : God morgen fra AUH
SudCaravelle
22-04-2014, 04:35
God tidlig morgen fra AUH. Ny flyplass og nytt flyselskap skal prøves for en meget kjapp tur til Oslo.
I morgen skal det nytes på stamstedet Brasserie Blanche som faktisk alltid leverer og torsdag er det middag med dragen i Dubai igjen ;)
Nyt
Morna fra Kristiansand.
Kveld ble til natt og natt til tidlig morgen, sengen er enda ikke funnet. Legger reiseplaner og det går med litt tid. Har også bestilt nytt hjemmekinoanlegg i Tyskland (norsk pris 8000, pris i tyskland 3700 etter momsrefusjon for eksport). Kombinert med storhandel av mat, husholdningsartikler og alkoholfri drikke samt div kvoter på grensen så blir det mye penger spart. Er i et lite dilemma, da estimert leveringstid er 1-3 dager til butikk. Bestilte på onsdag og status er forsatt "in Bearbeitung". Tenkte jeg skulle kjøre ned på torsdag, men det er kjipt å bestille billetter nå, for så å finne ut at den er forsinket.
Ha en flott dag alle sammen!
God morgen fra Honolulu....Lang dags ferd hjemover i morgen, 26 timer HNL LAX EWR OSL...Men det er vi vant med, starter med F og muligens F LAX EWR...
Hjem til våronna i hagen og jobb ....Have a good one, forumister , siste :drink
flappflapp
22-04-2014, 07:09
God morgen fra hovedstadens beste vestkant. Alt for varmt her nå, så våknet alt for tidlig... Jaja, da blir det tid til litt mer jobb på hjemmekontoret før det bærer til Arlanda i ettermiddag for middag og møter hele onsdagen.
Påsken har vært tilbragt ved sjøen, skjønner det har vært fantastisk på fjellet også, men herre min hatt for en drømmepåske ved Oslofjorden. Værstasjonen snuste på 20-tallet i går, og det er ikke verst tatt i betraktning at sjøen fortsatt holder et én-sifret antall grader. :)
Ha en utmerket dag alle sammen! Heldigvis er det snart helg!
sirpjalle
22-04-2014, 07:13
God morgen fra Forus!
Da var man på jobb etter å ha vært borte i over to uker! Yikes, her er det mye som må skuffles unna av papirer og e-mailer. :drunk:
Nuvel, ha en fin en forumister! :)
Mornings fra arrival loungen til BA, i terminal 5. Kan konkludere med at det nye passet mitt nekter å funke på selvbetjeningskioskene inn til UK, 2 av 2 forsøk ble sendt rett til drage for manuell sjekk, men men det funka ihvertfall. :D
Altså flightene fra østkysten til USA er for korte til å få sove skikkelig så man blir litt unødvendig groggy, men skal sies at jeg tok inn litt alkohol underveis. 2 etasjen til BA er superflott, sikra meg sete 64A som ikke var verst. Og det å fly baklengs var faktisk bedre enn jeg kunne forestilt meg og det sier jeg som foretrekker riktig kjøreretning på tog, t-bane etc. Man legger knapt merke til det. Jeg sov ihvertfall som en sten, inntil de plutselig sa det var frokost. Den droppa jeg for å kunne ligge litt lenger.
Har uansett fått en dusj her og det er toppers. Valgte helt bevisst her nå å ta et senere fly til Oslo for å få prøvd ankomstloungen.
God tirsdag fra Trondheim
Begynnende flott vær her, ser fram til litt hagearbeid utpå ettermiddagen. Ha en flotters dag :) :) :)
Bizflyer
22-04-2014, 09:20
God morgen fra Milano Malpensa!
Fløy inn med TG940 i F i natt. Thai leverte som forventet. Dvs ikke helt tipp topp. Sitter nå i Lufthansen sin urkjedelige lounge og har egentlig lyst på en dusj, men det er det jo ikke å oppdrive her. De har ikke engang eget toalett. Det må man ut for å finne, og selv kl 8 på morgenen var det skittent, illeluktende og væsker på gulvet både her og der. Ekkelt!!
Eneste pluss gis for parmaskinke og parmesanost på frokostbuffeten. Men brød har de ikke.... 4 timers venting her før SAS videre til CPH, så OSL og så KRS. Måtte det være lite folk på flyene......
Jobb igjen i morgen. Tror jeg må ha en lur når jeg kommer hjem, gitt.
God morgen fra Forus,
Her skinner solen og det ligger ann til en ny fin vårdag.
Her er det bare å brette opp ermene of få jobben gjort slik at man kommer hjem til sol, sommer og grilling.
Ha en fin dag Forumister.
God morgen fra Milano Malpensa!
Fløy inn med TG940 i F i natt. Thai leverte som forventet. Dvs ikke helt tipp topp. Sitter nå i Lufthansen sin urkjedelige lounge og har egentlig lyst på en dusj, men det er det jo ikke å oppdrive her. De har ikke engang eget toalett. Det må man ut for å finne, og selv kl 8 på morgenen var det skittent, illeluktende og væsker på gulvet både her og der. Ekkelt!!
Eneste pluss gis for parmaskinke og parmesanost på frokostbuffeten. Men brød har de ikke.... 4 timers venting her før SAS videre til CPH, så OSL og så KRS. Måtte det være lite folk på flyene......
Jobb igjen i morgen. Tror jeg må ha en lur når jeg kommer hjem, gitt.
Hvorfor i alle dager booket du til en av de mest gudsforlatte plassene i Europa? Thai flyr da til andre mer siviliserte plasser enn Italia, men men er vel kanskje sånn awardsetene er fordelt. Jaja får vel ta meg en lur her i loungen etterhvert, bør nemlig være litt opplagt når jeg kommer hjem igjen, skal rett i et intervju.
Mornings fra Gran Canaria. Begynte dagen med en løpetur før frokost, så da er kan jeg legge meg ved bassenget med en bok etter frokost. Litt skyet idag, men lider ingen nød.
Men hvor faen er Peppes Bodega? :cheers:
http://img.tapatalk.com/d/14/04/22/eja2aja3.jpg
Bizflyer
22-04-2014, 09:45
Hvorfor i alle dager booket du til en av de mest gudsforlatte plassene i Europa? Thai flyr da til andre mer siviliserte plasser enn Italia, men men er vel kanskje sånn awardsetene er fordelt. Jaja får vel ta meg en lur her i loungen etterhvert, bør nemlig være litt opplagt når jeg kommer hjem igjen, skal rett i et intervju.
Var eneste mulighet, så da måtte det bli sånn. Utrolige omveier man tar bare for å nyte førsteklassesbehandling!;)
God morgen fra TOS hvor det er snøstorm utenfor kontorvinduet, hvem sa at våren var her???
Må til Bergen på et møte torsdags formiddag så da får man lete litt fly og overnatting. Kanskje været holder seg der?
Ha en bedre værdag! ;-)
robertaas
22-04-2014, 10:05
God morgen fra en sommerlig tiggerstad. Akkurat idag kunne jeg tenkt meg å gjøre mye annet enn å være på jobb, men man må jo finansiere reisene på en eller annen måte.
Ha en god en alle lønnsslaver.
God formiddag fra Skaun!
Påsken unnagjort, plantet blomster, beiset terrasser, ryddet plen, satt ut hagemøbler og laget god mat. Generelt en deilig hjemmepåske! Fikk til og med prøvd grillen første påskedag! :)
Her er det opprydding i mails og forefallende de neste par dagene, reisefri til fredag da hovedstaden skal inntas for helgen med kunder. Stressende uker foran oss, med mest dagsturer over fjellet før Las Vegas er neste langtur i slutten av Juni..
Nyt uken, husk det er snart helg igjen! :) :)
Kim
Men hvor faen er Peppes Bodega? :cheers:
Den finner du siste dagen, så klart. Ligger på baksiden av hotellet.
God morgen fra OSL Kantina. Sykt irriterende når jeg ikke klarer å logge på mailserveren til jobben fra det lokale nettet i loungen. Når jeg forsøker koble tilbake til AIRPORT så vil ikke den lenger koble til. Vræææææl. Dermed ble hele tiden brukt på å forsøke å koble til istedenfor å jobbe.
Jeg går tilbake til brev og skrivemaskin tror jeg. Grompf. Go to gate står det, så da får man vel si fortsatt god morgen.
Anders
Den finner du siste dagen, så klart. Ligger på baksiden av hotellet.
God morgen fra OSL Kantina. Sykt irriterende når jeg ikke klarer å logge på mailserveren til jobben fra det lokale nettet i loungen. Når jeg forsøker koble tilbake til AIRPORT så vil ikke den lenger koble til. Vræææææl. Dermed ble hele tiden brukt på å forsøke å koble til istedenfor å jobbe.
Jeg går tilbake til brev og skrivemaskin tror jeg. Grompf. Go to gate står det, så da får man vel si fortsatt god morgen.
Anders
Høres ut som om du har glemt elefnaten :drunk:
Lykke til videre ;)
God formiddag fra Tananger
Her har MINIen blitt byttet ut med en 1-serie fordi man hørte en ulyd i fra det ene hjørnet i går. Hjullager gåent etter 3 år... :drunk:
Nytt ikke på lager...
Jau...
Noe rart og skinnende der hvor skyene pleier å være, men man blir ikke våt på hodet i hvert fall :)
Ha en fin dag forumister :)
Hepp hepp .. da var ny dag igang. Fri i dag også så da står visse ærender på plakaten. Gjorde et forsøk på å bestille laptop til Svigermor forleden. Den ankom med diverse defekter, så det ble sporenstreks retur. Isteden tar jeg meg en utflukt på Fry's eller Best Buy for å se hva jeg kan finne der ...
Sol og fint nå - tordenbyger ventes å velte inn ved lunchtid. Temperaturen forblir behagelig.
Høres ut som om du har glemt elefnaten :drunk:
Lykke til videre ;)
Klart elefanten er med. Han sitter og underholder personalet i Concorde Room mens han bestiller brus og dirigerer folk rundt.
http://i1182.photobucket.com/albums/x452/fnate/2014-04-22133917.jpg (http://s1182.photobucket.com/user/fnate/media/2014-04-22133917.jpg.html)
Banken besøkt, visning i morgen og forhåpentligvis høyeste bud på Torsdag før 12:00. Ellers blir det Barcelona til helgen, expresstur Fre-Søn med 2 netter på W Barcelona - noen som har bodd der?
Schnakkas!