PDA

View Full Version : God langfredag fra Århus


SK384
18-04-2014, 09:38
God morgen fra Århus hvor vi befinner oss for tiden. Vi kom nedover på onsdagen og drar tilbake igjen i morgen. Århus melder om fint vær i dag. Planen i dag er et besøk i gamle byen og selvsagt en løpetur litt senere.

Someone
18-04-2014, 10:09
God morgen fra Beitostølen. Solen skinner og nærmer seg vel frokost. Ut på ski etterpå. Ha en fin dag

Chriscross
18-04-2014, 10:11
Alt er til mitt velbehag, nok en deilig dag i dag...

Askerlandet byr på sol, men muligens litt mye vind.

Fikk bestilt tur til Brussel i går fra Oslo. Får klage til Erna over at de billigste bookingklassene var blokkert mellom bgo og osl.

Martin
18-04-2014, 10:46
G'fredag fra Hilton Madrid. Nettopp fått i meg litt frokost, og nå er det straks Påskelabyrinten på nettradio, før utsjekk og avreise til Aeropuerto'n.


Ha en god en :)

Twin Otter
18-04-2014, 11:15
En vakker dag skal jeg tilbringe Langfredag i Aarhus. Sterkt inspirert av delillos sin klassikker fra "Neste Sommer" albumet som ble sluppet for litt over 20 år siden.

Men denne påskens Langfredag tilbringes først på jobb. Det har vært en grei uke. Travelt i perioder, men ellers stille og fredelig. Slik det skal være. I kveld blir det nok en tur i kirken.

For øvrig ønskes god tur videre med Dreamlineren ønskes til Martin. Og en riktig god langfredag til resten av laget.

sirpjalle
18-04-2014, 11:48
God morgen fra Stavanger!

Sløvemorgen i dag. Får vel sløve litt til før det er å få fingeren ut og begynne å lage middag før man får middagsbesøk senere i dag.

En god dag ønskes dere alle! :)

KristianSk
18-04-2014, 13:07
God ettermiddag fra Qatars (ultrakjipe) kontraktslounge på Changi. Tilbake i fedrelandet imorgen tidlig, primært fordi jeg har hørt rykter om påskeegg... :)

God fredag!

Tjab
18-04-2014, 13:39
God langfredag fra Smøla. Sitter på terrassen og ser ut over havet mens kidsa koser seg ute. Perfekt vær=) Have a nice one!

ATC-flyradar
18-04-2014, 14:19
Siste dag i Oslo nord for neste 14 dsager på en sydhavsøy med fruen, barn og barnebarn - med noe varmere i luft og vann :)

Ha en fortsatt god påske folkens.

Jan

mcduck
18-04-2014, 14:23
Kristiansand kan melde om hele 14 grader og strålende sol fra nesten skyfri himmel.

På menyen står Fiskebrygga og familiemiddag. Så må det bestilles milageruns. I år skal det flys inn diamantkort!

Ha en strålende dag og fin påske!

OJB
18-04-2014, 14:55
God ettermiddag fra Tananger,
Fint vær og stille liv nytes i og rundt huset. Våronn må vite!
Når brisen fortsetter å minke utover dagen blir det perfekt.
Det er tid for å få "yachten" på vannet og.
Fjorden blåner og kastanjene blomstrer snart.
Fortsatt god påske.

roger
18-04-2014, 17:49
Morn frå gate 14@OSL. Steike for ein kjedeleg plass dette er! Lurer litt på kvifor eg ikkje bestillte plass på 1700-flyet til TRD, men heller venta til 1920... Greier ikkje å hugse om det var ein alvorleg prisskilnad eller om alternativet ikkje kom opp. Grei tur frå ABZ, med meeeeget tynt belegg. Trur det var 10 rader Plus, der det sat folk på første rad. Resten var pakka saman bak. Ikkje at det var så trangt av den grunn...

OSL begynner å bli kjip plass å reise med små ungar. Familytrack er luksus, men når SAS har, såvidt eg kan sjå, fjerna omtrent alle barnevognene, og iallefall dei som kan leggast bak for soving, så er det litt kjipt, for å seie det mildt. Det krydde jo av vogner for eit år eller så sidan. Og når samtlege sitteplassar har armlene mellom kvar stolpute og store glipper mellom, ekje dette særleg kult. Men vi fann oss ein benk bakerst på bussgatene der mini etterkvart slokna. Det får vere dagens murr. (I tillegg til at langfredag fører til null anna servering enn Uppercrust, men det gir vel meining).

Ha ei fin påske! I morgon er det hytta som kallar.

LN-MOW
18-04-2014, 17:51
Hepp hepp .. god langfredagmorgen! Her var det tidlig opp for å få jagd guttungen på skolen. Så tilbake i bingen for en nesten tre timers morgenlur ....

Deilig med påskeferie! Den varer helt til i morgen tidlig ....

Henshaw
18-04-2014, 18:08
På Vierli sitter man i t-skjorte med en kald en etter å ha tråkket litt på ski. Har det ganske greit faktisk. Gidder kanskje snart å hente boken min

robertaas
18-04-2014, 21:27
God ettermiddag fra Martinique. Etter en lang og altfor god lunch lurer jeg på om jeg skal risikere symptomer på kokt hummer på stranden, om jeg skal henge i baren og komme meg gjennom mocktail-menyen, ta en snorkletur, prøve gamle evner på windsurf eller mer intense sportsaktiviteter. Ellers kan jeg prøve og feile med å få laptop online 6. dag på rad. 8 dager samme sted er uansett altfor mye. Skal heldigvis en helgetur til naboøya.

Ha en god en alle som klarer presse en helgetur inn i påsketuren.

Hypern
19-04-2014, 01:09
God ettermiddag på et tog nordover fra Boston. Drøye hotellpriser har sendt meg ut av bykjernen, så blir litt pendling med tog. Er hockeykamp og heldigvis pub i nærheten av den lille innen jeg bor på. Boston har blitt en av mine favorittbyer uten tvil. Så er den europeisk i struktur dvs byen er ikke en firkant som de fleste amerikanske byer er