PDA

View Full Version : God lørdag fra Nairobi

Fnate
12-04-2014, 08:11
God morgen fra Intercontinental Nairobi. Litt frokost før man tar en rusletur i byen. Etterpå venter det fly til telttur i Masai Mara. Elefanten oppdaget en kakerlakk på badet og nekter å komme et av sekken.

Ha en fin dag

sirpjalle
12-04-2014, 08:18
God morgen fra Gran Canaria.

Ca en time til, så befinner man seg på en buss retning LPA og en [grøss] lang tur hjem med DY! Må si jeg begynner å føle meg skitten her jeg sitter og tenker på det. :drunk:

Ha en fin en forumister :)

Hickok
12-04-2014, 08:37
God dag fra Bangkok. Nå står basseng og r&r på programmet, før det er tid for å finne en bar som viser fotball.

Henshaw
12-04-2014, 09:00
Burde snart ha lært at et par rolige øl ikke er hverken et par eller rolige... jaja, er bare 9t til jeg kan gå hjem :p

mcduck
12-04-2014, 09:05
God morgen fra Intercontinental Nairobi. Litt frokost før man tar en rusletur i byen. Etterpå venter det fly til telttur i Masai Mara. Elefanten oppdaget en kakerlakk på badet og nekter å komme et av sekken.

Ha en fin dag

Hvordan skal det gå på telttur :D

God morgen fra Kristiansand! her står 50årslag for en bekjent på agendaen. Blir nok en av de yngste der med mine 29 år. Så får vi håpe jeg ikke blir så full at jeg skal holde tale :drink

Ha en strålende dag folkens!

Someone
12-04-2014, 09:32
Mornings fra Beitostølen. Litt grått ute. Mye snø på terrassen som det visstnok er ønsket fjernet. Kveldens gjester kommer med ferske skalldyr fra Vestfoldkysten, så det bør bli bra

dhgang03
12-04-2014, 09:41
God formiddag fra Senator loungen ved Z gatene i Frankfurt. Er på vei hjem til Boston etter en kort dag i Oslo. Rekker akkurat tilbake før turen går til Naples i Florida for en liten pause på tirsdag.

God helg, og god påske!

robertaas
12-04-2014, 09:53
God formiddag fra bagasjeleveringen på CDG 2G. SKal nå gjennom en av verdens verste transiter, den Air France har i Paris med bytte av flyplass.

Bel forsinket avc fast track på OSL idag igjen, men med en ny vri. Det var kø i Fast track 5:30 selv om det ikek var åpnet. Stod ingen synlige skilt om når det åpnet. Det kom en med veldig korrt og lyst hår og OSL og info på skjorta forbi og vi spurte når det åpner. 5:30 så de kon snart, bare vent. Etter noen minutter til sjekket jeg i skranken hos SAS som etter litt undersøkelse sa det åpnet. 6:00. Da hadde den vanlige køen vokst godt på noen minutter. :headbang

Oppdaget også at rommet på Runway var uten håndduker.... :old

Ha en god en alle selv om systemer og feil info ikke er på vår side.

Hypern
12-04-2014, 09:53
Go lørdag fra Oslo. Mandag går turen OSL-LHR, Tirsdag LCY-JFK-BOS... Hardt liv. Vil da ha status i både BA og SAS etter at påsketuren er gjennomført. Og da har man også fått booka den ene natten i London på Club Carlson poeng. At jeg betaler 3000 kroner pr natt for et hotell skjer ikke, og da kan man heller brenne 50k CC poeng.

Hypern
12-04-2014, 09:56
God formiddag fra bagasjeleveringen på CDG 2G. SKal nå gjennom en av verdens verste transiter, den Air France har i Paris med bytte av flyplass.

Bel forsinket avc fast track på OSL idag igjen, men med en ny vri. Det var kø i Fast track 5:30 selv om det ikek var åpnet. Stod ingen synlige skilt om når det åpnet. Det kom en med veldig korrt og lyst hår og OSL og info på skjorta forbi og vi spurte når det åpner. 5:30 så de kon snart, bare vent. Etter noen minutter til sjekket jeg i skranken hos SAS som etter litt undersøkelse sa det åpnet. 6:00. Da hadde den vanlige køen vokst godt på noen minutter. :headbang

Oppdaget også at rommet på Runway var uten håndduker.... :old

Ha en god en alle selv om systemer og feil info ikke er på vår side.

Hehe, går det ingen fly til FDF fra CDG? Men men du kan prise deg lykkelig over at det faktisk går en direktebuss fra CDG og til ORY da.

Discus
12-04-2014, 11:12
God morgen fra kantina. Alt stort sett som vanlig her. Ha en fin palmehelg

Utflyttet
12-04-2014, 11:34

Ha en fin dag

Du får se opp for regionens absolut dødligste, som også ferdes i byer og siviliserte strøk like mye som ute i Masai mara; det er Daladala'er over absolutt alt og de dreper mer enn noe annet der nede. :)

(De er til forveksling lik de Ugandiske Bodaboda'ene).

-A

AirbusTrond
12-04-2014, 14:35
God dag fra gamle Oslo. Skikkelig møkkavær her, så man får holde seg inne og hygge seg med å preparere et stykke sadel av kje. Det blir nok intet mindre enn utmerket. God palmehelg, under eller langt fra palmer! :drink

SpaceNeedle
12-04-2014, 15:42
God dag fra LHR og BA sitt sørlige galleri. På vei til påskeferie i New York og D.C med kona.
Etter en grei busstur fra SVG i Y blir fortsettelsen meget bedre etter at vi ble oppgradert til C og kanskje får drømme litt i Dreamlineren til BA.

God påske!

RJon
12-04-2014, 16:36
God morgen fra Seatac, etter 24 timers våke er det bare 6 timer til flyet til Amsterdam. Satser på å stille kroppen 11 timer med et brak. Skal heldigvis ikke på jobb før torsdag

bardf
12-04-2014, 16:39
God ettermiddag fra OSL! Pils i hånda og klar for påskeferie, utrolig deilig.
SK358 for tur.
God påske!

Ruby
12-04-2014, 17:59
God eftan fra prærien sør for Stavanger. Her startet dagen alt for tidlig pga gårsdagen sluttet for tidlig...
Har gjennomført indretjeneste, øvelses kjøring med datter og handling til første del av påsken.
Ser fram til lørdagskos med en bra øl.
Ha en fin kveld :)