PDA

View Full Version : Glad torsdag morgen

EB
30-09-2004, 07:24
Ny dag og snart helg!!! Mørkt og kaldt ute - nesten så jeg lengter etter sne!!! Ha en bedre avslutning på uken!

TigerBlack
30-09-2004, 08:18
God Torsdags morgen fra Lysaker :D

Pent og klart vær utaforher, litt kjølig men det ser ut til å bli praktfult vær idag.

MEN JEG VIL --- IKKE --- HA SNØ !!! snø er noe dritt og faenskap som helst ikke skulle vært oppfunnet

LN-MOW
30-09-2004, 08:28
Snoe er fint - men det er ikke umulig at det kommer aske foer snoe her hos meg i aar ... potensielt vulkanutbrudd i 'nabolaget' ...

Det har endelig klarnet opp, saa naa er det paa tide aa krype til koeys. Kona er paa businessreise, saa det er bare gutta og meg og vi kjoerer ordentlig ungkarsloep! :p
Eldstemanns PC har faatt hikke .. mistenker Norton er den skylfige, men faar nare Windows Protection Error uansett hva jeg gjoer. Blir nok reformattering og oppgradering til XP i morgen kveld.

Utflyttet
30-09-2004, 08:41
Originally posted by Scanor
God Torsdags morgen fra Lysaker :D

Pent og klart vær utaforher, litt kjølig men det ser ut til å bli praktfult vær idag.

MEN JEG VIL --- IKKE --- HA SNØ !!! snø er noe dritt og faenskap som helst ikke skulle vært oppfunnet

Du får ta en prat med oppfinnern, han har kundeservice-avdelinger i en hver bygd rundtom :)

Morn morn herfra! I dag er det en fin dag, i dag skal det ikke postes bananer! Eneste er at i dag skal man undervise i en liten time...:zzz

Concorde
30-09-2004, 09:08
Du får ta en prat med oppfinnern, han har kundeservice-avdelinger i en hver bygd rundtom :)

Oppfinnern er vel snømannen det vel?:p

TigerBlack
30-09-2004, 09:13
hehe, kan ha det i bakhodet,men sist jeg hadde en prat med en kristen prest gikk det litt på tverke...
han var ikke helt enig i mine synspungter/oppfattninger og sa "hvis vi hadde vært på 1600 tallet nå hadde du blitt brent som heks.."

hvorpå jeg svarte "ja mulig det,men nå er vi heldigvis ikke på 1600 tallet, og idag så har heldigvis ikke kirken den makten den engang hadde.. og takk gudinnen for det.." vel vel for å gjøre en lang historie litt kortere kom vi i ett munn huggeri av grundig sort. Presten utlyste den ene og andre forbannelsen over meg å sa jeg kom til å komme ett veldig varmt sted (helvete). å siste ord fra meg i den diskusjonen var...
"japp greit, helt i orden.. i min tro/oppfatning så er det ikke noe som heter helvete, så da drar jeg til karibien istedet..." da gikk'n gitt :D

Blubird
30-09-2004, 10:16
God morgen!

Isbamse!!!!? Er'u der?? Hviken dato er det i dag?? :p :D

LN-BRK
30-09-2004, 10:41
Snø skaper arbeidsplasser og holder arbeidsledigheten nede! Ikke klag!

BU595
30-09-2004, 10:56
Ønsker jeg snø, vil jeg oppsøke den selv og ikke bli oppsøkt av den. Godt vi har lite snø i Bergen.

TigerBlack
30-09-2004, 12:30
Originally posted by LN-BRK

Snø skaper arbeidsplasser og holder arbeidsledigheten nede! Ikke klag!

hmm, mye mulig,men jeg kan fremdeles ikke fordra snø

Utflyttet
30-09-2004, 15:10
Originally posted by Concorde

Du burde ta deg et kurs i "kvåting"

LN-SEK
30-09-2004, 15:31
Originally posted by LN-MOW

Snoe er fint - men det er ikke umulig at det kommer aske foer snoe her hos meg i aar ... potensielt vulkanutbrudd i 'nabolaget' ...

Er det Mt. Rainier som har begynt å røre på seg? Det er vel "falig det" !

Shark-41
30-09-2004, 15:38
Tror det er Mt. St. Helens som "rister paa skjoertet" igjen. De sier det kan komme litt "smaa" eksplosjoner, som "bare" slynger stein 2-3 kilometer...

Ellers saa er det kaldt om morgenen her og, men i gaar var det rund 20 varme, og det skulle bli varmere i dag!

Cheers, og i helgen blir det MYE flyging!

Concorde
30-09-2004, 15:54
Originally posted by ph-ndr

Originally posted by Concorde

Du burde ta deg et kurs i "kvåting"

Bedre nå da????

Savipix
30-09-2004, 17:09
God Torsdag eftermiddag,

Håller långsamt på att friskna till från den ihärdiga förkylningen som jag drabbades av för ett par dagar sedan. Blir 3 föreläsningar i morgon och sedan på lördag åker jag och hälsar på föräldrarna en tur.

Monaco just nu: 24 grader och små lätta moln.

Falcon
30-09-2004, 20:07
Glemmer aldri en dokumentarfilm om Mount St. Helens, laget rett etter det legendariske utbruddet der. De var og intervjuet en fyr som bodde i en tømmerhytte langt oppe i fjellsiden, og lurte på om han ikke ville flytte for en periode, siden mange eksperter mente at det kunne bli litt usunt der oppe. Men neida, han hadde ikke tenkt seg noe sted - han følte seg som en del av fjellet, som han sa det. Kommentaren fra de som lagde filmen var noe sånt som "og to uker senere var han det".

Har forøvrig vært en fin dag, men morgendagen kan bli enda bedre: Da blir det ny bil! :D

Concorde
30-09-2004, 20:21
Mount St Helens kan smelle når som helst sies det. Web cam her (http://www.fs.fed.us/gpnf/volcanocams/msh/)

EB
30-09-2004, 21:50
Ny bil Falcon???? Blir det endelig italiensk????