View Full Version : God tirsdag morgen!
Eller mandag kveld som vi sier i disse trakter!
Opp $250 på gamblinga, må si meg fornøyd med det.
Dagen har gått med på shopping, nesten så jeg ikke trodde mine egne øyne når jeg så Samsonite på tilbud her på Ross til en slikk og ingenting. Tilbud var det også på en snaisen Targus pc-veske i lær. Ellers ble det litt skjorter, shorts og gensere. Utrolig hvor mye mer man handler når man går rundt med koffert.
Planen nå er David Copperfield på MGM Grand om en snau time. Vurderer fortsatt sterkt å dra på helikoptertur i morgen: "Sky diver", 2-2.5 timers tur med landing i bunnen av grand canyon.
Håper alle får en strålende dag!
KristianSk
08-04-2014, 07:33
God morgen fra Senatorlounge avdeling Zurich, fin nattflyvning med Swiss fra Nairobi. ZRH-CPH-OSL med SAS om noen timer.
Mornings. Lånebilen er avlevert på service så blir bussen til Prærien for et møte og for å låne bilen til sjefen så jeg kommer meg raskt ut til skogen. Lukter litt hjemmekontor i med tanke på hva som må bli ferdig, samtidig som jeg har lovet kona å komme til middag. Ha en fin dag
God morgen, her har man fått summet seg litt er etter helgens strabaisaser i Kina. Aner ikke hvorfor i helvete jeg gjorde det der, men men tipper at sånt ikke er no unormalt her på Flyprat. USA frista under SAS sitt supersalg, men skal jo dit i påska og med to innreiser til USA på under en uke vil automatisk gi et par røde blink hos CBP. Angrer ikke på at jeg gjorde det. Temperaturen var også ok og behagelig i Shanghai på denne tiden, så anbefales å ta en tur dit da. Var i Beijing i juni 2011 og det anbefales IKKE. Vinterjakka mi kom derimot godt med på kveldstid, blåste til tider skikkelig surt der etter at sola hadde gått ned. Har fått mail fra BA som minner meg om flyturen om en uke til BOS via London City og JFK. Det er greit å vite.
Transit i Køben i går var smooth, min tighte connection var ikke så tight som jeg trodde det og rakk tom en tur innom kantina for litt Cola og litt mailsjekking. Security var også veldig effektiv affære fra Non Schengen til Schengen og motsatt slipper man jo all security i CPH. Kan ikke fatte hva OSL egentlig driver med, de hadde tjent mye på å gjøre transit lettere alle veier, de er jo en av få steder som krever security Schengen-->Schengen bortsett fra på noen gater og de kunne bare sluppet folk fra Schengen rett ut i avgangshallen i prinsippet. Hybridløsningen er jo der allerede ved at man går et nivå opp om man kommer fra Non Schengen.
med to innreiser til USA på under en uke vil automatisk gi et par røde blink hos CBP
Blitt stoppet begge mine to siste turer på EWR. Første gang var 27 feb, og nå 2. April igjen. Går relativt fort, tok 25 min første gang og 20 min siste gang. Slapp å vise noen dokumenter sist, annet en passet og flybilletten. Veldig hyggelige folk, men det å reise alene til SFO og LAS forsto de seg ikke helt på ;)
Vel da hadde man kommet seg på jobb, groggy, uoplaggt og tidsforvirra mildt sagt, tror også champagneføringa i går kan ta noe av skylda for det. :oldDette går nok vekk, opplever alltid dette når man reiser over for mange tidssoner. Får bare gjøre så godt jeg kan i dag.
God Extra-dag fra Trondheim
Her er man godt igang og dagens kupong er levert.
Blir kort arbeidsdag idag,og deretter ferje over til Fosen og hytteliv i ei natt,med innlagt øl og Champions League.
Ha en fin en :D :D :D
God morgen fra Grand i Oslo!
Fin tur over fra DUB i går, trampeklapp i flyet når vi landet på OSL faktisk, tror noen idrettsungdommer sto for den biten.. hehe.
Stockholm i kveld for nye møter, før turen går tilbake til DUB utpå ettermiddagen, da via CPH.
Pissregn i Tiggerstaden i dag, får stryke skjorta, gjøre klar dressen og pusse finskoa. Klar til møter og debatter her! :)
Nyt dagen alle sammen!
KIm
Bizflyer
08-04-2014, 10:24
God formiddag fra Gullstuen på OSL.
Snart boarding for flyet videre til Paris. Deretter venter ANA med et F sete til det Tokyoske. Krug Grand Cuvee skal bøttes innpå i kveldinga ja.
Tirsdag? Føles som fredag gitt!! HOY!!
sirpjalle
08-04-2014, 10:44
Gudd mauning fra Gran Canaria.
I dag er dagen for å komme seg rundt på øya da man skal om noen timer plukke opp leie bilen. Og i løpet av uka blir det flyspotting sammen med eldste mann.
Ha en fin en forumister :)
Snart boarding for flyet videre til Paris. Deretter venter ANA med et F sete til det Tokyoske. Krug Grand Cuvee skal bøttes innpå i kveldinga ja.
Du ser vel frem til første leg med wrap tenker jeg! ^_^
Bizflyer
08-04-2014, 10:50
Salat!!! Yummi
Wow, misunnelig på den gitt! Ha en god tur.
I Oslo er det kun drittvær, så her blir det å holde seg på jobb/hjemme.
w
robertaas
08-04-2014, 14:42
Fortsatt drittvær i tiggerstaden. Farlig å sitte inne i regnvær, er oppe i 15 turer booket framover. Begynner å bli trangt med slotter om det dukker opp flere feilprisinger.
Tror nok jeg er for sent ute for statusmatch før neste tur med Air France. :-(
Ha en god en alle andre utsatt for regn og manglende status.
G'mooorgen !! Her nord for verdens travleste nærflyplass har jammen solen tittet frem. Kaldt som fy på morran, men det kommer seg nok snart så neste omgang med pollen får fritt leide.
Ingen aktivitet for bookingfingeren planlagt på en stund her .. nå venter fire arbeidsdager.
God ettermiddag fra flybussen i Bergen, akkurat ferdig med en fantastisk tur langs norskekysten! (For øvrig deilig å se noe annet enn "E" på mobilen igjen
Bizflyer
08-04-2014, 15:36
Bonjour fra Paris!
Må trekke tilbake det der med Salat - Yummi!
SAS skal ha et lite pluss. Det serveres nå rundstykker til salaten, og vin og drinker kommer i riktige glass. Men salat med svinekjøtt, byggrynsalat og hvitløkskrem var grusom!! Godt jeg fikk bort den fæle smaken med en GT.
Aldri har jeg vel følt meg så skuffet!
Nedom innsjekken til ANA her på denne aldeles tåpelige flyplassen (må være bygd i fylla!!), fikk registrert baggasjen og alt ok der.
Spør hvilken lounge de bruker. Får til svar at siden First delen av Star A loungen er stengt, så blir jeg invitert til Air France sin La Premiere Lounge på terminal 1. Jeg kjente meg yr og vilter til sinns for jeg har jo hørt mye om La Premier loungen i terminal 2. Jeg skulle til å med få VIP rom så jeg kunne sitte alene.
Aldri har jeg vel blitt så skuffet.
La Premiere (my ass!!) loungen her var en dårlig kontraktslounge som Yemienia Air og noen andre rariteter tydeligvis bruker.
Nedslitt og sliten. Stor var den heller ikke. VIP rommet en vits. Maten var noen tørre sandwich. Eneste positive jeg kan si var at de hadde Duval Leroy champagne der.
Flyttet over til Star A loungen hvor jeg i det minste fikk noe halv-grei mat. Selv om det ikke var noe høydepunkt, men den nyoppussa loungen ser fin ut den. Savner utsikt dog. Men det må man vel leve med.
Mens jeg ventet på at innsjekk skulle åpne satt jeg meg i en bar jeg fant etter en halvtimes leting. Halvliter Heineken, 7 euro takk. Jojo. Er man på ferie så er man på ferie. Jeg som er vant til å få den gratis i loungen.
2 timer til avgang. Skal vel få tida til å gå. Servicen ombord kommer iallefall til å overstige den i loungen. Det er nå helt sikkert!!
Er det rart jeg drikker??
God ettermiddag fra Aberdeen,
Fint vær her idag , men en del vind fra vest.
Dagen har gått greit med intensive møter.
Det nærmer seg avreise tilbake til SVG med SK4616 som vanlig. Sete 1A er bestillt.
Ha en fortsatt fin dag folkens.