PDA

View Full Version : God fredag og TFIF


Someone
04-04-2014, 08:21
God dag fra Prærieekspressen. Nesten litt uvant etter å ha blitt vant til å kjøre til jobb. I ettermiddag venter SK4745 til BRU og deretter tog til Antwerpen. Ikke umulig at det blir er par øl, gjerne noe brygget av venstrehendte munker under fullmåne og skuddår. Ha en fjong dag og TFIF...merker det skal bli godt med helg :cheers:

Vegas73
04-04-2014, 08:36
God fredag fra gullstuen på OSL. På vei til møter i Florida, og i dag går turen via ARN og ORD. Hvorfor fly raskt og effektivt, når man kan fly omvei? Blir avslapping i 5A over dammen med bok og full iPad. Gleder meg til 8 timer fri fra arbeid!

Fnate
04-04-2014, 09:26
TFIF???? Thanks Fnate, It's Friday?

Vel... It was verry stressfull evening yesterday with som APA. But no problems with the knoll.

Kontor i dag. Så hælj. No Indisk grafs skal spises i kveld.

Ha en BFF!!! (BrilleFin Fredag)

Someone
04-04-2014, 09:30
TFIF????


Som den gode ateisten jeg er så bytter jeg ut G med F ;)

Fnate
04-04-2014, 09:31
Som den gode ateisten jeg er så bytter jeg ut G med F ;)

Aaaah. Ateist ja. Du er sånn som har eget atelier også du da. Da skjønner jeg ;)

Hypern
04-04-2014, 09:48
God fredag fra Shanghai. Jeg synes SAS i Plus var helt greit jeg og det gjør ingenting at det av og til blir opups når jeg likevel betalte 1999 kr t/r. Tror likevel ikke normalprisen på SAS Plus forsvarer det, men det er veldig greit med benplass.

Bizflyer
04-04-2014, 10:33
Hei og hopp! Helg er topp!
Vanligvis da. Men ikke denne helgen, for da skal jeg jobbe.
Men neste uke starter ferien!

HOY!!

Egil
04-04-2014, 11:15
Helg ja... Arbeidshelg!
Ikke så mye å rope hurra for med andre ord, men helg er helg :)

E!

Discus
04-04-2014, 11:17
God formiddag, fredagen startet med bare kaos på jobb, så det er godt det snart er helg.

WF789
04-04-2014, 11:41
God morgen, ligger på lugaren og sløver under innseiling til Hammerfest. Jeg må innrømme at jeg er glad jeg ikke er fastboende i finnmark.

kekker
04-04-2014, 13:32
Jeg må innrømme at jeg er glad jeg ikke er fastboende i finnmark.

Ei venninne av meg skrev noe om at når vannet i doskåla bølger, da blåser det i Hammerfest...


Nuvel, god mitt på dagen fra CPH Apartment, her har jeg det brillefint, skjønner fortsatt ikke at flere ikke bruker 169 kroner på dette... Fremfor å baske med den gemene hop en etasje ned...

JT ATR til og fra BRE var en såpass ugrei opplevelse at jeg herved sverger til KL og Fokker, på turen36573 ned var det overkommelig, siden jeg hadde en toseter alene. Men på turen opp var det stinn brakke takket være våre streikende venner i LH.
Knærne mine trenger litt TLC i helga, får finne fram Zpenolen.

God helg godt folk!

Ruby
04-04-2014, 13:33
God fredag fra Sola, bil bont før jeg begynte på jobb i dag da klokken var 07:30.
Fikset meg en ny Oslo tur på Søndag.
Hadde flaks i øl- og vinlotteriet (gikk ikke i minus) ingredienser til Taco ligger klart hjemme, så da er det vel bare å stikke.

God helg :)

Yeager
04-04-2014, 13:38
God formiddag og god helg fra dejlige København, tidlig avgårde fra Osl i morges med SK453 etter kjapp frokost i folksom gullstue. Her blir det dansk hygge hele weekenden igjennom.

kimpe
04-04-2014, 13:53
God formiddag fra koffertpakkingen!

I natt går turen, som vikingene også tok, igjen til Dublin! Flytaxi midt på natten og SK via CPH i morgen grytidlig..

Et par dager for å få igang NM i Poker der borte, før møter i Oslo man/tirs, Stockholm tirs/ons og så tilbake til Dublin igjen onsdag ettermiddag... Deilig med rundt 2000 nordmenn som møtes for å spille kort! Kjenner jeg gleder meg stort nå!

Ellers skinner solen over vakre Skaun, sen frokost i sofaen med fruen og en fridag før kjøret begynnner i morgen tidlig..

Nyt helgen mine venner, hvorenn dere befinner dere!

Kim

AirbusTrond
04-04-2014, 14:24
God dag fra sola - nei, var visst Akersgata. Ikke så god fredag her. Det ryktes om nedbemanning nok en gang, bare få måneder siden forrige runde. Og det blir vel mer dramatisk nå. Nuvel, kanskje på tide å komme seg over i en annen bransje. Åkkesom, håper i alle fall å kunne få gjenomført planlagte reiser til og med august/september. Ha en flott(ere) fredag !

Henshaw
04-04-2014, 14:45
Morn fra studentbyen. Formen på topp etter gårsdagens morsomheter og man har frihelg fra både jobb og skolearbeid, og for en gangs skyld skal man verken til fjells eller til Dublin eller hjem eller gjøre så veldig mye fornuftig. Skal bli meget godt. Noe god mat skal man nå alltids klare å ordne

TOS_EBG
04-04-2014, 14:57
Eftan fra TOS hvor vinden tar seg opp, vi får se om det blir mye forsinkelse på SK 4431 senere - ikke så mye håper jeg.

Sentinel-1A er opp og flyr stabilt i bane etter å ha vinglet litt de første rundene, prosjekmøte i et ESA prosjekt gjennomført i formiddag, kroppen hangler litt - jeg er klar for helg. (må bare få unna litt jobb først)

Ha en god helg folkens!

bardf
04-04-2014, 17:40
God ettermiddag fra TRD. Nydelig, skyfri flight opp i morrest, og ser ut som det blir det samme nedover med SK375. Fast Tracken på Værnes fungerte veldig bra - ikke en person bortsett fra meg kl 1615.
God helg!

LN-MOW
04-04-2014, 18:28
Som den gode ateisten jeg er så bytter jeg ut G med F ;)

Tror du ikke på den ene, tror du heller ikke på den andre. Her er det noe feil i resonneringen, tror jeg ... :p


Et par dager for å få igang NM i Poker der borte,


Åjasså -- du er sånn kortsvindler? Må hodle et øye med deg, skjønner jeg .. ! :drunk:

Her vestsørøstpå sitter man å venter på at uværet skal slå til. Ingen spøk når Thor & Co herjer over Georgia. Kona er på jobbtur, guttungen er fortsatt i Athen og jeg er hjemme alene med to bkkjer og en katt. Blir partei her i kveld !!

joamykle
04-04-2014, 18:43
"God" ettermiddag fra SAS på Flesland... For ett sted, totalt kaos i ettermiddag... Ble "oppgradert" fra nødutgang, til 4E, først irritert, men fikk 4DEF alene, så da var det greit nok! Det som ikke er greit er at vi har taxet vekk fra terminalen, og shuttet ned i påvente av tekniker... Noe warninglight ifm reverse på engine 2...

Edit: det skal flyvertinnene ha, kjørte quiz på PA'en, og kom også med følgende vits på PA: "hva er likheten mellom en rottweiler og en SAS flyvertinne? -Leppestiften" :D