PDA

View Full Version : Bonusreiser Eurobonus


jb1
07-05-2006, 11:51
Kan man bestille en bonusreise med retur fra en annen flyplass en den man reiste til på internett?

SQ 777
07-05-2006, 15:18
Ikke problem, se min reise nedenunder. Inn til Vegas og ut fra San Fransisco.:hi2

jb1
07-05-2006, 15:59
Takker, men skjønte ikke hvordan jeg skulle gjøre det på internett, så bare tur retur der,skal sjekke igjen.

TG923
07-05-2006, 16:07
Her må dere vel snakke forbi hverandre.

Du kan reise hjem fra annen destinasjon enn du reiste til (innenfor samme land?), men du kan vel ikke ordne det selv på internett?

I tillegg:
Reservations can be made online or by phone. You earn 500 Extra points when bonus trips are booked online and that can be done on the following airlines; Blue1, SAS, SAS Braathens and Widerøe, in Economy or Business, you can even mix classes. All other partners must be booked through Member Service.

LN-SEK
07-05-2006, 19:13
Mener å huske at den flyplassen du reiser ut til og den du reiser tilbake fra må ligge i samme region, f.eks Nordamerika.

jb1
07-05-2006, 19:22
Originally posted by LN-SEK


Mener å huske at den flyplassen du reiser ut til og den du reiser tilbake fra må ligge i samme region, f.eks Nordamerika.

Det tror jeg ikke, men reiser du i forskjellige regioner belastes man for den dyreste sonen for hele reisen, etter hva jeg vet.

Det ser ikke ut til at man kan bestille dette selv på internett, kun t/r etter hva jeg ser.