PDA

View Full Version : Emirates tilbudstråd


Discus
13-03-2014, 22:11
Tilbud fra Oslo, en del ikke spennende priser, og en del bedre priser - må bookes innen 14. mars, reise 01MAR14-10DEC14. Lister opp noen smakebiter:

DUR og JNB: 20625 i C-klasse
SGN: kr. 5705 i M-klasse, kr. 20865 i C-klasse


http://www.emirates.com/no/english/destinations_offers/special_offers/special_fares/special_fares.aspx?intcid=HPFares-637518-222298

Herlov
05-04-2014, 00:02
Hvor lenge må vi vente på noen friske oppstartstilbud fra OSL?

peterfox
05-04-2014, 01:09
Hvor lenge må vi vente på noen friske oppstartstilbud fra OSL?

De må vel sikre salget fra ARN/CPH først, deretter med relativt høy kapasitet kommer vi vel til å se OSL-DXB-HKG til TNOK22 ?
Regner med slutten av april/mai

TriStar
15-04-2014, 16:03
Fikk mail fra Emirates i dag med introduksjonspriser fra Oslo, mange hyggelige priser både i economy og biz. Noen eksempler i economy:

Dubai 3.520,-
Cape Town 5.850,-
Maldivene 6.740,-
Bangkok 4.425,-
Manila 5.545,-
Sydney 8.220,-

Tittet litt på hva som ligger inne av biz-priser også, noen eksempler:

PEK/PVG 15.990,-
BKK/HKT 15.565,-
HKG 16.030,-
MNL 18.935,-
CPT 16.255,-

Bestilles før 30. april, reiseperiode fra 02.09 - 30.11.14

http://www.emirates.com/no/english/destinations_offers/special_offers/special_fares/special_fares.aspx

memphis_belle
15-04-2014, 18:20
Jeg er ikke særlig imponert over bookingsiden til EK.
Prøvde litt forskjellige datoer til MNL og CRK og alt som kommer opp er :

"Sorry, we were unable to price the requested flight. Please choose different dates and try again."

i rød skrift. Har prøvd i flere dager.
Er det andre som sliter?

MB

TriStar
15-04-2014, 18:39
Jeg er ikke særlig imponert over bookingsiden til EK.
Prøvde litt forskjellige datoer til MNL og CRK og alt som kommer opp er :

"Sorry, we were unable to price the requested flight. Please choose different dates and try again."

i rød skrift. Har prøvd i flere dager.
Er det andre som sliter?

MB

Nettlesertrøbbel? Forsøkte nettopp en dummybooking OSL - MNL mer utreise 15.09 og hjemreise 01.10. Ikke noe problem... Fikk opp forslag på ikke mindre enn 5 ulike reiseruter, alle til den annonserte prisen kr 5.523,-.

OttoL
15-04-2014, 19:37
Jeg er ikke særlig imponert over bookingsiden til EK.
Prøvde litt forskjellige datoer til MNL og CRK og alt som kommer opp er :

"Sorry, we were unable to price the requested flight. Please choose different dates and try again."

i rød skrift. Har prøvd i flere dager.
Er det andre som sliter?

MB

Vel, hvis du prøvde forskjellige datoer til CRK så er det vel ikke så rart at du ikke finner noe siden ruten ryker når april er ferdig..

Edit: siste fly går fra CRK 3 mai.

Discus
24-06-2014, 22:47
Kom ny mail i dag, men med de samme prisene som før (se post#4) sånn stort sett, kjøpes før 30. juni

http://www.emirates.com/no/english/destinations_offers/special_offers/special_fares/special_fares.aspx

LN-CGJ
17-10-2014, 00:31
Hei, fant ingen tråd rundt tilbud fra Emirates, så da ble det en ny.

Synes det kommer mail fra dem ofte nå, med stadig bedre priser. Akkurat gått ut en kampanje i eco med BKK til kr 3650,-

Nyeste Eksempler:

Bangkok (BKK)
NOK 3,970* Return Economy 03 Nov 14 16 Oct 14 - 31 May 15 Fare Conditions Start Booking
NOK 15,560* Return Business 03 Nov 14 16 Oct 14 - 31 May 15 Fare Conditions Start Booking

Dubai (DXB)
NOK 2,995* Return Economy 03 Nov 14 16 Oct 14 - 31 May 15 Fare Conditions Start Booking
NOK 13,230* Return Business 03 Nov 14 16 Oct 14 - 31 May 15 Fare Conditions Start Booking
NOK 30,930* Return First 03 Nov 14 16 Oct 14 - 31 May 15 Fare Conditions Start Booking

Singapore (SIN)
NOK 4,500* Return Economy 03 Nov 14 16 Oct 14 - 31 May 15 Fare Conditions Start Booking

Sydney (SYD)
NOK 8,980* Return Economy 03 Nov 14 16 Oct 14 - 31 May 15 Fare Conditions Start Booking
NOK 27,380* Return Business 03 Nov 14 16 Oct 14 - 31 May 15 Fare Conditions Start Booking

Finn resten av tilbudene her. Booking innen 03.nov
http://www.emirates.com/NO/english/destinations_offers/special_offers/special_fares/special_fares.aspx

PS: Får vi laget et emirates ikon?

Discus
24-02-2015, 22:59
2670 kroner t/r Dubai i Economy nå, 13215 i business.
BKK 3940kr
KUL 4415kr

Ruby
23-11-2015, 15:18
Emirates med relativt grei pris til BKK i Biz, det er jo ikke rasende billig men slett ikke galt heller.

Hypern
23-11-2015, 17:22
Personlig synes jeg Emirates priser seg ut på business men med limousin inkludert så er det litt attraktivt

SQ321
23-11-2015, 17:31
Det er litt andre priser nå sammenlignet med hva det var tidligere i år. Det er nok et godt tegn for EK men ikke for oss:D

Peppep
23-11-2015, 17:58
Personlig synes jeg Emirates priser seg ut på business men med limousin inkludert så er det litt attraktivt
Jeg synes kombinasjonen av pris + 2-3-2-konfigurasjon i business gjør at det er helt uaktuelt. Hadde vært villig til å betale litt ekstra for EK fremfor QR/TK hvis de hadde 1-2-1, men å betale 16 000 og kunne havne i et midtsete? Not gonna happen.

Fnate
23-11-2015, 19:27
Det er nok et godt tegn for EK men ikke for oss:D

Tror du ikke det først og fremst skyldes valuta?

SQ321
23-11-2015, 22:52
Tror du ikke det først og fremst skyldes valuta?

Du er kanskje inne på noe. De har store deler av utgiftene i dollar, i tillegg så har vel kroner mot dirham heller ikke vært så god siste par årene. Men når det er sagt så tror jeg de har lettere for å selge seter nå enn ved oppstarten.

Fnate
24-11-2015, 00:15
Du er kanskje inne på noe. De har store deler av utgiftene i dollar, i tillegg så har vel kroner mot dirham heller ikke vært så god siste par årene. Men når det er sagt så tror jeg de har lettere for å selge seter nå enn ved oppstarten.

Tenkte kanskje de hadde en prising i dollar, og at tilbudene er omtrent som før, men at det blir relativt automagisk oversatt til NOK.

jufix
24-11-2015, 00:25
Uavhengig av valutasvingninger, så er vel dette OK priser. Mulig man kan få noe billigere om man bestiller lang tid i forveien? 18000 t/r SIN er jo ingen upris.

Oder?

Discus
24-11-2015, 19:06
Uavhengig av valutasvingninger, så er vel dette OK priser. Mulig man kan få noe billigere om man bestiller lang tid i forveien? 18000 t/r SIN er jo ingen upris.

Oder?

QR var nede i rundt 12500 på en av de siste tilbudsrundene t/r SIN

SQ 777
04-09-2016, 19:43
For vel en uke siden fikk jeg tilbud fra deres samvirkelag, EK shop, om å kjøpe diverse ting enten for cash eller poeng.. Levering til Norge og noen få andre land foreløpig.

I dag kom tilbud om å kjøpe flybilletter for mix av poeng og penger.. ( 5.000 poeng er $ 40 ).

Har 6.000 poeng fra den berømte Bonusfeber åpningsflight for 2 år siden i disse dager. ( Gullkortet jeg fikk er nå sølv og snart null niks :colgate: ). De blir neppe cashed in.

Så det er vel targeted .

Det med flybilletter er noe interessent ? Spesielt hvis du har lyst til å forlate bonusprogrammet... Men gebyr ?

Tjab
04-01-2017, 17:46
Usikker på om det er tilbud eller ikke, men jeg finner noen T/R Oslo - BKK i First ned på 30K totalt.
Kan jo ikke være helt ille. Med "induviduell suite" osv....

jcnorway
13-01-2017, 13:11
Fikk e-post fra Emirates nå:

Dear Mr jcnorway,

For the first time, you no longer have to fly First Class or Business Class to enjoy our exclusive lounges. You can now pay to access Emirates lounges at Dubai International Airport, and bring guests who are also travelling on the same flight, for an additional charge*.


Leser man det med liten skrift fremkommer det også informasjon om hva det vil koste osv.

• Please note that if you are flying on an airline other than Emirates, or on Emirates Codeshare flights operated by any carrier other than Qantas, then your companion(s) will not be eligible for this lounge access.
This benefit is available only to members for themselves and any additional companion(s) they wish to bring along, provided their companion is also travelling onwards on the same Emirates flight; this benefit of paid lounge access is available only at Emirates Lounges at Dubai International Airport.
• DXB lounge access fees: First Class Lounges: USD 200; Business Class Lounges: USD 100; The Emirates Lounge: USD 100.
• Fees to upgrade from Business Class lounge to First Class lounge: USD 100.
• The fees are applicable for one-time access per adult for a maximum stay in the lounge of 4 hours only.
• Members choosing to pay for lounge access will have to ensure that payments for the entire duration until departure time are made to the lounge staff prior to admittance.
• Members (including their companions) exceeding a 4-hour stay in the lounge for any reason whatsoever (including without limitation flight disruptions and delays) shall incur an additional lounge entry fee for each 4-hour segment at the rates set out above.
• Paid lounge access per child aged below 12 years will be charged at half the adult rate set out above. Infants aged below 2 years will enjoy complimentary lounge access.
• Payments can be made at the respective lounge using a Credit/Debit card only (no cash payments or Miles redemption will be accepted).

SudCaravelle
13-01-2017, 16:27
Fikk e-post fra Emirates nå:



Leser man det med liten skrift fremkommer det også informasjon om hva det vil koste osv.

Fikk det samme selv - det er jo en interessant tilbud, denne First Class loungen kan klart anbefales. Tror dog jeg hadde ikke satt pris på alt for mange som mente det samme hvis jeg satt der selv med en 50.000 kroners billett.

Millemor
02-02-2017, 21:01
Fikk det samme selv - det er jo en interessant tilbud, denne First Class loungen kan klart anbefales. Tror dog jeg hadde ikke satt pris på alt for mange som mente det samme hvis jeg satt der selv med en 50.000 kroners billett.
Reiser i Business OSL-DXB-JNB om en drøy måned og har litt over 5 timers connection på DXB. Har jo da tilgang til Business Class Lounge, men lurer på hva den store forskjellen mellom den og First Class Loungen er? Og er det verdt $100 for å oppgradere?

KnutW
03-02-2017, 19:35
Har ikke prøvd F selv, men må si jeg ble ganske imponert over C. Tror ikke jeg ville brukt nesten 1000 kroner på oppgradering av loungen.

view
03-02-2017, 23:10
Reiser i Business OSL-DXB-JNB om en drøy måned og har litt over 5 timers connection på DXB. Har jo da tilgang til Business Class Lounge, men lurer på hva den store forskjellen mellom den og First Class Loungen er? Og er det verdt $100 for å oppgradere?

Største forskjellen er table service i First loungen, så du får en restaurant opplevelse med a la carte mat. I motsetning til buffet i business loungen.

Ellers får du inkludert en 15 min massasje i First lounge.

Champisen er den samme, vinene sikkert noe bedre i F og jeg må si at matkvaliteten i business lounge er jevnt over bra, jeg hadde definitivt ikke brukt 100 dollar på det.

Millemor
04-02-2017, 00:10
Takk for svar. :) Da holder jeg meg i Business loungen. Jeg klarer fint å forsyne meg fra buffet og massasje er ikke noe som frister, så for meg er det ikke verdt $100 å oppgradere. Regnet jo med at Business loungen er mer enn bra nok for meg som vanligvis "slummer" i Economy, men var nysgjerrig på hva som er forskjellen mellom de to siden Emirates tilbyr muligheten til å oppgradere.

AlexanderDGL
26-04-2019, 00:41
En idrett jeg har lenge vært aktiv i skal arrangere VM i DXB i November. I forbindelse med dette har det internasjonale forbundet fått tildelt en rabattkode på 10% hos Emirates.
Det er bare på Economy, og gjelder inn/ut til DXB.

Gjorde ett par prøvebookinger.. det er jo såklart bare «fare» som er rabatt på, så kanskje du kan spare noen hundrelapper på det beste.

Se vedlagt bilde.

Nettside direkte til skrivet her:
https://www.powerlifting.sport/fileadmin/ipf/data/championships/informations/2019/10__code_IPF_world_open_powerlifting_championships _2019_.pdf

Bizflyer
23-09-2019, 10:59
FinalCall og Emirates har denne uken en konkurranse hvor man kan vinne sølvstatus i Skywards. Tilgang til lounge og ekstra bagasje er noen av fordelene med dette kortet.
Konkurransen har bare 3 enkle spørsmål, så det bør være overkommelig for alle.

https://finalcall.travel/no/vinn-emirates-skywards-silver-medlemskap/

Lykke til!

Fnate
25-02-2024, 17:48
Fikk mail fra Marriott i dag. Om å linke kontoen med Emirates. På meg virker det som om man kan linke kontoen med Emirates og faktisk dobbeltdippe. Altså at man får samme poeng som før hos Marriott men at du i tillegg får Emirates Skywards poeng. Er det jeg som har misforstått helt?

"Rewards for Every Destination
EARN TWICE ON FLIGHTS
As a Marriott Bonvoy Platinum Elite member, you’ll earn 3 Marriott Bonvoy points per US$1 spent on eligible flights, on top of your Skywards Miles.

Plus, you’ll receive priority check-in and boarding.

EARN TWICE ON STAYS
If you’re an Emirates Skywards Silver, Gold, or Platinum member, you’ll earn 1 Skywards Mile per US$1 spent on eligible stays,² on top of your Marriott Bonvoy points.

If you’re an Emirates Skywards Gold or Platinum member, you’ll also get 4pm Late Checkout³ and more."

Snorreth
26-02-2024, 16:39
Fikk mail fra Marriott i dag. Om å linke kontoen med Emirates. På meg virker det som om man kan linke kontoen med Emirates og faktisk dobbeltdippe. Altså at man får samme poeng som før hos Marriott men at du i tillegg får Emirates Skywards poeng. Er det jeg som har misforstått helt?

"Rewards for Every Destination
EARN TWICE ON FLIGHTS
As a Marriott Bonvoy Platinum Elite member, you’ll earn 3 Marriott Bonvoy points per US$1 spent on eligible flights, on top of your Skywards Miles.

Plus, you’ll receive priority check-in and boarding.

EARN TWICE ON STAYS
If you’re an Emirates Skywards Silver, Gold, or Platinum member, you’ll earn 1 Skywards Mile per US$1 spent on eligible stays,² on top of your Marriott Bonvoy points.

If you’re an Emirates Skywards Gold or Platinum member, you’ll also get 4pm Late Checkout³ and more."
Fikk e-post om dette for ett par år siden. Mener bestemt at man fikk "dobbeltdippe", ja.
Men det er som skrevet, kun Silver og oppover?

Forøvrig ser jeg at man kan statusmatche Marriott Platinum+ mot sølvmedlemskap i CX og SQ nå.
Hvis man flyr fire ganger med SQ innen en viss periode får man også SilverKris Gold.

Fnate
26-02-2024, 20:18
Fikk e-post om dette for ett par år siden. Mener bestemt at man fikk "dobbeltdippe", ja.
Men det er som skrevet, kun Silver og oppover?

Forøvrig ser jeg at man kan statusmatche Marriott Platinum+ mot sølvmedlemskap i CX og SQ nå.
Hvis man flyr fire ganger med SQ innen en viss periode får man også SilverKris Gold.

Jeg har jo null status hos EK men er Platinum hos Marriott så da ville jeg i det minste tjent på eventuelle flights.

CX og SQ matchingen var ny for meg. Takker!