PDA

View Full Version : God tirsdag!


KristianSk
11-03-2014, 03:10
God morgen fra Tokyo. Gjemmekontor på hotellrommet noen timer nå, så er resten dagen fri. Ser ut til å bli en flott dag!

Ha en fin dag (alternativt natt)...:)

LN-MOW
11-03-2014, 07:30
G'morgen, ja .. begynner så smått å lysne her i Mosjøen. Kan tyde på at våren nærmer seg. Frokost er inntatt og nå skal tronen bestiges.

Ingen spesielle gjøremål i dag, men må vel på ett eller annet tidspunkt ut i uværet og skaffe forsyninger for heimen ...

nime
11-03-2014, 07:38
God morgen!

Flott rosalillaoransje himmel i dag tidlig :)
Begynner å få reisefeber igjen allerede, så det er vel på tide å få booket noe.

:fly

Someone
11-03-2014, 07:46
Mornings fra hovedstaden. Uvant å drive å kjøre uten å måtte bruke vindusviskerene eller store mengder spyleveske :) Spinning på Sats etter jobb. Ha en fjong dag

RWY 24
11-03-2014, 08:05
God morgen fra Timeekspressen! Lyst og fint, klar himmel, flott altså. Planen er en takaway-kaffe på Evita på Grønland før ferden går mot kontoret. Deretter skal datter på ballett, far på løpetur, og eldste sønn har fått trumfet gjennom pølser til middag. Storveis!

Fnate
11-03-2014, 09:25
God morgen fra Lillestrøm. Straks bærer det inn på kontoret der man skal være til litt etter lunch. Da bærer det til Kenya Workshop.

Elefanten har, på sin side, hjemmekontor og har trøkka dyna godt over hodet.

Ha en fin dag.

petter380
11-03-2014, 09:29
God natt fra YVR. Ble et latterlig nederlag hvor NY Islanders scoret hele 7 mål i tredje periode alene og vant 7-5... Jaja, søvn ordner det meste ;) Natta!

SQ 777
11-03-2014, 10:41
God morgen fra Lillestrøm.. Vel hjem med UA 38 i dag, men for raskt, kun 6.35 .. Da blir det ikke så mye søvn.... Uansett, satt godt med tomt sete ved siden og fruen en hel treseter på rad 21.... Beste var security på EWR, kø både på priority og vanlig.. Ingen på TSA Pre, og de er så laid back..:)

TOS
11-03-2014, 11:32
God tirsdag fra Tromsø! Solen jobber for å trenge gjennom skylaget. Et 2 timers møte før avreise mot London via OSL. Kun en drøy time på OSL så jeg regner med at den tiden må tilbringes i gullstuen. Bosetter meg på The May Fair så får vi se om det er en liten velkomstgave og om man evt blir oppgradert. Retur fredag ettermiddag.

Henshaw
11-03-2014, 12:10
Yay, halvveis til forelesning så merker man at sykkelhjulet er litt flatt og at årsaken er fordi det står en skrue i det...

LN-FHU
11-03-2014, 12:38
God ettermiddag fra Trondheim
Her forbereder man seg til morgendagens varslede flodbølge fra oven ved å gjøre absolutt niks for dette....:D
Skal vel en snartur til nabofylket for noe signeringer ang. hytta, men ellers fint lite å gjøre idag all den tid jobben er normal.

God natt fra YVR. Ble et latterlig nederlag hvor NY Islanders scoret hele 7 mål i tredje periode alene og vant 7-5... Jaja, søvn ordner det meste ;) Natta!

Canucks suger balle også , så det er ikke noe rart.... ;) ;)

Bizflyer
11-03-2014, 14:31
God etter lunsj fra det Skagenske.

Deilig vær og fin temperatur. Men hadde jo gjort seg med 20 grader til. Men kanskje like greit når man må tilbringe hele dagen på konferanse.

Ser frem til en time på øyet i ettermiddag før det blir god mat og drikke i kveld.

Hæppi tirsdag!

Henshaw
11-03-2014, 15:49
Huh, på utkikk etter hva jeg skal bruke den siste lille uken min alene på reise før jeg møter familien, så fant jeg ut at om jeg bruker EBG rabattkoden hos Avis så slipper jeg Young Driver Surchage... og de har ikke begrensning på hva slags type bil jeg kan leie heller :cool:

dc-8-63
11-03-2014, 16:56
God morgen fra Houston, hvor man er på kontoret denne uken, kom ned hit med en DagLiner (Dreamliner vedlikeholdt av Dag Johnsen og Co) en trivelig opplevelse. Nå er det tid for et møte med Norge - godt med kun 6 timer tidsforskjell.

OJB
11-03-2014, 17:08
God ettermiddag fra Aberdeen,
Da er dagen ferdig her og det er tid for å manøvrere fra Brigde of Don opp til Dyce i trafikken.
Nydelig vær her idag , 13grader og solen varmer godt.
Sk4616 tar meg over vannet tilbake til Sola på kveldingen i finværet.
Ha en fortsatt fin dag folkens.

sirpjalle
11-03-2014, 17:37
God ettermiddag/aften fra Stavanger.

Trøtt som en strømpe etter jobb, men hvile kan jeg gjøre når jeg blir gammel. :p

Generalforsamling i borettslaget i dag, og denne gang blir det annerledes da man sitter i styret. Og senere i kveld er det å sette seg ned å bestille billetter for en dagstur til ABZ.

Ha en fin en forumister :)