PDA

View Full Version : God Søndag tiiiiidlig morgen!


mcduck
09-03-2014, 06:05
God morgen fra Duck Island i Kristiansand :)

Kan melde om et par plussgrader, lettskyet.

Tidlig oppe da det er satt et nettmøte nå kl 05:30, med en asiatisk leverandør.
Kjenner det er litt for tidlig for meg.. tror jeg må finne fram en Burn eller RedBull fra kjøleskapet :P

Ellers skal jeg bruke dagen idag til å bestemme meg for om det blir noe San Francisco + Nevada tur (Se signatur for dato og rute). Det kommer noen store personlige utgifter snart (skole) og siste ukes tur til NYC ble i overkant dyr. Evt kan jeg forandre planene til noe billigere. Som billigere hotell, sove i leiebilen på vei SFO-LAS og bo på Hard Rock (5*) for 900kr for 2 netter. Ting trenger jo ikke bli så fryktelig dyrt. Får jo endel poeng for denne turen så det teller for.

Håper dere får en super dag, uten hodepine og forsinkelser. :)

SudCaravelle
09-03-2014, 06:25
Søndag morra blues…. Etter Ganske nøyaktig to år her nede så er fremdeles det å gå på jobb søndag morgen litt guffent.. Plaster på såret er dog "fri" på fredagen da. Helgen var nydelig og "veldedighets" ballet på fredagen var en artig opplevelse. Dragen er meget fornøyd med å være tilbake i festlighetene igjen.

I dag er det noen møter med noen store kunder/konkurrenter samt den bi-årlige visafornyelsen med medisinsk sjekk (en del skavanker som er forbudt her)

LN-MOW
09-03-2014, 09:44
G'morgen, ja .... merket at siste uken nok tok på en gammel kropp. Ikke ofte jeg sover 9 timer uavbrutt..... Men nå sitter jeg her med Peet's i koppen og medbrakt oatmeal i tallerkenen og kjenner velværet kommer sigende.
Her i Mosjøen er det et aldeles guffent vær .. Godt det ikke er langt å gå til jobben. ;)

ENGM 911
09-03-2014, 09:55
Nettopp trøkt i meg seks brødskiver etter hjemkomst fra nattvakt. Knaser godt i tastaturet på mac`n kjenner jeg. Nja, kona er rå på renhold så vi får se om hun ikke sveiper over og får fjernet halve kneippbrødposen fra qwerty ;)

En nattvakt til i "Upper District" så blir det fri på mandag. Inntil da: HVOR FA** er KRABI-TRÅDEN!!!!

LN-MOW
09-03-2014, 10:02
Inntil da: HVOR FA** er KRABI-TRÅDEN!!!!

Krabi? kos deg med denne isteden ... ;)

http://enfb.net/Flybilder/140206_SXM/15.jpg

Someone
09-03-2014, 10:05
Mornings fra Sandaker. Her har jge akkurat fått ryddet unnå etter gårsdagen. Ski på TV og en løpetur er det eneste som er planlagt idag. Ha en fin dag

robertaas
09-03-2014, 13:46
God søndag morgen fra deep south. Da er man over på sommertid og mistet en time i natt.

Ha en god en uansett tidssone.

Fnate
09-03-2014, 15:12
God morgen fra Lillestrøm. Litt løen i tromma, så det blir ikke de store prosjektene idag.

Man får glane litt på TV tror jeg.

Ha en fin dag

LN-MOW
09-03-2014, 16:21
God søndag morgen fra deep south. Da er man over på sommertid og mistet en time i natt.


Stusset på hvorfor laptopen viste en time 'feil' da jeg slo den på .. dette forklarer saken, takk slkal du ha. Hadde vel muligens oppdaget det neste helg, men likevel .. ;)

SQ 777
09-03-2014, 17:30
God dag fra NYC . Kaldt. Rock of Ages på programmet i dag

Hypern
09-03-2014, 17:33
Stusset på hvorfor laptopen viste en time 'feil' da jeg slo den på .. dette forklarer saken, takk slkal du ha. Hadde vel muligens oppdaget det neste helg, men likevel .. ;)

Det som er merkelig er at USA og Norge switcher over til sommertid og vintertid på forskjellige tider så i denne to ukers perioden er det litt mindre å tenke på.

mcduck
09-03-2014, 18:29
Det som er merkelig er at USA og Norge switcher over til sommertid og vintertid på forskjellige tider så i denne to ukers perioden er det litt mindre å tenke på.

Det som er merkelig er at vi i 2014 bytter til sommertid i det hele tatt ;)

Fnate
09-03-2014, 18:31
Hæ? Hva foregår? Har vi sommertid nå?

mcduck
09-03-2014, 18:36
Hæ? Hva foregår? Har vi sommertid nå?

I USA gikk de over i natt. Vi går over i sommertid 30. mars :)

AirbusTrond
09-03-2014, 19:16
God aften fra Johannesburg, nærmere bestemt Radisson BLU Gautrain. Anser søndagen som kun transportdag, med avreise ved 0930-tiden fra hotellet i Cape Town og ankomst 15 her. Har slappet godt av og skal nå spise noe så sjelden (for min del) som en middag på hotellet. Ser ikke for meg å utforske så mye av byen søndag kveld, og hotellrestauranten skal være bra den. God søndag!

robertaas
09-03-2014, 19:57
I USA gikk de over i natt. Vi går over i sommertid 30. mars :)Og det gir et par uker med rift i "space time continuum" hvor man kommer 1 time tidligere til Norge fra USA og selv med United er det mulig å dra rett på jobb mandag morgen.

Har ellers sett at Savannah antagelig er eneste flyplass hvor de har gyngestoler. Joda, det stod flere rundtomkring. Og grunnet hva som har skjedd med andre fly har de har økt beredskap som medførte ekstra sikkerhetssjekker ved gaten.
http://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=36331&stc=1&d=1394387714

Har kommet meg nordover og stilt klokken for andre gang idag. Og fra blomstring og lettkledte folk har jeg kommet meg til et sted hvor det er skikkelig istid.
http://forum.flyprat.no/attachment.php?attachmentid=36330&stc=1&d=1394387331

Fnate
09-03-2014, 20:56
I USA gikk de over i natt. Vi går over i sommertid 30. mars :)

Hah... Takk skarru ha.

Discus
09-03-2014, 21:32
God kveld - daff dag. Mye tv-titting og litt annet fjas. Med andre ord ikke produktiv på noen måte.


Har ellers sett at Savannah antagelig er eneste flyplass hvor de har gyngestoler. .


Neida, bare du som ikke har vært rundt omkring, jeg har selv gynget i Seattle til en fantastisk utsikt.
(Bilder: http://www.cascadiakids.com/seattle-airport-with-kids/ )

Finnes også flere steder:
http://wanderlustandlipstick.com/blogs/pamperspakhlava/2012/02/24/rocking-out-at-sea-tac-airport-rocking-chairs/

Seattle is one of several airports to put rocking chairs in their terminal. I’ve heard you can find rocking chairs at airports in Boston, Houston, Charlotte, Philadelphia and many other cities. At Sea-Tac, the rockers are situated by the giant window in the Central Terminal.

JoeW
10-03-2014, 20:43
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1972514_10201854289664319_297117333_n.jpg
Bilde postet på Facebook forrige uke fra Charlotte. Tror nok sjansen for å finne gyngestol på flyplass øker i sørstatene altså. :)

Twin Otter
10-03-2014, 20:56
Jeg så gyngestoler på flyplassen i Asheville NC i 2011. :)