PDA

View Full Version : God tirsdag fra Forus!


sirpjalle
04-03-2014, 06:48
God morgen fra Forus!

Ikke noe spesielt på tapetet i dag, sett bort fra et besøk hos leverandør, men det dukker opp nok noe annet panisk/spennendei løpet av dagen:p

Ha en fin en forumister! :)

Someone
04-03-2014, 06:57
Mornings. Møter på Prærien i dag. Lukter forresten overtidsmat lang vei. Ha en fin dag

Savipix
04-03-2014, 07:42
God morgon!

Dagens plan blir att försöka hitta ett sätt att ta sig från Blytheville, Arkansas via NYC hem i April. Kan det verkligen stämma att det är 3100:- i taxes and fees på en EB awardbiljett i C med lufthansa NYC-FRA-ARN?

Ha en strålande tisdag!

LN-MOW
04-03-2014, 07:44
G'morgen fra det høye nord! Her er igjen solen på vei frem til nok en vakker dag. Sluknet ved nitden i går ... gjorde godt.

Vanlig arbeidsdag i dag og transportetappe ned til Gardermoen, hvor natten skal tilbringes på et av de mindre, og for meg ukjente, etablissamentene ... men får sikkert sove der også .... Videre sørover i morgen formiddag.

Chriscross
04-03-2014, 08:49
God morgen fra Bergen.
Rakk en rask treningsøkt i dag. Bagasjen fra Sas kom i går kveld også. Kona fikk først beskjed om at den ikke ville bli levert før i dag, men noen så tydeligvis etterhvert Priority tagen. Fikk ny telefon om drosjelevering:-). Men hvorfor forsvinner bagasjen min alltid på hjemreise og ikke utreise???


Kan det verkligen stämma att det är 3100:- i taxes and fees på en EB awardbiljett i C med lufthansa NYC-FRA-ARN?


Lh økte nylig avgiftene på C og F så er redd det faktisk er korrekt.

Fnate
04-03-2014, 10:47
God morgen fra Gaustad. Plutselig var man parkert på kontoret igjen.

Skal, av alle ting, søke om visum til Russland idag. Så får man håpe de ikke tror jeg er KRIMinell.

Fortsatt fjong dag!

Ruby
04-03-2014, 10:56
God lunsj fra Sola, her er det fred og ro da kontoret er nesten folketomt. Kan se ut som at det blir kontoruke hele denne og neste uke så reise abstinensene vil nok snart være i anmarsj. Nå var planen å stikke ut å spise en bedre lunsj før slankekuren fortsetter i morgen.
Ha en strålende dag :)

Bizflyer
04-03-2014, 11:05
Its raining again.....
Og det skal det visst fortsette med ei uke til. Men godt det kommer som regn og ikke som snø da. Ser frem til litt mer vårlige fornemmelser snart.

Kontoruken er godt i gang og med vinterferie på skolen, må flere ting koordineres. Men det går da foreløpig.

Nok å gjøre på jobben også så tida flyr. Og vips er det vel snart helg igjen?

Good day!

LN-FHU
04-03-2014, 12:07
Hallois fra Trondheim
Full fres på jobb idag -sånn er det når en har en dag fri.Heldigvis bare to arbeidsdager igjen..... ;)
Fruen er sendt på arbeidsleir i svenskelandet, så hjemme på Fort LN-FHU er det cowboyene som er sjef.
Ha ein strålandes dag både cowboyer og indianere :D :D :D

Fnate
04-03-2014, 14:03
Skal, av alle ting, søke om visum til Russland idag. Så får man håpe de ikke tror jeg er KRIMinell.

Vips så skulle jeg visst ikke søke om visum til Russland allikevel. Sånn går nu dagan.

wilhelm
04-03-2014, 17:35
Hei fra BGO, her er det trangt så tydelig at Bergen trenger en større flyplass.

w

jameson82
04-03-2014, 19:13
God tirsdag fra Frankfurt. Knall tur fra Incheon med OZ i F. Opplagt crew,god mat og dagflygning med klarvær så har man sett mye av Kina og Russland fra fugleperspektiv.

Ha en opplagt en folkens

AirbusTrond
04-03-2014, 19:39
God aften fra varme Cape Town. Nyter late dager med særdeles god mat og særdeles billig drikke. Plages med litt solbrenthet og daglig bakrus, men ellers går det meste på skinner. Nå blir det middag på Mama Africa eller Carne, om noen har bord ledig (liker IKKE å planlegge!). God tirsdag ønskes!

Fnate
04-03-2014, 20:46
Nå blir det middag på Mama Africa eller Carne, om noen har bord ledig (liker IKKE å planlegge!). God tirsdag ønskes!

Åååååhåhååååååå, Mama Africa... Har gode minner derfra altså.

Discus
04-03-2014, 21:08
God aften

Mornings. Møter på Prærien i dag. Lukter forresten overtidsmat lang vei. Ha en fin dag

Tilbake på Prærien her også, overtid var nok taktisk av deg i dag. Brukte 1 time(!) fra "gate 30" til Lysaker i ettermiddag!

ENGM 911
04-03-2014, 21:12
Vips så skulle jeg visst ikke søke om visum til Russland allikevel. Sånn går nu dagan.

Skal jeg dra over og gi dem en ørefik? Kanskje du får reist allikevel da?

Someone
04-03-2014, 21:14
Tilbake på Prærien her også, overtid var nok taktisk av deg i dag. Brukte 1 time(!) fra "gate 30" til Lysaker i ettermiddag!

Da jeg stakk hodet ut døren for å hente "godsakene" fra Spice så jeg at køen begynte nede i parkeringshuset vårt. Antar det samme gjaldt hos "naboene" også. Var visst noe krøll på E18

AirbusTrond
04-03-2014, 22:05
Åååååhåhåååå, Mama Africa... Har gode minner derfra altså.

Var fullt, så ble Carne i stedet. Helt greit med flott entrecote på beinet (600 gram), forrett med asparges og egg, dessert med kakesak med eggedosis og masse rom - musserende, hvit og to glass meget gode røde, samt dobbel brandy og ditto espresso - ble fort 400 kr, med rause tips. Mama Afrika ser jeg ned på fra hotellet, så skal besøkes en dag... :stir

LN-MOW
04-03-2014, 23:24
Var fullt, så ble Carne i stedet. Helt greit med flott entrecote på beinet (600 gram), forrett med asparges og egg, dessert med kakesak med eggedosis og masse rom - musserende, hvit og to glass meget gode røde, samt dobbel brandy og ditto espresso - ble fort 400 kr, med rause tips. Mama Afrika ser jeg ned på fra hotellet, så skal besøkes en dag... :stir


Bah ... Akkurat det jeg trengte å lese her jeg sitter på Gardermoen Airport Hotel med en slapp Ringnes....

LN-FHU
04-03-2014, 23:44
Bah ... Akkurat det jeg trengte å lese her jeg sitter på Gardermoen Airport Hotel med en slapp Ringnes....


Gardermoen Airport Hotel.....ække du kånsiersj da.....?

LN-MOW
05-03-2014, 00:00
Stinn brakke på begge.