PDA

View Full Version : Fnatstatsisk fredag fra Bohol


jameson82
28-02-2014, 05:31
Endelig fredag, nei forresten det betyr man snart skal hjem så er vel alt fredag, fra Bohol Filippinene. Bare helga igjen nå
Hatt fnatstastisk 14 dagers opphold her , og har svømt med 12 meter lange hvalhaier, snorklet og sett verdens minste og sløveste primat (takk Robert).
Folkene her er utrolig vennlige og hjelpsomme, og da man kan leie en båt en hel dag for 6 personer med mannskap på 2 og bensin for 270kr gjør det ikke all verdens innhogg i skillingsboka eller. Anbefales..

Ha en fnatstastisk en folkens. :p

nime
28-02-2014, 06:01
God morgen fra Oman! Hadde en flott tur i ørkenen i går, fantastisk å oppleve sanddynene i Empty Quarter. Kun solseng og en god bok i dag :cool:

Høres ut som du har en kanonbra tur, jameson82!

mcduck
28-02-2014, 06:50
God torsdag kveld fra NYC :)

Måtte på sekundært intervju i imigration på EWR. Huff, det tok sin tid, rundt 30 minutter, hvorav 5 minutter spørring, 25 minutter venting :D
Så bar det til hotell innsjekking på Millenium Hilton, ble oppgradert til Cityview i 43. etasje.
Så ble det et par øl og god mat i finansdistriktet før vi tok turen til Times Square, kjente på temperaturen og dro til hotellet igjen ;)

Ha en super fredag folkens!

Someone
28-02-2014, 07:40
Mornings fra Oslo. En økt i skogen venter før kursen settes mot hytta.

EB
28-02-2014, 07:59
God morgen fra Havna på Tjøme. Denne øya er nesten like flott på denne årstiden. Innover til en økt på en annen brygge før det blir start på en stille og rolig helg hjemme. Nyt!

RWY 24
28-02-2014, 08:18
God morgen fra Timeekspressen mot Oslo! Deilig med en time for seg selv på morran. Savner bare kaffe nå, men det ordner seg så snart jeg kommer fram. Jeg driver og lærer opp barna til å komme seg til skolen på egenhånd nå, så jeg kan ta en tidlig buss, og det ser ut til å funke helt utmerket. En dag på kontor venter. Ha en flott dag!

kimpe
28-02-2014, 08:59
God morgen!

Straks på vei ut til TRD og en helg i Tiggerstaden.... Ikke hatt en frihelg siden midten av Januar og ser ut til at det ikke blir noen før sistehelgen i Mars. Tungt å ikke ha en eneste fridag på 9 uker gitt. Kjenner at det trengs snart!

SK351 venter, møter utover dagen, og Dag 1C i NM i Gratispoker i kveld! Det gledes!! :)

Ha en fin helg alle!

Kim

Bizflyer
28-02-2014, 10:07
God fredag fra det Sørlandske!

Her er det grått, tåke og regn. Den lille følelsen av vår man fikk i går ettermiddag er helt borte igjen. Men for all del, det snør nå ikke iallefall. Aldri så galt at det ikke er godt for noe, eller omvendt.

Kontor dag i dag, og så tror jeg vi skal smelle til med schnitzel und bratkartoffeln til middag i dag etter raidet til Danmark i går. Kanskje man må ha et lite glass vin til det også. Det er jo tross alt fredag. Heldigvis ingen store planer i helga som skal forpurre alle de andre oppgavene som må utføres. Har nok å ta tak i. Den som bare hadde ligget på en varm deilig strand med ein slik paraplydrink i lanken. Ahhhhh Er det rart jeg drikker??

Dagens visdomsord:
" It's only when you see a mosquito landing on your testicles that you realize that there is always a way to solve a problem without using violence. "

God helg ønskes!

robertaas
28-02-2014, 10:42
God morgen fra tiggerstaden. Bare én landfast helg igjen nå....

Endelig fredag, nei forresten det betyr man snart skal hjem så er vel alt fredag, fra Bohol Filippinene. Bare helga igjen nå
Hatt fnatstastisk 14 dagers opphold her , og har svømt med 12 meter lange hvalhaier,
Heldiggris, har enda ikke svømt med disse.

Føler meg fortsatt slik litt utpå morgenen:
http://lh4.googleusercontent.com/-2odq_Qkaoik/TWp-p562E_I/AAAAAAAABSc/M8tGTlC6XMQ/s800/IMG_1238.JPG
Disse sløvingene skal ha vært inspirasjonen til både Yoda, ET og gremlins.

Ha en god en uansett hvilke kryp dere har størst slektskap til.

OJB
28-02-2014, 10:55
God formiddag fra Forus,
Her blir det en kort fredag idag i prosjektet.
Det ble sen hjemkomst med KL1205 i går kveld. ca halvtime sen ut fra AMS på grunn av "staff shortage" som skipperen uttrykte det. Lasting av baggasje gikk tregt.
Helgen planlegges på ski i Sirdal.
Ha en fin dag Forumister

LN-FHU
28-02-2014, 11:50
God formiddag fra Trondheim
Noe roligere idag...kvelden avrundes med 3-retters på To Rom og Kjøkken (http://www.toromogkjokken.no/) ikveld,sammen med gode kolleger på jobben. Viktig å kose seg litt i en hektisk hverdag.

Ha en flotters dag :D :D :D

Chriscross
28-02-2014, 13:49
God dag fra Dubai. Fasinerende å sitte i 37 etasje, også er det alikevel bygninger som ødelegger utsikten... Tror vi allikevel får med oss fyrverkeriet som skal være senere i dag av en eller annen grunn.

Grosvenor House anbefales!

LN-MOW
28-02-2014, 13:53
G'morgen fra vestsørøst .. Nå bærer det straks avgårde til den lokale hovedflyplassen for den første av dagens Airbusser. 25 grader ute, og det er IKKE celsius...

Twin Otter
28-02-2014, 16:11
God ettermiddag fra gate 17 på Sola. SE-DOR er nok straks klar for å fly meg på dagens første etappe. Ny reg. i loggen! Ha en god helg!

AirbusTrond
28-02-2014, 16:26
God dag fra Long Street, Cape Town. Herlig by så langt! Turen med Lufthansen nedover gikk greit, og A380 Economy er ikke verst, tross fullt fly. Hotellet vel og bra og billig, og rett over gata finnes Beer House, et helt nytt kult ølsted med 99 sorter. Det eneste problemet er jo at man også må passe på å drikke den lokale vinen her ned. Men - det får gå. Fiskelunsj er overstått, så fortjener biffen til kvelds. God helg!!

Twin Otter
28-02-2014, 16:35
Hurra for snø og regn på Gardermoen. Visstnok innført restriksjoner på innkommende fly så vi har fått slot-tid til kl 1555.

Discus
28-02-2014, 16:53
Da har man fløyet BA. Samme ombord produkt som forrige gang, og gangen før det, og .....:drink Ha en fin dag med eller uten nytt konsept.

Fnate
28-02-2014, 20:26
God morgen fra avdeling Venice Biiiatch. Det regner og blåser her, men planen for dagen er stort sett en monsterbrunch med kollega og påfølgende kundemøte. Deretter jager jeg kollegaen til flyplassen og børner selv ned til Carlsbad for en frihelg på Fnat Seasons der nede.

Ha en fin dag

Fbu76
28-02-2014, 22:03
God ettermiddag fra Courtyard Manhattan/Midttown East Hotell. Mens McDuck tar seg av Finansdistriktet, er det jeg som ivaretar Flyprats interesser litt høyere opp på Manhattan denne helga. 15 minus på morgenkvisten og isende nordavind. Han med boden på hjørnet har allerede fått avsetning på to sett skjerf, hansker og lue. Blir ingen tripreport denne gangen. UA39/38 er veldokumentert. Flyet er dritt fullt begge veier og de har fortsatt valg mellom chicken, beef og vegetar. Skriver i New Yorktråden om Motherburger.com, frokostrestaurant Midtown Restaurant og kanskje litt til. Ha en fortsatt strålende dag!!!

LN-MOW
01-03-2014, 00:08
G'ættermidda fra JFK hvor sola skin. Nå settes snart kursen over det store havet i en hvit Airbus med kors på halen.

Flyverelgen gleder seg allerede til wrap i morgen.