View Full Version : Nu på lørdag reiser
Det er 3 gangen jeg reiser ned og skal hente flyet. Nu er det bra vær framover så håpes det lykkes! Vi tar Norvegian på lødag 6 Mai kl 1835 med ankomst Vilnius 2120.Regner med å fly hjem mandagen,søndagen vis vi kommer gjennom Toll og papir haugen den dagen. regner ikke med det. Har ikke snakket med MountainDew ennå da han er på farten fra Vigra-Gardermoen-Flesland. Vi skal lage en reportasje.
Her er bilde av flyet. Har fått flotte nye skinnseter!!!
http://www1.airpics.com/showimg.php?imgid=54479
TigerBlack
04-05-2006, 19:44
Lykke til :)
Pratet med jeg tror det var din far ista da han sjekket billetter til VNO.
Artig,vi er 3 stk fra Bergen. Skal innom Norvegian skranken på lørdag og kjøpe en modell som gave til Kauno Aeroklubas. De hjelper oss mye. Tar kontakt med deg vis du er der. (www.aerokaunas.lt)
quarrtsiluni
04-05-2006, 20:18
Ringerikes Motorflyklubb fikk hjem sin PA-28-161 fra Kaunas i dag.
Interiør og eksteriør ble aldeles nydelig!
Lørdag blir det garantert perfekt flyvær! (http://ows.public.sembach.af.mil/asp/syn00120_looperb.asp?name=synoptic&loc=GifImages)
Hu hei hvor det går, nå som våren endelig er kommet! :)
Jeg så du jobbet i SAS/Braathen Scanor,Sorry. jeg er også trykker (grafisk). Vi har hatt kontakt med Ringerikes Motorflyklubb quarttsiluni. Jeg fikk ikke se maskinen når jeg var der sist bare tlf kontakt. Gleder meg.blir ekstra kjekt når det er bra vær.
MountainDew
04-05-2006, 21:29
Scanor kan sikkert skaffe en SASBraathens modell også som vi kan gi i gave :)
Hadde en flott tur med SASBraathens 737-600 OSL-BGO i dag. Fikk sitte i cockpit så det var gode greier. Kan legge bilder på forumet når jeg klarer å få det til...Oppskrift?
Jeg bruker photobucket. Poster bildene på siden min der og brukes så img funksjonen her på forumet. Veldig enkelt!
Vi er på Scandic hotelet utenfor Säve og indremisjonsgutta tar et glass vann. Flyturen gikk som "according to flight plan". MountainDew tok mange bilder. Vi tok LN-KKI til Vilnius. Vi så noen spottere med en hvit bil og to karer med en mörk blå fire hjuls trekker. Take off ENGM var 1843 local time. Kjente igjen maskinene gutta tok bilder av, vi så de fra terminalen.
Vi er hjemme nu. Turen gikk greit! Fløy fra Sæve idag 1130 og fløy opp svenske kysten til Rygge og krysset Oslofjorden over til Tønsberg for å se Jarlsberg fra luften fortsatte videre mot Notodden samtidig som vi gikk opp til FL 80 mot Bergen. Fantastisk utsikt over Hardangervidda med isdekte vann og snøfylt vidde. Flyr over folgefonna og desender ned til 1500´ og entrer controlsonen på Flesland Lander 1410.