PDA

View Full Version : God mandag fra Kuala Lumpur


Hypern
17-02-2014, 03:39
Hmpf ja da må man traske til den norske ambassaden for å skaffe seg et nødpass. Så jævelig irriterende det her skulle skje, men men det er heldigvis ambassade her. Hadde vært litt mer trøbbel i et land uten ambassade/konsulat - feks Taiwan - grøss og gru. Norge anerkjenner jo ikke at det landet finnes - selv ikke igjennom uformelle kanaler (de aller fleste land der har jo et trade institute som i praksis fungerer som en ambassade)

Ludde
17-02-2014, 04:25
God mandag fra Narita.
+ 8 grader och sol, molnfritt och helt ok.
Få se vad dagen hämtar!

BSSW
17-02-2014, 05:23
Grynt fra Tananger

Her har man hatt en flere timer lang diskusjon gående mellom hjernen og kroppen. Topic: Er det nødvendig med søvn nå?
Da det begynte å virke som om hjernen skulle vinne, og man skulle få sovet litt, så kikket jeg på en klokke og fant ut at hvis jeg sovner nå så kommer jeg til å forsove meg. Så dermed er man oppe over 2 timer før man pleier. Kan bli en interessant dag :drunk:

Håper at det går bra med Ethiopian 702, og det ikke blir en reprise av forrige ET 767.

Lite planer for dagen, annet enn mine timer på jobben, før en tur innom butikken, før man kommer seg hjem igjen.
Kanskje lese litt i løpet av dagen.

En ting er sikkert, det blir tidligere i seng i kveld!

Ha en bedre dag forumister :)

Someone
17-02-2014, 06:53
Mornings fra Oslo. Ikke prærien idag, men en tur til Skogen. Og slik ser det ut som det vil bli en stund fremover. Men hva sier man ikke ja til for å forsøke seg et steg nærmere sitt endelige inkompetansenivå. Trening, samt utpakking og rydding i kveld. Ha en fin dag

KristianSk
17-02-2014, 08:07
God morgen fra Flytoget.. Stavanger står på programmet. Det er vel egentlig ikke noe å skrive hjem om, men jeg gjør det likevel. Ha en brillefin dag!

ATC-flyradar
17-02-2014, 08:15
God morgen fra Oslo nord - endelig fikk vi vær også - ikke bare i OL landsbyen :)

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/p320x320/1619110_10151887259081260_690912009_n.jpg

Blir vel kanskje litt ( bittegrann) OL titting i dag.

Jan

winrace12
17-02-2014, 09:19
God morgen fra DY3222 (LN-NGF) på vei til København. Deilig med fint vær og ferie :) Ha en strålende dag!

mcduck
17-02-2014, 09:39
God morgen fra kristiansand.

Har endelig fått booket hotell til New York turen neste uke. Fikk booket meg inn på Millenium Hilton og det blir mitt 3. besøk der. Ellers går det i OL (Curling) og ekstra god frokost.

Ha en fin dag folkens!

Fnate
17-02-2014, 09:53
God morgen fra toget til Nationaltheatret.

Tenk, idag skulle jeg vært i Singapore, men lure meg er heller her. Dermed kunne jeg spise wiener i lompe og blings med kokt egg i går mens jeg så på OL. Prøv den i Singapore da... Hæ hæ hæææ?

Kos døkk

Thomas
17-02-2014, 10:28
Etter 3 dager på danskebåten med kollegaer i helgen er det antiklimaks deluxe å komme seg på jobb igjen, redbull, cola og OL på TV er en soft start.

Sjallabais!

LN-FHU
17-02-2014, 14:49
G'ettermiddag fra Trondheim i regn
Mandagsblues idag med horder av kolleger hjemme med pest,kolera,farang,feber og andre ulumskheter. Ja ja, glad man kan holde flere baller i luften samtidig.

Ha en ballefri dag ;)

LN-MOW
17-02-2014, 14:57
Avslappende dag her i vestsørøst. Fikk et snarbesøk av eldstemann, som er i byen på et jobbintervju. Mest sannsynlig han havner i Myrtle Beach, dog. Kontrakten med Google er utløpt så det blir exit Seattle.

Her er det både fri- og helligdag. Helt greit det.