PDA

View Full Version : Trekk fra konto i forbindelse med hotell?

Hypern
15-02-2014, 17:26
Hei
Har blitt trukket på konto for hele oppholdet på dette Hilton hotellet. Trodde ikke kontoen ble trukket før avreise - men at man bare stilte en garanti? Det irriterer meg litt da jeg vanligvis bruker mitt Mastercard for dette, men ble nødt til å bruke VISA kortet da det ikke funket. Er det da mulig å betale med Mastercard før avreise?

KristianSk
15-02-2014, 17:33
Hei,

de rimeligste prisene krever ofte forhåndsbetaling (og kan ikke avbestilles), tipper det er årsaken.

Hypern
15-02-2014, 17:43
Hei,

de rimeligste prisene krever ofte forhåndsbetaling (og kan ikke avbestilles), tipper det er årsaken.

Dette var aldeles ikke den rimligste prisen for å si det mildt. :rolleyes: Ser kanskje at jeg ikke ar tydelig nok - altså det ble trukket ved innsjekk ved hotellet. Men ønsker å betale med Mastercard når jeg sjekker ut.

Cecilie
15-02-2014, 17:46
Det går fint det. Du bare gir dem MC ved utsjekk. Det er kun et "hold" som er plassert på Visakortet ditt for incidentals, og blir tilbakebetalt hvis du velger et annet kort ved utsjekk.

econ
15-02-2014, 18:00
Det samme skjedde med meg da jeg bestilte en suite på Waldorf Astoria Orlando. Men det var kun et depositum ikke hele prisen. Da jeg avbestilte rommet for å bestille et større rom fikk jeg tilbake det gamle depositumet og ble trukket på nytt for det nye. Depositumet var på ca 20% av romprisen, tror kanskje de bare har det på litt dyrere rom.

KristianSk
15-02-2014, 18:14
Beklager, jeg leste nok litt raskt. Skjønte det som at du hadde bestilt et opphold frem i tid. Som nevnt tidligere, bare å levere et annet kort ved utsjekk.

Sondbjo
16-02-2014, 19:29
Hei
Har blitt trukket på konto for hele oppholdet på dette Hilton hotellet. Trodde ikke kontoen ble trukket før avreise - men at man bare stilte en garanti? Det irriterer meg litt da jeg vanligvis bruker mitt Mastercard for dette, men ble nødt til å bruke VISA kortet da det ikke funket. Er det da mulig å betale med Mastercard før avreise?

Bestilte du direkte på Hilton.com?

Hypern
22-02-2014, 08:07
Dette fikk jeg tilbake da jeg sjekket ut - holdet ble altså tilbakeført da jeg betalte med Mastercard ved utsjekk, så var bare midlertidig hold på konto.