PDA

View Full Version : Ny reklame-spot

Hurum
03-05-2006, 15:47
Sjekk ut flynordics (http://www.flynordic.com/greed/index.html) nye reklamespot som sendes på svensk TV.

Masse bakgrunnsmateriale også.

Litt mer hipt enn Norwegian.....

nevermind
03-05-2006, 23:04
Mulig at jeg er litt treg, men dette skjønner jeg lite av. Jeg greier ihvertfall ikke å se hvordan dette kan forbindes med flyvning/flyselskap. Jeg lurer på om noen andre på dette forumet makter å forklare meg dette?

:nor

jikswoboB
03-05-2006, 23:33
For what are you paying? Budskapet är väl ungefär att det slösas för mycket pengar på överflöd. Varför betala dyrt för en flygstol hos en konkurrent när du kan flyga billigt utan onödig lyx med Flynordic...typ. Det märks att det är en musikvideoregissör som ligger bakom den. Det "artistiska formatet" gör väl att det inte är helt lätt att fatta budskapet. Bra eller ej. Den är onekligen lite annorlunda.

Hurum
03-05-2006, 23:40
Originally posted by nevermind

Mulig at jeg er litt treg, men dette skjønner jeg lite av. Jeg greier ihvertfall ikke å se hvordan dette kan forbindes med flyvning/flyselskap. Jeg lurer på om noen andre på dette forumet makter å forklare meg dette?

:nor
Budskapet går vel ut på at en har i overflod av saker og ting, og at en ikke trenger å betale masse ekstra for noe som en egentlig kanskje ikke trenger.
Kan forstå det var litt vanskelig å forstå reklamen om en ikek fulgte med hele tiden.

LN-MOW
04-05-2006, 00:11
Som reklamefilm er den elendig. Budskapet forsvinner i alt rotet .... Saa dette er ogsaa sloesing ettersom flynordic betaler for aa faa igjennom et budskap som det store flertall ikke kommer til aa forstaa - og heller ikke gidder aa involvere seg i for aa forstaa.
Kun for bransjefolk. Og da mener jeg ikke flybransjen ....

krølle
04-05-2006, 10:50
:naughty: er vel en "understatement" når det gjelder Fly Nordic. Mener de at deres moder selskap også er blant de som "lopper" folk.
Er synd/bra at ikke Sasbraathens benytter samme reklametriks for å lokke kunder,
tenker tilbake på den annonsen som Fly Nordic hadde i DN ifjor sommer hvor de
lovte priser som de ikke hadde.
Sjekket med selvsyn hele perioden de ahdde i annonsen og der var 0 billetter osl/arn
til annonsert pris
:mol