TigerBlack
30-01-2014, 20:15
Jeg ser på en tur til LA til høsten. Jeg har ikke tenkt å fly ID denne gangen mye pga at jeg er avhengi av å reise på gitte datoer.
Jeg ser på forsjellige flyselskaper og prisene er mer eller mindre det samme, det skiller såpass lite at jeg ikke gidder å bry meg om noen småkroner i forsjell.
Følgende selskper ser jeg på primert
BA, KL, EI, LH, LX , VS og UA
Det jeg er ute etter er der jeg rett og slett får mest igjen for pengene. Både komfort og bagasje evt extra piece på bagasje teller tungt i denne grad. La meg poengtere her at det er snakk om økonomi eller økonomi ekstra/premium economy --- IKKE --- business class.. det har jeg ikke råd til..
Sålangt jeg har sett det sålangt er BA og KL i ledelsen. BA vinner noe på at de har A-380 på LHR-LAX ,men taper noe på en helsikkens dyr forhåndsreservering av seter noe jeg ser på som viktig, mens KL vinner på dette med en relativt rimlig oppgradering til comfortklassen.
Norwegian er ikke med i denne betrakningen pga at jeg ikke anser dem som politlige nok på langdistanse, dette sammen med at de har kun en ukentlig avgang til L A og vi planlegger en 10 dagers tur og at prisene dems ikke er veldig forsjellig fra de andre gjør at DY taper denne gangen.
SAS er også nedprioritert i denne omgangen da jeg ønsker å fly noe annet en SK/UA som jeg har gjort en del ganger nå.
EI og VS vet jeg ikke har direkte forbindelse fra Norge ,men jeg har ingen problem å komme meg til hverken Dublin eller London
Jeg ser på forsjellige flyselskaper og prisene er mer eller mindre det samme, det skiller såpass lite at jeg ikke gidder å bry meg om noen småkroner i forsjell.
Følgende selskper ser jeg på primert
BA, KL, EI, LH, LX , VS og UA
Det jeg er ute etter er der jeg rett og slett får mest igjen for pengene. Både komfort og bagasje evt extra piece på bagasje teller tungt i denne grad. La meg poengtere her at det er snakk om økonomi eller økonomi ekstra/premium economy --- IKKE --- business class.. det har jeg ikke råd til..
Sålangt jeg har sett det sålangt er BA og KL i ledelsen. BA vinner noe på at de har A-380 på LHR-LAX ,men taper noe på en helsikkens dyr forhåndsreservering av seter noe jeg ser på som viktig, mens KL vinner på dette med en relativt rimlig oppgradering til comfortklassen.
Norwegian er ikke med i denne betrakningen pga at jeg ikke anser dem som politlige nok på langdistanse, dette sammen med at de har kun en ukentlig avgang til L A og vi planlegger en 10 dagers tur og at prisene dems ikke er veldig forsjellig fra de andre gjør at DY taper denne gangen.
SAS er også nedprioritert i denne omgangen da jeg ønsker å fly noe annet en SK/UA som jeg har gjort en del ganger nå.
EI og VS vet jeg ikke har direkte forbindelse fra Norge ,men jeg har ingen problem å komme meg til hverken Dublin eller London