PDA

View Full Version : God tirsdag morgen...


EB
02-05-2006, 07:02
Da skal arbeidslivet testes igjen... Kun interne møter i dag... I ettermiddag blir det trening - ikke mye av det den siste tiden. Ha en bedre tirsdag!

ENGM RAMP
02-05-2006, 07:06
Arbeidslivet skal straks avsluttes, i allefall for noen og 60 timer fremover....

Hopper snart inn i fruens lille sportsbil som jeg så allernååådigst har fått låne idag og fiser hjemover og rett under dyna...

Sååå er det på igjen natt til fredda'n

Ha en strålende dag alle!

:nor

wf145
02-05-2006, 08:21
Og her er tidlegvakta i gang, godt å vere på ein liten visitt på jobb igjen, har framleis 2 veker att av pappapermen. Ha ein fin dag folkens!

CK
02-05-2006, 08:33
på jobb 06:40 i dag - og jammen lå det ikke en pakke fra Amazon og ventet. Kun viljestyrke gjorde at det ikke ble cappuccino fra kaffemaskinen og bokkos i "loungen" på morgenkvisten. jobbe-jobbe-jobbe

EB
02-05-2006, 08:34
Tja... Har sendt deg en mail som kan få deg til å endre mening vedr. kaffe i loungen!!!

MartinL
02-05-2006, 08:43
good morning Oslo!

Gardemusikken på TV2 og oppløftene værmelding. Mai du skjønne er på vei:)

Eksamen om litt over en time.. argh

Nyt regnet så lenge det varer for nå kommer sola snart folkens!

Someone
02-05-2006, 09:03
God morgen fra Lilleaker hvor været ikke akkurat får frem vårstemningen :-(

Idag skal jeg flytte kontor fra 5 til 6 etasje noe som gjør at jeg tror jeg får sjøutsikt :-)....MEN det er selvsagt ett men og det er jeg ikke lenger kan kikke på jentene som går forbi som jeg gjør idag siden jeg også skal sitte på andre siden av bygget

SK384
02-05-2006, 09:12
God morgen !

Strålende dag i Alta igjen. Har vært flott vær her en ukes tid nå. Startet dagen med en morgentrim på sykkel. Det ble 15 km sløyfen i dag. Ingenting er som å starte dagen med en sykkeltur og en god og varm dusj på jobb etterpå.

Trety
02-05-2006, 12:15
Glad tirsdag! Godt med langhelg, men nå er det tilbake på jobb for å slappe av. :)

Det ble en meget god helg, vi fikk niese nummer 2 sent søndag kveld (hun var stor, 4510 gram og 55 cm). Så det har blitt mye barnepass av den eldste niesen og i dag skal mor og den yngste besøkes.
Dessuten tok Start omsider årets første Tippeligaseier, med 1-2 borte mot Viking. Det at de slo Viking borte var en ekstra fjær i hatten ettersom det viktigste ikke er å vinne med å slå Viking. :p

LN-MOW
02-05-2006, 14:29
God morgen fra Alpharetta hvor solen naa skinner inn vinduet mitt. Har akkurat snudd Pondus-kalenderen til mai.

Ingen store planer for dagen, annet enn muligens en liten tur paa treningsstudioet. Oh yeah - truck'en trenger oljeskift. Da blir det muligens en tur ned til mall'en og besoek i bladhylla paa Barnes & Nobles.

Bizflyer
02-05-2006, 14:39
God tirsdag formiddag fra Stockholm!

Etter å ha vært plaget med Bronkitt og fravær av internettilgang i hele forrige uke er jeg nå tilbake igjen!

I dag gikk turen fra Krs via CPH til Stockholm for en tre dagers konferanse. Opp 0445, flyavg 0625 osv. Det er nattflyet spør du meg! Fordelen var at det var MD80 på begge legg. Og jeg må si at det er mye mer behagelig å fly MD enn gris. Torsdag kjempet jeg meg frem og tilbake til Oslo. Det var 738 begge veier. Noe trangere gris enn det har jeg sjeldent vært borte i. Den var mye værre enn de andre grisene til SK.

Jaja. Godt å være i gang igjen. I kveld blir det en bedre middag med god vin til! Skal bli hyggelig det!

Ha en bedre ettermiddag!

BF:cool2

dc-8-63
02-05-2006, 17:08
God morgen i fra oss i Vest

...en nydelig dag....kan sitte ute paa fergen paa vei inn til Seattle med en dobbel latte. Haaper at det blir avreise til Milano paa onsdag, om SAS vil....endringene p av billettene pga svigerfars sykdom viser seg aa vaere vanskligere enn den gangen jeg jobbet i SAS. Stort sett svaert vanskelig aa faa noen svar....haaper dagen gir oss et svar.....