PDA

View Full Version : Matching til HHonors Gold?


peterfox
28-01-2014, 20:49
Hei,
Har Club Carlson Gold og IHG Platinum Elite,
Hvilket program gir beste mulighet for matching til HHonors Gold ?
Skal bestille en uke i MIA til sommeren, og i USA er Gold = Gull = Oppgradering.

Cecilie
28-01-2014, 21:00
Hilton matcher CC gull/concierge mot at du gjør en challenge. 5 opphold i løpet av 3 måneder eller noe, var det jeg fikk tilbud om i fjor i alle fall.

WooAa
01-02-2014, 18:57
Jeg fikk dette tilbuder her om dagen. Helt ok, og jeg skal over til statene i April. CC Gull mister jeg nå i februar uansett, så hvorfor ikke :)

peterfox
01-02-2014, 19:12
Jeg fikk dette tilbuder her om dagen. Helt ok, og jeg skal over til statene i April. CC Gull mister jeg nå i februar uansett, så hvorfor ikke :)

Hvilket tilbud ?

Bergern
02-02-2014, 11:08
Dette antageligvis...

Hilton matcher CC gull/concierge mot at du gjør en challenge. 5 opphold i løpet av 3 måneder eller noe, var det jeg fikk tilbud om i fjor i alle fall.

WooAa
02-02-2014, 14:39
Som Bergern sier:

Jeg tok kontakt med kundeservice og fikk beskjed om at jeg kunne få Gull mot å bo 10 netter eller 5 opphold i løpet av 90 dager.

Da jeg skal til vestkysten i april og mister mitt CC Gull nå i februar, ser jeg på dette som er greit tilbud :)

hifiman
02-02-2014, 15:27
Som Bergern sier:

Jeg tok kontakt med kundeservice og fikk beskjed om at jeg kunne få Gull mot å bo 10 netter eller 5 opphold i løpet av 90 dager.

Da jeg skal til vestkysten i april og mister mitt CC Gull nå i februar, ser jeg på dette som er greit tilbud :)

Når dem mener 5 opphold mener dem overnatting på 5 forskjellige Hilton hotell?

WooAa
02-02-2014, 15:51
Vel - Jeg leste litt på "terms and conditions":

"A "stay" is defined as the total number of consecutive nights spent at the same hotel, whether or not a guest checks out and checks back in again"

Så det er ikke mulig å sjekke inn og ut på samme hotell for at det skal telel som to opphold. Jeg skal være i LA 4 netter og i SF området i 4 netter. I LA tenkte jeg å bo på Hilton Universal og Hilton Glendale annen hver natt, så bor jeg hos familie i SF. Skal reise ned til LA og ha ei overnatting på Hilton LAX før jeg drar hjem igjen = 5 opphold og Gold :)

Litt stress, men blir verdt det når jeg skal over igjen til sommeren :)

Sykkelthor
24-04-2014, 13:22
Hvis man er litt kreativ kan man krympe 5 opphold ned til 4 ved å delta på challangen (http://www.hhonors.com/mvpfasttrack) til MVP-programmet. Egentlig egentlig er det kun for folk som kvalifiserer til MVP hva nå enn det måtte bety, og egentlig egentlig er det kun rater som bookes gjennom MVP-bookingportalen som gjelder, men alle mine 4 bookinger gjort via hhonors kvalifiserte og jeg ble i går gull etter 4 opphold i påsken :)

kosvines
24-04-2014, 13:43
Jeg tok en MVP challenge i fjor og gikk fint det. Brukte også MVP rate på samlige bookinger som inkluderte Hampton Inn, Hilton Garden Inn, DoubleTree, Homewood Suites og Embassy Suites. Var aldri noen som krevde noen dokumentasjon, og andre har også tidligere kommentert at det virker ikke til å være noen definisjon på hva som kreves for å bruke MVP programmet.

Sto tidligere en lit diffus definisjon at en måtte på en eller annen måte være tilknyttet noe sportsrelatert. For min egen del definerte jeg baseballkampen i Texas som godt nok, og kjørte på.

Ble Gold tidlig september 2013 og den er gyldig ut februar 2015.