PDA

View Full Version : Glad tirsdag morgen


EB
28-01-2014, 06:41
Glad og enda hvitere morgen...nå minner det snart om januar;-) Siste dag på kontoret denne uken før det blir en reise til Son via Elverum og Røros. Nyt vinteren!

sirpjalle
28-01-2014, 08:00
God morgen fra Forus!

Lite snø her på denne kanten, men vind, ja det er det plenty av, og plenty har det vært en god stund nå... Tenker vi snart bør ta en pause snart?!:drunk: Godt jeg jobber innendørs iallefall.

Ha en fin en forumister! :)

Someone
28-01-2014, 08:00
Mornings fra Prærieekspressen. Ut å teste jobbens elbil på snøværet før lunsj. Svetting på Sats i kveld. Ha en fin dag

TOS_EBG
28-01-2014, 08:35
God morgen fra SK 4403 på tur til OSL for BarentsWatch leverandørkonferanse på RadissonBLU. Opp igjen med SK 4424 i ettermiddag.

Litt urolig luft på turen nedover så langt, men ikke noe kaffesøl.

Fortsatt kaldt og klart i TOS.

Ruby
28-01-2014, 08:54
Morn fra "windy Sola". Vindpølsa står rett ut og selskapene har
mygget ut eller noe slikt å lander på Rwy 11.
Vell de kommer i alle fall ikke dansende forbi kontorvinduet mitt, men gjerne like greit så slipper jeg å bli heftet bort fra det jeg får betalt for å gjøre.

Ha en fin dag :)

Fnate
28-01-2014, 08:55
God morgen fra IB ett eller annet. Venter på boarding complete, før TFN - MAD venter.

Skal si de har orden her nede. Loungen glemte de å åpne idag, bilutleiekontorene åpnet samtid med ETD for morgenflightene og hadde ingen ordning for tidlig innlevering, gate agent forsov seg... jah... Hola Espana, liksom. :)

Ha en fin dag.
,

ATC-flyradar
28-01-2014, 09:03
Glad og glad - med så mye snøfall og at brøytemannskapet ikke brøyter - så blir det kaos. Dette bilde er på p-plassen på jobben - sier litt:

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/s403x403/1558507_10151853036681260_828424085_n.jpg

Ha en god - dere som ikke har denne snøen :)

Jan

OJB
28-01-2014, 09:54
God morgen fra Forus,
Østavinden er frisk ja,men så er det fine med østavær her over i sørvest at all nedbør faller ned på østsiden av langfjella.:)
Det er tørt og fint føre på veiene og jeg er så langt gld for å slippe snømåking i hverdagen.
Likevel ser det ut som jeg må ta en tur innom min mor på Jar i morgen og bistå med snømåking!
Det skal nok gå greit.
Satser på at det ikke blir for mye forsinkelser i flytrafikken i morgen østover.
Ha en god dag Forumister.

Discus
28-01-2014, 10:58
God formiddag!


Østavinden er frisk ja,men så er det fine med østavær her over i sørvest at all nedbør faller ned på østsiden av langfjella.:)

Og det setter vi pris på - skiene står klare hjemme for en tur etter jobb :spin

mcduck
28-01-2014, 11:20
God morgen fra Andøya, Kristiansand.

Her har snøsmeltingen startet før det skal fryse på til kvelden igjen. Ellers står ingenting på timeplanen, tror jeg kjører meg en tur til Tyskland for å handle matvarer og nødvendigheter.

Edit: Det gjør jeg ikke, ser ikke ut som det er døgnåpne butikker på grensen lengre. Får evt ta en svipptur i morgen med morgenbåten, kjøre ned, handle og hjem med kveldsbåten.

petter380
28-01-2014, 13:42
God formiddag!


Og det setter vi pris på - skiene står klare hjemme for en tur etter jobb :spin


Etter jobb = 4-8 timer søvn og så rett på jobb igjen. Got to love overtime :)

Har snart ikke sett solen på 2 uker, gjør meg ingenting siden den flotte snøen får alt til å se så lyst ut uansett. Snø > sol any day!

Fnate
28-01-2014, 15:00
Har snart ikke sett solen på 2 uker

Har sett den mye i det siste. Skal hilse.

petter380
28-01-2014, 15:03
Har sett den mye i det siste. Skal hilse.


Thanks, hils og si at jeg ikke ønsker å se solen før 1. april! ;-)

LN-FHU
28-01-2014, 15:17
Gudd formiddag fra bartebyen(omdøpt til the windy city2)......
Nå har det blåst mye.....lenge, og nå er jeg lei!!! I tillegg er jeg syk så alt er kjeeeeedelig......
Håpe det bli likar imorra- ha en go dag :):)

joamykle
28-01-2014, 15:42
God ettermiddag fra Molde lufthavn... Venter på retur til Bergen etter en kjapp dagstur på jobb, flott vær, flott natur! Ha en fin ettermiddag!

LN-MOW
28-01-2014, 17:14
G'morgen fra et grått og forblåst vestsørøstland .. Det meldes on tomme brød- og melkehyller fra Atlanta til Savannah, men her litt lenger nord tas uværsvarselet med litt mer fatning. Guttungen går fortsatt på smertestillende, så MOW's Vintertaxi måtte trå til i morges. Ergo må han også hentes. Godt jeg har fri i dag ....

Nå fikk jeg akkurat varsel om 'mulig tidlig skoleslutt' pga innkommende snevær, så doningen står klar ...

Ha en snefri dag, der dere måtte være!

Henshaw
28-01-2014, 17:52
Thanks, hils og si at jeg ikke ønsker å se solen før 1. april! ;-)

Sammenhengende snøvær/overskyet i 2 mnd til blir nok litt drøyt. Rimelig sikker på at sola kan skinne og temperaturen kan holde seg under null, selv om jeg er fryktelig klar for sol og sommer