PDA

View Full Version : God mandag morgen.


SudCaravelle
27-01-2014, 07:34
Kvelden på Mall of Emirates gikk bedre enn forventet og mor er imponerende aktiv og godt humør (Du date om en dag). Her er det tre møter og en kundelunsj på programmet før man tar en rolig kveld med familien. To og en halv dag pappaperm er innvilget som sammen med helgen blir ganske så lenge :up:

Varmen er tilbake, og riskokeren hevdet hardnakket at det var 23 grader på morgenkvisten i dag.

Nyt dagen.

Someone
27-01-2014, 08:31
Mornings fra Oslo. Det fortsetter å snø, og snøen er sjeldent pudderisk for å være her i byen. Så spent på om den kan bedre skiføret i lavereliggende områder av Marka. Målet i kveld er å få malet en dør med karm og et vinduskarm, slik at bare badet og soverommet gjenstår før hele kåken er tatt. Dessuten skal den nye kjøttkværnen testes, så nå skal det lages skikkelige kjøttpucker. Ha en fin dag

kimpe
27-01-2014, 09:04
God morgen fra Skaun!

-5 utenfor og fortsatt snøfritt! Merkelig vinter, der rulleski er bedre enn vanlige ski!?

Fullt kjør de første par dagene her, før uken avsluttes med møter på Malta igjen.. Via London på vei nedover og Munchen på vei hjem.. Blir en liten rundtur med rundt 12 timers reisetid hver vei, som vanlig.. Brum!

Ha en flott mandag verden rundt!

Kim

sirpjalle
27-01-2014, 09:09
God morgen fra Forus!

Rolig og stille morgen til å være en mandag. Ikke helt feil, men du skal se at dagen kommer til å gå unna alikevel. Retur fra kontoret blir tidlig i dag, da man på innom og se på noen tunge ting, noe som heter safe. Så får man se hva det kommer til å koste. Bare glad for det er jeg som slipper å flytte denne... ^_^

Ha en fin en forumister! :)

Chriscross
27-01-2014, 09:36
Det er en god morgen i Bergen! Passet utmerket at begge jentene sov gjennom natten siden jeg var alene med dem. Hamre på døren i barnehagen 07.30 presis, så på jobb. Klarte å lirke bilen inn på en plass selv om idioten ved siden av stod utenfor feltet sitt. Synes egentlig det er ok at slike får 750 kr i bot....

OJB
27-01-2014, 10:33
God morgen fra Forus,
Det blæs fra øst og jammen er det kjølig. Kuldeeffekten må nærme seg minus 10 ute.
Det er mandag og nye utfordringer står for døren. Her er ermene allerede brettet opp og arbeidet godt i gang.
Ukas tur øst og vest er planlagt allerede. Det blir vel noe risting i denne vinden regner jeg med.
Ha en fin dag og god uke alle.

kekker
27-01-2014, 10:55
God morgen fra snøbygene på øvre Romerike..

DY startet dagen med å kansellere mitt fly til barteby, så da ble det litt armer og bein, mens jeg kom meg i klærne, VIA booket ny billett og jeg febrilsk prøvde å få tak i taxi..
Endte med at jeg måtte kjøre til Eidsvoll stasjon, hvor billettautomaten selvfølgelig ikke virket..

Men nå sitter jeg på gate og ser på boarding av SK338, så da går det vel greit.. Selv om den rolige starten på dagen utgikk...

En god dag til dere alle!

Ruby
27-01-2014, 11:46
God mornings fra Sola, da var ukens første møte ferdig 20min før tiden og vi er fortsatt venner :)
Nå blir det kontordag resten av denne dagen.

Ha en fin mandag - om det er mulig at en mandag blir fin da.

LN-MOW
27-01-2014, 15:28
G'moorgen fra en solfylt sørstat. Her er avisene fulle av dommedagsvarsler for de neste par dagene hvor det ventes opp mot 10cm snø fra Atlanta og sørover mot Savannah ... Her i nord skal det visstnok bare bli kaldt. Vi får se hva som skjer ... Værmønsteret er det samme som under den store vinterstormen i 78 som dumpet halvmeteren over Sør-Georgia og South Carolina.

Her er det imidlertid fridag. Blir nok en tur innom frisøren. Må gjøre meg fjong til båtturen ... :up:

Bizflyer
27-01-2014, 15:38
Mandager er som regel noe herk. Og når det er snøstorm i tillegg, og jeg skal krysse Skagerak 2 ganger i løpet av kvelden, så blir det fjongt.

Hva vil resten av uken bringe, mon tro?

BF:cool2

EB
27-01-2014, 17:09
Vinter er flott:-) Lite kø til jobb før 07:00...nå klar for en treningsøkt på andre siden av byen. Fortsatt bra start på uken!

Fnate
27-01-2014, 17:27
God afternoon far Playa de Fnat Americas. Har hatt en god rusletur og en lunch. Nå skal det bikkes litt før Pata Negraen min skal dyttes i ansiktet.

Ha en fortsatt fjong dag

LN-RRE
27-01-2014, 20:32
God aften fra Dubai Int. Airport. Tidlig oppmøte for å ta DY5003 tilbake til Norge. Har hatt et fint opphold her i emiratene og besøkt både Mall of Emirates, Dubai Mall, Dubai Marina og den fantastiske terrassen på Sofitel samme sted. Snakket med mange hyggelige folk her! Frister til gjentakelse.