PDA

View Full Version : Booke gjennomgående billett fra KSU -> HKG med SAS/Star Alliance?

Tjab
23-01-2014, 18:56
Forsøkte å bestille dette for min søster nå, men det er ikke mulig. Syns det virker litt pussig ettersom det er Start Alliance hele veien og "ruten" kommer opp når man legger den inn på star alliance siden

Sjekk her. http://www.staralliance.com/flightSearchAction.do?language=en&fromAirportCode=KSU&toAirportCode=HKG&returnTrip=false&From=Kristiansund+%5BKSU%5D%2C+Norway&fromLat=&fromLon=&To=Hong+Kong+%5BHKG%5D%2C+Hongkong+S.A.R.%2C+China&toLat=&toLon=&depdate=31%2F01%2F2014&departureDay=31&departureMonth=01&departureYear=2014&retdate=07%2F02%2F2014&returnDay=07&returnMonth=02&returnYear=2014

Hvordan får jeg booket denne gjennomgående med star alliance mao?

LN-MOW
23-01-2014, 19:03
Klikk på widerøe-logoen opp til høyre ... ;)

Tjab
23-01-2014, 19:11
Klikk på widerøe-logoen opp til høyre ... ;)

Selvfølgelig :) Fikk det til der på avansert søket. Veldig bra av Widerøe dette. (skjønte det med en gang når jeg så nicket til LN-MOW på tråden :p )

Desverre ble det litt vel stiv pris på ca 11.500 ,- Ikke krise i seg selv det altså, men når man allerede hadde tur til 6000,- på hånden så tar hun sjansen på eventuelle forsinkelser sier hun.

KS hos SAS som sier det ikke er mulig får stryk i boka.

Takker for hjelpen uansett :)

Twin Otter
23-01-2014, 20:04
Selvfølgelig :) Fikk det til der på avansert søket. Veldig bra av Widerøe dette. (skjønte det med en gang når jeg så nicket til LN-MOW på tråden :p )

Desverre ble det litt vel stiv pris på ca 11.500 ,- Ikke krise i seg selv det altså, men når man allerede hadde tur til 6000,- på hånden så tar hun sjansen på eventuelle forsinkelser sier hun.

KS hos SAS som sier det ikke er mulig får stryk i boka.

Takker for hjelpen uansett :)

Så bra det ordnet seg. Widerøe er rå på kundeservice!