View Full Version : Ut på tur...
Da var "høstferien" booket. Blir laanghelg i begynnelsen av oktober til Nice. 6 kollegaer som skal "jobbe" litt og "sosialisere" mye... Hva venter meg/oss ombord på Sterling til Nice?
Vil anta at det venter deg mange medreisende, Nescafe og trekant-sandwicher. En wrap er kanskje å foretrekke.
Her er ombordmenyen til Sterling (http://www.sterlingticket.com/no/menukort.pdf)
Du kan også handle tax-free, forhåndsbestille og bestille seter med god plass for et ekstra gebyr.
Hei EB:)
På turen til NCE kan du forvente den en fargeglad B737-800 og inflight sales fra trallene ombord. Intet annet. Samme pitch som FR, BLX; SK domestic.
GOD TUR!
Reisefølget er kanonbra...så den turen gleder jeg meg uansett til. Så må jeg vel henges til tørk når jeg kommer hjem...igjen!
Da var leiebilene fra Europcar i boks... Godt å ha noe å se frem til på høsten...i går var det + 31 grader i Nice - så tempraturen holder seg vel over 20 i noen uker til.
Rivieraen er fin på denne tiden av året nå like før de sommeråpne lukker for vinteren. Lite turister sammenliknet med sommermånedene og finfin temp.
AirbusTrond
28-09-2006, 22:14
Originally posted by Hurum
Vil anta at det venter deg mange medreisende, Nescafe og trekant-sandwicher. En wrap er kanskje å foretrekke.
Her er ombordmenyen til Sterling (http://www.sterlingticket.com/no/menukort.pdf)
Du kan også handle tax-free, forhåndsbestille og bestille seter med god plass for et ekstra gebyr.
Har ikke flydd med Sterling selv, men kan ikke la være å irritere meg over at de krever kr 23 for en Cola. Tjuetrekroner. Enten får de ta 20 kroner (det får holde), eller så får de ta 30. Kronestykker er irriterende små på landjorda, og brude vært forbudt i lufta. :angry:
23 NOK = 20 DKK ? Et Dansk selskap setter vel prisene i DKK... ?
Enig at de burde bruke avrundede beløp...
Gjett hvor mange som hadde klaget over at colaen kostet 25 NOK mot 20 DKK....huttetu
Eller at Sterling har flere destinasjoner ut av CPH enn av Oslo... Nei kanskje greit at Cola`n koster NOK 23...:D
Får betale med kort om en har vansker med dette....:p
Som musikk i mine ører...:D
Nå skal det pakkes...noen skjorter skal strykes - vi skal visst på noen steder i St. Tropez som krever slikt. Blir hentet hjemme i morgen - felles transport til OSL. Der venter shopping, shopping og sikkert et glass fransk vin i Sea Food Bar...
Sterling var veldig bra!!! Mer følger i løpet av dagen...
Innsjekk på OSL gikk greit - absolutt ingen kø. Fort gjennom sikkerhetskontrollen og med invitasjoner til å besøke loungen til SAS ble det en hyggelig og rolig start på turen. Ved gate 38 stod det en tidligere Maersk 737-700 som ble full... Grei benplass og hyggelige dansk, svensk og norsk kabinbesetning - ikke ulikt et annet selskap her i nord. Flytid på 2 time rog 50 minutter og mulighet for kjøp av sandwich, wraps (meget god) og drikke...mye vin...:D
Hjem på søndag var det et annet syn som møtte oss... Den lengste innsjekkskøen jeg noen gang har sett... Tok vel en 40 minutters tid... ved gate 35 stod det en nydelig (kan man si det om en 737???) rødmalt -800 med winglets... Den vekke roppsikt!!! Nok en behagelig flytur - litt vin og så sov jeg hele veien hjem til Oslo...
Sterling frister til ny reise...
Originally posted by EB
Hjem på søndag var det et annet syn som møtte oss... Den lengste innsjekkskøen jeg noen gang har sett... Tok vel en 40 minutters tid... ved gate 35 stod det en nydelig (kan man si det om en 737???)
Sterling frister til ny reise...
Sounds like Sterling in Nice isn't getting any better