PDA

View Full Version : Air Berlin på medium haul?


Someone
22-01-2014, 14:18
Hei, noen som har erfaring med Air Berlin på lengre distanser innen Europa? Har kun erfaring fra kortere distanser, og der for kortere distanser innen Europa står det klart om det er komplimentary snacks eller sandwich, men det er litt mer åpent for diskusjon på flighter ober 4t

•over 4 hours (medium-haul):
a range of different bagels and baguettes, nibbles and chocolate bars

Er dette inkludert eller for salg?

Ser de også tilbyr seg å kjøpe diverse oppgradert mat på forhånd, og er det noen som har erfaring med det?

Siden vi skal sitte ombord i over fem timer så er det naturlig at man vil trenge noe å spise på.

FlyHi
22-01-2014, 14:43
Vi har brugt dem påCPH-PMI et par gange og der fik vi complimentary sandwich og softdrinks. Der var mulighed for at forudbestille varm mad. Det er godt nok et par år siden

Såvidt jeg har forstået så er der en sandwich el.lign. samt softdrinks med i prisen.

Someone
22-01-2014, 14:55
Vi har brugt dem påCPH-PMI et par gange og der fik vi complimentary sandwich og softdrinks.


Ja, men det er vel ikke >4t

FlyHi
22-01-2014, 14:56
Ja, men det er vel ikke >4t

Nope, men hvis de serverer sandwich der vil jeg tro de også gør det på >4t ruter ;)

WF789
22-01-2014, 15:33
Fløy med dem (OSL)-TXL-TFS forrige uke.
Sov halve flyturen, så fikk ikke med meg noe matservering, men drikkevogna kom stadig gjennom kabinen hele flyturen.

Someone
22-01-2014, 20:30
Fløy med dem (OSL)-TXL-TFS forrige uke.
Sov halve flyturen, så fikk ikke med meg noe matservering, men drikkevogna kom stadig gjennom kabinen hele flyturen.

OK, skal til naboholmen så omtrent det samme

Ellers så slet Air Berlin sin hjemme side med å akseptere Amex, selv om den var et av valgene i drop-down menyen. Så endte opp å bruke Expedia istedet, så sparte faktisk 16kr....tipper pga noe valutakurser

WF789
22-01-2014, 22:52
OK, skal til naboholmen så omtrent det samme

Ellers så slet Air Berlin sin hjemme side med å akseptere Amex, selv om den var et av valgene i drop-down menyen. Så endte opp å bruke Expedia istedet, så sparte faktisk 16kr....tipper pga noe valutakurser

Du får drikke i glass vel å merke, de hadde tolitersflasker med vann/brus.

Someone
27-04-2014, 12:16
Fasit var tre ganger gjennom kabinen med drikkevognen og utdeling av en smakløs sandwich, men med muligheter for kjøp av forskjellig varmmat underveis, hvilket vi slo til på. Panini til kona og currywurst til meg. Softfrink, kaffe og te var gratis, mens man kunne kjøpe alkohol. Egentlig kanskje fornøyd med opplegget